Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista tinderistä, baarista, harrastuksista...mitä jää jäljelle?

Vierailija
12.05.2024 |

On niin surullista elää vuodesta toiseen yksin...olen halunnut tyttöystävän 15-vuotiaasta lähtien.

M37

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö homoilu?

Vierailija
22/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksää kokeillu jo tekopimppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öaske tasoa, ap

Eikös tämä ollut kiellettyä?

"Ei saa tyytyä kehenkään"

Kuka niin on sanonut. Useimmat tavikset taitaa jossain määrin tyytyä. 

Tyytyväisyys on eri asia kuin alistuminen ja tyytyminen.

Tyytyväisyyden saavuttaa tavoitteellisesti ponnistelemalla, vaan kun ap:n ja sinun kaltaiset pikku pullerot ette siihen kykene 

Vierailija
24/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin tunnevammaisten kuvitelmia parisuhteet usein alkavat ystävyytenä ja syvenevät molemminpuoliseksi rakkaudeksi.

"Tyytyminen" on erittäin kaukana siitä. Vain itseään inhoava ja elämäänsä tyytymätön jauhaa passiivisena naisen SAAMISESTA ja johonkin TYYTYMISESTÄ, kun ei kykene rakastamaan ketään, edes itseään. 

Incelismin ytomessä on heikko itsetunto ja vaikea-asteiset tunne-elämän häiriöt. Ei sellaisia miehiä mikään ulkopuolinen korjaavaan pitäisi itse hoitaa päänsä kuntoon tarvittaessa ammattiavulla, jota saa terveyskeskuslääkärin lähetteellä.

Vierailija
25/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siihen löytyy kyllä syy. Syyt kun selvität ja korjaat niin kyllä niitä löytyy esim. tinderistä. Olen itse ihan perus mies hyvällä persoonalla ja olen pari hyvää parisuhdetta löytänyt tinderistä joista toisen kanssa vieläkin yhdessä. Todella kaunis tämä nykyinenkin ja nuorempi. Kyllä kelpo mies kelpaa naisille, muistaa vain olla kärsivällinen.

Vierailija
26/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannata stressata tuommoisista nais asioista, jos tulee vastaan niin tulee, jos ei niin sitten ei tule. Kannattaa vaan keskittyä täysillä harrastuksiin, matkusteleen ja vaikkapa tikanheittoon, sekin on järkevämpää.

Elokuvista kyllä sitten näkee ne nais asiat, millaista se on.

Vierailija
27/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko uusia tuttavuuksia olet solminut tämän ulinaketjun aikana, ap?

Vähän sama ongelma tässä nettiulinatouhussasi kuin jos istuisit viikon vessassa ja ihmettelisit, kun ei saatana yhtään lohea ole tarttunut koukkuun.

Minä olen lähestynyt satoja naisia tänä vuonna, netissä sekä livenä.

ap

Vierailija
28/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö homoilu?

Ei käy, koska olen hetero.

ap

Vierailija
29/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali, rasvaprosentin alentaminen, kosmeettiset leikkaukset, vaatekaapin uudistaminen. Siinäpä ne kai on. 

Vierailija
30/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa:

Lisäksi on yksi ongelma joka vaikeuttaa naisen saamista, nimittäin minua vaivaa vakava peräsuolen laskeuma.

Ap

Vierailija
31/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sali, rasvaprosentin alentaminen, kosmeettiset leikkaukset, vaatekaapin uudistaminen. Siinäpä ne kai on. 

Salitreeniä 3 vuotta takana, rasprosentti on 9 ja 11 välillä, vaatekaappi on ajan tasalla, kosmeettisia leikkauksia en ole tehnyt, mutta ei pitäisi olla tarvetta.

Vierailija
32/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko naista, panopuuta vai

vaimoa?

Mieti.

Vierailija
33/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saman ikäistä nais seuraa haluat suomesta, niin suosittelen viellä harkitsemaan. Tuon ikäisillä naisilla saattaa olla ja yleensä on lapsia.

Lähde Thaimaaseen virkistyslomalle. Ehkä sieltä löytyy myös nainen elämään.

Vierailija
34/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehille käy persreikä oli sitten kuka vaan, mitä tahansa, mies, nais, hevos, sias, seinäholet, saunat, baarin vessat, uimahallit.

Reikä.

Vierailija
35/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen toivonut poikaystävää yläasteelta asti vaan ei ole onnistunut. Ikisinkkuna vissiin hautaan saakka. N35

Vierailija
36/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleksää kokeillu jo tekopimppaa?

Jos nainen on vain pillu, niin tämä on teille miehille oikein hyvä vaihtoehto👍

Vierailija
37/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehille käy persreikä oli sitten kuka vaan, mitä tahansa, mies, nais, hevos, sias, seinäholet, saunat, baarin vessat, uimahallit.

Reikä.

Miehillä on sentään joku taso, tosin kun naisilla. Eikö juuri naisille käy hevoset, koirat, jännämiehet ym epämääräiset seksikumppanit? 

Vierailija
38/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä harrastus, aloita tanssiminen

Vierailija
39/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole mikään tavara jonka voi tai ei voi saada. Ongelmasi poistuu kun kasvat aikuiseksi, joka tarkoittaa myös tämän asian sisäistämistä, ellei sitten älykkyydessäsi ole jotain vikaa.

Vierailija
40/52 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö homoilu?

Kylläpä keksit hauskan ja omaperäisen vitsin. Montako tuntia meni peukalo suussa keksiä tuo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan