¤¤Ensikoiden PK-seudun treffit helmikuun alussa¤¤
Heippa!
Pistetäänpäs oma treffipino tänne. Mun ehdotus olisi siis treffit Jumbon Fasulla keskiviikkona 7.2. puolen päivän aikaan. Löytyisikö tulijoita?
Jennille ei käynyt tiistai ja meille ei käy torstai.
Pistäkääpä kommentteja!
-Amy ja Emmi-
Kommentit (55)
Meidän perästä voi poistaa kysymysmerkin eli tulossa ollaan!! Taidetaankin tukkia juna vaunuinemme tällä sakilla xD Mä luulen, että me pompataan kymmenen junaan joka on puolenpäivän aikaan Helsingissä. Seuraava lähtee Tampereelta yhdentoista aikaan ja on n. kymmentä vaille yks Helsingissä eli silläkin ehtii, mutta me varmaan tullaan aikaisemmalla. Pitää kattoo ilmat lähempänä, jos ei ihan huonoo keliä luvata niin me tullaan matkarattailla
Joo, kyllähän se pöytävaraus tietty olis ihan paikallaan, kun meitä näyttää tulevan aika iso joukko. Muistelen vaan, että Santa Fé ei ota pöytävarauksia etukäteen... En tosin tiedä koskeeko toi päiväsaikaakin. Mutta voishan sinne soittaa ja kysyä. Toivottavasti ne ei kauhistu ja käske meidän mammojen kärräillä itseämme jonnekin muualle! :) Mä voin vaikka soittaa sinne ja kerron sitten mitä ne sanoi.
-Q-
mulla on kyllä perjantaiaamuna vakkarimeno, mutta koetan sumplia niin, että ehdin kymmenen junaan. Jos ei ehditä, tullaan seuraavalla perässä! :)
napero, mä oon jo useemmankin kerran junaillut typyn kanssa, ja se on ihan leppoisaa. Jos saat pojan istumaan rattaissa sen aikaa, että pääsette junaan ja sieltä pois, niin matkan aikanahan voi kävellä ihan rauhassa ja leikkiäkin leikkivaunussa. IC-junissa on tosiaan invavaunut, joissa myös lastenvaunuille tilaa. Mutta kyllä voi olla ahdasta, jos meitä isokin remmi samaan vaunuun tulee... :D No, sopu sijaa antaa. Onneks tuohon aikaan junat ei ole yleensä kauhean täynnä muuten.
-Osse ja typy
Noelilla on vaan lääkkeenanto klo 12, joten en tiedä tulenko myöhässä vai tulenko vaan keskustaan tosi aikaisin ja annan lääkkeen jossain siellä.
Mutta me tullaan jos vain suinkaan kyetään! Näin pienen kanssa force majoure syntyy helpolla, joten kysymysmerkkiä meille vielä nimen perään...
Heippa vaan kaikille!
Löysin vasta nyt tällaisen ryhmän, missä on ensimmäisen lapsen saaneita. Minusta olisi myös kiva päästä mukaan näihin tapaamisiin, jos se vain onnistuu? Eli voitaisiin pojan kanssa liittyä mukaan Hesan tapaamiseen, niin voisi sitten vaihdella kokemuksia lapsista ja muutenkin päästä juttelemaan uusien ihmisten kanssa.
Joten saammeko liittyä seuraan?
Sambuliini ja poika
Kiva, Q, jos viitsit soitella ja kysellä. Jos eivät meitä huoli Santa Fessa, niin sitten vallataan joku muu paikka. =)
Mä olen tuota samaista junaa suunnitelut, eli Riksusta 11.09 ja Hesassa 11.52. Olikohan se IC162 tai jotain. Tosiaan täyttä voi tulla nyt, jos me kaikki sinne ahdetaan vaunujen kanssa, mutta eiköhän me mahduta...
Tervetuloa mukaan niin treffeille kuin kirjoittelemaan noissa meidän viikkopinoissa Sambuliini!
Jasitten päivitystä " osallistujalistaan"
Amy ja Emmi
Q ja pikku-quu
Sippu ja Aava
Napero ja Eetu
Karssuli ja Aino
Jenni ja D
Bejpi ja Typy
Pikku-milli ja Aksu
Osse ja tytär
Kandi ja Noel
Sambuliini ja poika
Bude ja Penni?
