En saa naista tinderistä, baarista, harrastuksista...mitä jää jäljelle?
On niin surullista elää vuodesta toiseen yksin...olen halunnut tyttöystävän 15-vuotiaasta lähtien.
M37
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä ootko menettänyt yhtään mitään. Olen ollut nyt kolmatta vuotta sinkkuna enkä enää edes kaipaa mitään naista elämääni sotkemaan. Ei siitä mitään onnea saa aikaiseksi. Alkuhuuma milloin kaikki on ruusuista ja vaalenpunaista, ja sitten se on siinä.
Nim: Reilu 30 vuotta parisuhteita + yksi avioliitto takana.
Eri asia olla yksin jos on jo kokenut suhteita, lisäksi onhan niitä onnellisiakin parisuhteita olemassa.
Ei ruma mies saa naista jos ei ole rikas edes. Minäkin olisin halunnut parisuhteen mutta olen ruma joten en kelpaa edes rumille naisille. Olen saanut pakkeja rumilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole mikään tavara jonka voi tai ei voi saada. Ongelmasi poistuu kun kasvat aikuiseksi, joka tarkoittaa myös tämän asian sisäistämistä, ellei sitten älykkyydessäsi ole jotain vikaa.
Näinpä. Kyllä se ongelma tuli jo tuossa otsikossa..
Naiset etsivät kumppania ja niin fiksut miehetkin. Vain inkkelit puhuvat "naisen saamisesta".
Aloita tanssiharrastus. Voit saada tämännäköisen kaunistuksen harrastuksestasi
Sul on ikää sen verran et kannattaa jo unohtaa. Elämässä on paljon mukavempiakin asioita kun naiset!
Muuta ensi töiksesi pois tästä persläpimaasta. Esim. Väli-Amerikkaan tai Kaakkois-Aasiaan. Siellä voit sitten valita parhaat päältä, jotka tosiaankin ovat niitä mallin mitoissa olevia.
Saat hyvin isolla todennäköisyydellä viehättävän puolison, kun matkustat vaikka Thaimaahan, Laosiin tai Filippiineille. Mutta kannattaa välttää turistipaikkoja, joissa naiset usein hakevat lähinnä rahoittajaa itselleen ja suvulleen. Näissä suhteissa on rahan kannalta riskinsä, mutta myös onnellisia lopputuloksia on, kuten itselläni, jo 20 vuotta. Osaatko englantia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin ma tutkin eli ota väkisin,saat ainakin kerran
Kuka haluaisi syytteet r*iskauksesta vain sen vuoksi kun ei muutenkaan naista saa..?
Niin ja eikös ap ole vailla tyttöystävää, ei kertanaimista? Älytöntä kehoittaa rais'kaamaan, kun toinen haluaisi naisystävän. Rais*kaalamma sellaista ei ainakaan saa, se on ihan varma.
Et oikein avaa tilannettasi, joten vaikea sanoa, miten olet sinkuksi jäänyt. Osaatko jutella mitään normaalia? Joo, vähän provosoiva kysymys, mutta usein ikisinkkumiehiltä löytyy pahoja sosiaalisia vaikeuksia. Siis ulosanti on joko vihaista "naiset tahtoo vaan rahaa/metrim***kua/jääkiekkoukkoja" ja nainen kääntyy varmasti heti kannoillaan. Tai sitten kyyninen katse joka mittaa vain naisen markkina-arvoa.
Onko sinulla ystäväpiiriä? Kysyn tämän joka ikinen kerta, kun joku mies avautuu, ettei ole ikinä saanut naista suhteeseen. Ystävät voivat esitellä sulle jonkun, totta kai, mutta syvällisempi merkitys tälle kysymykselle on se, että jos et ole saanut kaveripiiriä, niin miten sun sosiaalisuutesi voisi yltää naisen kanssa keskusteluun? Kaveripiirissä näkee myös vähän mallia siitä, että ihan tavalliset miehet (ja naiset) voivat olla onnellisissä parisuhteissa. Jos lukee vain nettiä, saa käsityksen, että vain kauniilla ja rikkailla ihmisillä on parisuhteita. Joo, heillä onkin paremmat mahikset päästä treffailemaan, mutta parisuhteeseen tarvitaan vain se yksi oikea. Ja sen yhen oikean voi löytää köyhä tai tavallisen näköinen. En siis väitä, että rikkaiden ja komeiden miesten kadehtiminen olisi ongelmasi, mutta totean, ettei kannata liikaa jumittua siihen, että on keski- tai pienituloinen ja tavallisen näköinen.
Ulkonäöstä sanoisin, että pieni freesaus ja panostus auttaa niin miestä kuin naistakin. Ei tarvitse kauneusleikkauksia yms, mutta hygienia ja siisteys, hampaidenpesu ja hiukset kuosiin on asioita, joihin kiinnittää huomiota.
N42
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin parisuhdetta ja oli pskaa. Ymmärrän kyllä jos ei ole koskaan kokenut sitä, että sitä kaipaa. Mutta oikeesti, ei ollu ainakaan omalla kohdalla sen arvosta. Nyt vaan menny luottamus muihin ihmisiin. Yksin on parempi.
En minäkään naisena jaksa ilkeitä anoppeja enkä olla ilmaissiivooja. Yksin on parempi, saa levätä.
No en tiiä ootko menettänyt yhtään mitään. Olen ollut nyt kolmatta vuotta sinkkuna enkä enää edes kaipaa mitään naista elämääni sotkemaan. Ei siitä mitään onnea saa aikaiseksi. Alkuhuuma milloin kaikki on ruusuista ja vaalenpunaista, ja sitten se on siinä.
Nim: Reilu 30 vuotta parisuhteita + yksi avioliitto takana.