Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Naisilla ja miehillä pitää olla omat vessat, linjasi brittihallitus

Vierailija
12.05.2024 |

"UUSIIN julkisiin rakennuksiin pitää jatkossa tehdä vessat sekä naisille että miehille, linjaa brittihallituksen toukokuinen lakihanke. Tavoitteena on lisätä etenkin naisten, vanhusten ja vammaisten turvallisuutta ja oikeutta vessarauhaan."

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010416834.html

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, ei mua vaan ikinä ole pelottanut jos olen jonon takia valinnut miesten vessan? Mikä siinä on niin vaarallista ja pelottavaa?

Ahdistaa kun muut päättää mitkä asiat on mulle ja muille naisille vaarallisia

Voi että. Kokeile hengittää syvään.

Kokeile ite olla hengittämättä nii ei tarvis suoltaa vihapuhetta palstalle

Vihapuhetta? :D 

Tsihi saatko nyt enemmän se.ksiä kun esität viatonta ettet muka tiedä :3

Voi kun pikkunen ei tiedä mikä on vihapuhetta

Semmone peilaus sitte sieltä, per.suille yleensä yllätys kun saavat syytteet vihapuheesta

Vierailija
102/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä se just on se syy miks genderideologian vastustajat v.tuttaa mua. Kun NE kokee tietävänsä mitä mä haluan tehdä. MUN olis pakko mennä naisten vessaan koska ne sanoo niin ja ne määrää ketä naisten vessaan saa tulla

Ketään ei kiinnosta, missä vessassa käyt. Juttusi ovat lisäksi sen tasoisia ettet sinä muutenkaan kiinnosta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Suomessa törmännyt turvattomiin unisex-vessoihin. Esim. Oodissa ja Ateneumissa on umpinaiset kopit ja käsienpesualue on ilmeisesti sitten se unisex-osuus niissä vessoissa. Samanlainen on systeemi on myös Joensuun keskustan kirjastossa. En tiedä sitten että tällaisetko aijotaan kieltää, vai onko UK:ssa sitten ne semmoiset perinteiset "kevyteriö" vessat jossain unisex-vessoja? Noi

Meillä töissä on kaikki vessat unisex-vessoja, kun jokainen vessa on oma erillinen tilansa. Kaikki käyttävät sitä vessaa joka sattuu kätevimmin olemaan vapaana ja lähimpänä työpistettä. Ei ole käynyt mielessäkään, että tässä olisi jotain ongelmaa. Käynhän minä kotonakin samalla pöntöllä kuin mies ja poika.

Vierailija
104/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että jotkut miehet tarvivat rännit, mutta muuten on ok olla kaikenlaisia. En kyllä pidä ränneistå, vaikka olen mies. Se on vaa n I I n...

Vierailija
105/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä se just on se syy miks genderideologian vastustajat v.tuttaa mua. Kun NE kokee tietävänsä mitä mä haluan tehdä. MUN olis pakko mennä naisten vessaan koska ne sanoo niin ja ne määrää ketä naisten vessaan saa tulla

Ketään ei kiinnosta, missä vessassa käyt. Juttusi ovat lisäksi sen tasoisia ettet sinä muutenkaan kiinnosta ketään.

Kyllä täällä montaa näyttää kiinnostavan, vessa-asioistahan te tykkäätte niin paljon jauhaa että kuinka paljon siellä on uhkia! Olis mukavaa jos ketään ei kiinnostais!

Vierailija
106/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vähemmistö, jonka tasa-arvoa toisaalta on kovasti puolustetaan, on erityisesti kärsinyt noista sukupuolettomista vessoista Britannitassa eli muslimitytöiltä kiellettiin uimassa käynti, kun vanhemmat sai tietää, että pukeutumistiloihin oli ilmestynyt  alastomia miehiä.

eli nyt yhtäkkiä muslimit on ok eikä uhka länsimaiselle elämälle

sateenkaariväki ei ole normaali länsimainen elämä

Okei eli muslimit ei oo mikää uhka kenellekään, hyvä homma!

En ole tuo, jolts kysyit, mutta tokihan islamin leviäminen on uhka etenkin homoseksuaaleille. Kai tiedät, että homoja teloitetaan islaminuskoisissa maissa? Mutta ei tämä tarkoita sitä, että miele

Luulisin, että kaikenlainen ajattelu on kyseiselle henkilölle vierasta.

Vierailija
107/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä montaa näyttää kiinnostavan, vessa-asioistahan te tykkäätte niin paljon jauhaa että kuinka paljon siellä on uhkia! Olis mukavaa jos ketään ei kiinnostais!

Olis oikeesti niin kiva tulla joskus selailemaan av:ta siten, ettei törmäis näitä samaa ideologiaa tuputtavien ketjuihin. Toisinaan se onnistuukin ja se on ihanaa

Vierailija
108/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä naisilla haisee vaginal ja olisi häiritsevää jos mies tulisi seuraavaksi

Vierailija
109/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vagisanii

Vierailija
110/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole Suomessa törmännyt turvattomiin unisex-vessoihin. Esim. Oodissa ja Ateneumissa on umpinaiset kopit ja käsienpesualue on ilmeisesti sitten se unisex-osuus niissä vessoissa. Samanlainen on systeemi on myös Joensuun keskustan kirjastossa. En tiedä sitten että tällaisetko aijotaan kieltää, vai onko UK:ssa sitten ne semmoiset perinteiset "kevyteriö" vessat jossain unisex-vessoja? Noi

Meillä töissä on kaikki vessat unisex-vessoja, kun jokainen vessa on oma erillinen tilansa. Kaikki käyttävät sitä vessaa joka sattuu kätevimmin olemaan vapaana ja lähimpänä työpistettä. Ei ole käynyt mielessäkään, että tässä olisi jotain ongelmaa. Käynhän minä kotonakin samalla pöntöllä kuin mies ja poika.