Mä ajattelin tuota samaa junaa, siis lähtee täältä Hämeenlinnasta 10.49 ja on siis Hesassa noin klo 11.52. Tosin jollain paikallisjunalla olis päässyt halvemmalla, mutta lähtee jo joskus 8-9 aikoihin, joten on turhan aikaisin...
Muuten pääseekö tuohon invavaunuun ihan työntämällä noiden vaunujen kanssa, ettei tartte nostoapua? (kyselen kun en tosiaan oo kulkenut vaunujen kans junassa...)
napero ja Eetu
Noi IC2-junat on matalalattiajunia eli työntämällä pääsee eikä tarvi nostella :)
Amarilloon ainakin kelpuuttivat vauvaporukan kun viimeksi oltiin. Tosin meitä lopulta ei ollut kun kaks vauvallista, mutta enemmän piti tulla (+ odottajia oli silloin). Coloradoon sitten taas ei meitä huolittu
Soitin Santa Féhen, eivätkä ota pöytävarauksia... Mutta puhelimeen vastanneella henkilöllä oli kyllä tosi kiva asenne: " Tervetuloa vaan katsomaan, että mahtuuko, ja jos mahtuu, ilman muuta voitte tulla. Sehän on ihan mahtavaa, että tulee tämmönen äiti-vauva-porukka! En uskalla luvata varmasti, että mahtuu, mutta luultavasti tuohon aikaan mahtuu hyvin."
Eli mitä tehdään? Mennäänkö tonne kokeilemaan onneamme vai haluatteko varata jostain muualta pöydän? Meitä on aika monta, ja vaunuja ei ole kauhean helppo saada mahtumaan moneen paikkaan sisään. Santa Féssa olis tosiaan se hyvä puoli, että siellä sisäpihalla vaunut vois jättää hyvin pöytäalueen reunalle, jolloin ei tukittais käytäviä ja koko ravintolaa.
-Q-
että tervetuloa vaan mukaan Enska-treffeille! Minkä ikäinen poika sulla on?
-Q-
Kiitos vain teille, eli tulemme sitten mukaan. Ja meille käy tuo Santa Fe, siellä on ainakin hyvää ruokaa =). Ja kellon aika on varmaan ihan hyvä. Silloin on varmaan suurin osa syönyt jo lounaansa niin ehkä mahdutaan sinne kaikki.
Meidän poika on 8 kuukautta vanha.
Mun puolesta voidaan mennä koittamaan onneamme sinne Santa Fehen :)
sambuliini (meniköhän se nyt oikein), tervetuloa mukaan. Kiva kun tulee samanikäistä vauvaporukkaa. Meidän poika on 9kk
Kiitos Q, kun kyselit pöytäasiaa! Mennään vaan kokeilemaan! Jos ei mahduta, niin mietitään sitten tilanne uusiks.
-Amy-
Heippa!
Muutettiin Pohjoisesta viime viikolla tänne ruuhka-Suomen sykkeeseen ja nyt etsiskellään päiviin sisältöä ja ehkä kahvittelukavereitakin sitten ajallaan...
Oliskohan tämä oivallinen porukka alottaa etsiminen...?
Isä meillä on pitkät päivät töissä ja äiti ja poika viettävät laatuaikaa kaksin ja pientä koiraa ulkoiluttaen.
Pääseekö äiti palstailemaan aina toisinaan?
Luuk@ ja poika4kk
Eli aivan loistavaa, että saadaan joukkoa kasaan jo junaan. Katotaan sopiva juna lähempänä. Näillä näkymin mukaan ovat siis tulossa perjantaina 9.2. klo 13 Santa Fehen:
Amy ja Emmi
Q ja pikku-quu
Sippu ja Aava
Napero ja Eetu
Karssuli ja Aino
Jenni ja D
Bejpi ja Typy
Bude ja Penni?
Pikku-milli ja Aksu?
Osse ja tytär ?
Mitäs luulet Q, pitäsikö varata pöytää + tilaa, kun näyttäis, että väkeä saadaan hyvin kasaan?
-Amy-