Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinted ja tilaukset Puolasta

Vierailija
13.05.2024 |

Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.

Kommentit (697)

Vierailija
301/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin ostaa tuotteen Puolasta ihan katsoakseni mainitaan jo siinä mitään toimitusta vasta. Ilmoituksessa postit 1,33 ja kun menin maksamaan olikin 3,07.

Oletko varma, ettei tuossa ollut mukana sitä Vintedin maksua?

Ei ollut mukana Vintediin ostajan turva -maksua. Ihan vaan toimituskulut. Eli Puolasta pompsahti toimituskulut nyt 3,07€ eikä ole enää 1,33€. Ei toki hurja muutos, mutta ilmoituksissa on edelleen vanha hinta. Otetaanko tässä sitten hieman lisää kuluista, mitä sopan selvittämiseen on mennyt.

Vierailija
302/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka Puolan Vinted paketti saapunut ja postista haettu. Kuten jotkut muut jo kirjoittaneet, näyttäisi alkuperäiset Puolan osoitetarrat johtavan Ruotsiin, ei suomeen. Tämän päälle sitten liimattu jossain uusi osoitetarra jossa Postin lopulliset toimitustiedot.

Orlenin seuranta ilmoitti että ei noudetty, paketti palautettu lähettäjälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla antaa yhteen puolalaiseen paitaan toimituskuluja 4,07 euroa. Postituksen hintataso on selkeästi noussut, kuten tuossa ylläoleva totesi.

Mulla on useita suosikkeja, joita en ole uskaltanut tilata tämän epäselvän toimituksen takia. 

Vierailija
304/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja tilanne. Itse olen hyvin aktiivinen Vintedissä ja Puolassa kivaa tavaraa ja vaatetta tarjolla, mutta jää kyllä ostamatta puolalaisilta myyjiltä, ja luulen että moni toimiikin näin. Harmi ettei tuotteita hakiessa voi suodattaa niitä maita, joista tuotteita haluaa ostaa.

Vierailija
305/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä, kun minulla on ne Puolan postikulut olleet koko ajan 1.70 e. Asun Tampereella, en tiedä vaikuttaako kaupunki noihin. Pitääkin katsoa onko noussut tuohon yli kolmeen euroon.

Vierailija
306/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka Puolan Vinted paketti saapunut ja postista haettu. Kuten jotkut muut jo kirjoittaneet, näyttäisi alkuperäiset Puolan osoitetarrat johtavan Ruotsiin, ei suomeen. Tämän päälle sitten liimattu jossain uusi osoitetarra jossa Postin lopulliset toimitustiedot.

Orlenin seuranta ilmoitti että ei noudetty, paketti palautettu lähettäjälle.

ap

Loistavaa. Kivaa, kun raportoit.

Vierailija
307/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä, kun minulla on ne Puolan postikulut olleet koko ajan 1.70 e. Asun Tampereella, en tiedä vaikuttaako kaupunki noihin. Pitääkin katsoa onko noussut tuohon yli kolmeen euroon.

Hups, eipä ollutkaan, se oli ruotsin postikulut :D puolan on 1,33 e, mutta ilmeisesti jos ostaa jotain niin sitten postikulut pompsahtaa? Vielä sovelluksessa lukee 1.33 e.

Vierailija
308/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups, eipä ollutkaan, se oli ruotsin postikulut :D puolan on 1,33 e, mutta ilmeisesti jos ostaa jotain niin sitten postikulut pompsahtaa? Vielä sovelluksessa lukee 1.33 e.

Nousseet kulut näkyvät vasta kun painaa osta nappia. Silloin siihen tulee tuotteen hinta, Vinted turva ja se postikulu, joka on huomattavasti isompi kuin tuo 1,33 euroa.

Vierailija
309/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään postikulut nousseet, just katsoin ja ihan on 1,33€. Älkää viittikö puhua paskaa!

Vierailija
310/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mitään postikulut nousseet, just katsoin ja ihan on 1,33€. Älkää viittikö puhua paskaa!

Haista sinä paska!

Vierailija
311/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tilannut 159 pakettia puolasta, ja osa on tullut jo suomeen! jee

Vierailija
312/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ruotsin postikulut näyttäisi olevan 4.07e.

Vierailija
313/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vaan on Ruotsinkin postikulut 0,99€ ja Puolan 1,33€.

Menkää nyt trollit jo suolle! Tai sitten teille on oikeasti laitettu joku tampiolisä postikuluihin.

Vierailija
314/697 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolan postikulut n 3 euroa nykyään. just ostin uuden paidan!

Vierailija
315/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas täällä alapeukuttaa koko ajan? 🤣 oot hauska

Vierailija
316/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa Puolan tuotteista ei voi edes ostaa, niistä puuttuu Osta-nappi. Ilmeisesti Vintediin on integroitu Puola-Suomi välille vain tuo Orlen palvelu ja osa puolalaisista ei ilmeisesti halua käyttää sitä. Olisiko se toinen palvelu sitten Inpost ja sitä ei ole Suomeen postituksissa tarjolla. Sattuisiko joku kokeneempi tietämään näistä kiemuroista enemmän?

Joo, inpost ja DPD ja toi p*ska orlen joka Puolassa käytössä. Ja suomeen tulee vain tuon orlenin kautta koska se on halvempi. Moni myyjä mielellään käyttää mielummin noita 2 ensimmäistä. 

Vierailija
317/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla vaan on Ruotsinkin postikulut 0,99€ ja Puolan 1,33€.

Menkää nyt trollit jo suolle! Tai sitten teille on oikeasti laitettu joku tampiolisä postikuluihin.

No kokeileppa ostaa jotain ja kerro sitten onko pk:t vielä noin halvat.

Vierailija
318/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sääli, kyllä vaan ruotsinkin postikulut on nyt yli 4 e. Miksihän niitä on nostettu kun se puoli on toiminut tosi hyvin. Taidan ostaa jatkossa vain suomesta ellei ole tosi halpa tuote. Ei ole järkeä ostaa esim parin euron tuotetta ja maksaa postikuluja enemmän kuin mitä itse tuote maksaa.

Vierailija
319/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sääli, kyllä vaan ruotsinkin postikulut on nyt yli 4 e. Miksihän niitä on nostettu kun se puoli on toiminut tosi hyvin. Taidan ostaa jatkossa vain suomesta ellei ole tosi halpa tuote. Ei ole järkeä ostaa esim parin euron tuotetta ja maksaa postikuluja enemmän kuin mitä itse tuote maksaa.

Postikulut nousevat hiljotellen. 5-7e tienoille.

Vierailija
320/697 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postikulut nousevat hiljotellen. 5-7e tienoille.

Eli normihinnat, sitten ei ole ainakaa erityistä syytä ostaa juuri Vintedin kautta.