Nimenomaan. Miksi genderhörhöt eivät siis voi käyttää erillisiä tiloja vaan pitää tunkea sinne vastakkaisen sukupuolen tilaan? Mikä siinä erillisessä merkkaamattomassa kopissa on vikana heidän mielestään?

Vierailija
111/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ketään ei kiinnosta, sehän ikääntyi kuin maito

Vierailija
112/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmiannoin ketjun nii varmistusnumerona oli 666 :D mutjoo britit sen verran outo maa ollu aina et mitä järkee ihailla tollasta luokkayhteiskuntaa

Miksi mielestäsi tästä ei saa edes keskustella? Mitä se kertoo teidän ideologiastanne?

Vierailija
113/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Miksi genderhörhöt eivät siis voi käyttää erillisiä tiloja vaan pitää tunkea sinne vastakkaisen sukupuolen tilaan? Mikä siinä erillisessä merkkaamat

Suurin osa vessoista on kyllä joko naisten tai miesten, niin että nyt ymmärrä tota sun kommenttia erillisten tilojen käyttämisestä.

Vierailija
114/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmiannoin ketjun nii varmistusnumerona oli 666 :D mutjoo britit sen verran outo maa ollu aina et mitä järkee ihailla tollasta luokkayhteiskuntaa

Miksi mielestäsi tästä ei saa edes keskustella? Mitä se kertoo teidän ideologiastanne?

Onhan tästä saanut keskustella tuhansien sivujen verran :3

Vierailija
115/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ketään ei kiinnosta, sehän ikääntyi kuin maito

tana!

Vierailija
116/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kaikki tuki kaikille sukupuoli-identiteeteille, transnaiset ja muunsukupuoliset tervetuloa naistenvessoihin, mutta cis-miehiä en sinne halua hygienia- ja turvallisuussyistä. Se on jännä, että tätä ei tajuta, vaikka sitten toisaalta on se karhu vai mies -trendikin, joka todistaa, ettei naiset oikeasti luota miehiin. Naisilla ei ole kohta enää edes vessoja, joihin pääsee miehiä julkisissa tiloissa karkuun. Naistenvessa on myös sellainen paikka vaikka yökerhoissa, missä naiset puhuu pelottavista miehistä ja jakaa vinkkejä keskenään. Se on turvallinen tila. Ollut...

Mikä ihme teitä vaivaa? Tuollainen mieskammo ei ole todellakaan normaalia. Kaikillahan on huonoja kokemuksia, mutta tuollainen menee jo ihan pimeäksi. Pitäisiköhän teidän mennä kallonkutistajalle :D

Vierailija
117/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Naisille ja miehille tietenkin omat vessat!!!!!!

Uskomaton määrä tasa-arvon vastustajia täällä!

Mitä ihmeen epätasa-arvoa erillisissä vessoissa on? Koita nyt uuvatti viimeinkin käsittää, että tasa-arvo ei tarkoita tasapäistämistä eikä sukupuolieron kieltämistä!

Vierailija
118/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"BRITTIHALLITUS kartoitti ennen lakiesityksen vireille panoa sidosryhmien mielipiteitä.

Yli 80 prosenttia kannatti omia vessoja naisille ja miehille."

Hehe. Repikää siitä, sukupuolineutraaliusfanaatikot.

Toivottavasti meille ei tule mitään rajoituksia. Laitoin rutkasti rahaa likoon kun päivitin itseni 58v Jormasta 32v Ilonaksi päästäkseni naisten pukuhuoneisiin. Kunpa investointini ei olisi turha.

Vierailija
119/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, ei mua vaan ikinä ole pelottanut jos olen jonon takia valinnut miesten vessan? Mikä siinä on niin vaarallista ja pelottavaa?

Jos kukaan ei ole estänyt sinua ennenkään menemästä miestenvessoihin, niin miksi et sitten vaan jatka sitä kuten ennenkin? Väitätkö, että koska kukaan mies ei ole satuttanut sinua, niin miehet eivät ole satuttaneet muitakaan naisia? Eli pidät tilastoja valheellisina? Taidat olla misogyninen nainen. Teitäkin valitettavasti löytyy.

Vierailija
120/136 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kaikki tuki kaikille sukupuoli-identiteeteille, transnaiset ja muunsukupuoliset tervetuloa naistenvessoihin, mutta cis-miehiä en sinne halua hygienia- ja turvallisuussyistä. Se on jännä, että tätä ei tajuta, vaikka sitten toisaalta on se karhu vai mies -trendikin, joka todistaa, ettei naiset oikeasti luota miehiin. Naisilla ei ole kohta enää edes vessoja, joihin pääsee miehiä julkisissa tiloissa karkuun. Naistenvessa on myös sellainen paikka vaikka yökerhoissa, missä naiset puhuu pelottavista miehistä ja jakaa vinkkejä keskenään. Se on turvallinen tila. Ollut...

Mikä ihme teitä vaivaa? Tuollainen mieskammo ei ole todellakaan normaalia. Kaikillahan on huonoja kokemuksia, mutta tuollainen menee jo ihan pimeäksi. Pitäisiköhän teidän mennä kallonkutistajalle :D

Minä tosiaan käyn jo terapiassa, aika surullista jos pidät sitä jotenkin nolona asiana ja lyömäaseena, kun se on oikeasti aika normisettiä tänä päivänä. Ja miksi olen terapiassa? Miesten aiheuttamien väkivaltatraumojen vuoksi. Olet varmaan sellainen nainen, josta miehet ei kiinnostu, joten et ole sitten kokenut heidän varjopuoltakaan. Mene miestenvessoihin ihan rauhassa, kukaan ei estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi