Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesipaasto. Heikottaa koko ajan!

Vierailija
12.05.2024 |

Olen ollut nyt 8 päivää vesipaastolla ja jäljellä olisi vielä 5 päivää. Olen siis aikaisemminkin vesipaastonut noin 6 päivää ja se on sujunut ongelmitta. Olen käynyt paaston aikana jopa reilun 10km lenkin. 

Nyt kuitenkin tuntuu siltä että minua heikottaa koko ajan. Sydän tykyttää tuhatta ja sataa jos liikun vähääkään eikä edes vesi meinaa mennä alas. Onko teillä kokemuksia? Onko järkeä lopettaa vielä kun olen jo näin pitkällä? Haluaisin viedä paaston loppuun saakka mutta onko järkeä saatika mitään hyötyä? Pelkään että keksin tässä nyt vain itselleni vain tekosyitä, paasto kuitenkin ennen on sujunut hyvin ja olen siitä jopa nauttinut.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kahden vuorokauden surkastuttaa lihaksia.

Vierailija
2/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä on monenlaista, mutta tää vie kyllä kakun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä oikeesti. Lenkkeilyn nyt lopetat ainakin.

Vierailija
4/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, onko järkeä vai ei...

Mitäs vtt luulit että tapahtuu kun ei syö ja lipittää viimesetkin suolot verestä?

Seuraavaksi sitten rytmihäiriöt ja jumalaton turvotus.

Niinpä niin, sitä voi miettiä.

Vierailija
5/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä ja vielä vähemmän hyötyä! 

Vierailija
6/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä noinkin keholleen hallaa tehdä.

Vierailija
7/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisen heikotuksen lisäksi voi vesipaastolla saada myös psykoosin. En tiedä, onko tavoittelemisen arvoisia kumpikaan. 

Vierailija
8/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö tarpeeksi suolaa. Jos on noin huono olo, kannattaa lopettaa.

Vierailija
9/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarvitset suolaa. Sekoita vähän suolaa veteen ja juo. 

Jos olo ei helpota, kannattaa lopettaa paasto. Kroppa kertoo jos jotain on vialla ja paasto ei enää ole hyväksi.

Vierailija
10/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 13 päivää on melkoinen rupeama, jos olet aiemmin pitänyt vain kuuden päivän vesipaastoja. Olet ylittänyt "ennätyksesi" nyt kahdella päivällä ja kehosi jo varoittelee sinua. On parasta lopettaa paasto tähän. Aina kannattaa kasvattaa paaston kestoa pienin askelin ja pitää huolta riittävästä suolatasapainosta.

Vierailija
11/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisen heikotuksen lisäksi voi vesipaastolla saada myös psykoosin. En tiedä, onko tavoittelemisen arvoisia kumpikaan. 

Voiko tuo olla muka totta

Vierailija
12/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat suolatasapainoa? Pelkän ruokasuolan lisääminen veteen sekoittaa elimistösi suolatasapainon, koska siitä puuttuu tärkeitä suoloja. Mm kalium on elintärkeä sydämmelle. 

Tuossa puuhassahan ei ole mitään järkeä. Lihasmassa tippuu roimasti ja elimistösi on ihan järkyttävässä kunnossa sen takia.

Vierailija
13/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän näin käyneen, vaikka ei mikään yleispätevä syy ehkä olekaan. Vesipaasto ei ole ainut eikä ehdoton psykoosin syy, mutta rikkana rokassa. Siksi sanat voi saada. 

Vierailija
14/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet näinkin hyvin sisäistänyt nämä terveelliset elämäntavat niin eikun jatkat vaan ja pidennät tätä vesipaastoasi vaikka 20 päivään ja pidennät lenkkejäsi.Tosin sitten kun makaat letkuissa sairaalassa niin Pippa voi käydä naputtamassa että olisit kevyemminkin voinut syödä/juoda eli herkkuja vähemmäksi niinkuin nyt vaikka tätä vettä,kyllä Pippa tietää!

Vierailija
15/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän kärsii myös... Juuri oli vertailututkimus, paastonneiden kohdalla sydänongelmat nousseet

Vierailija
16/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovuutta tuo nyt ainakin kasvattaa. Monet ihmiset Aasiassa ja Afrikassa ovat vesipaastolla pakon vuoksi.

Länsimaissa ei taida olla samalaista kovuutta enää, mutta ap on poikkeus.

Vierailija
17/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosin voi saada jos lopettaa seinään tupakoinninkin. Ihan kaikesta voi laueta psykoosi.

Vierailija
18/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tässä taustalla joku aate vai painonpudotus? Mikäli viimeinen, niin tulet paisumaan kuin pullataikina jossakin vaiheessa..ala syömään normaalin terveellisesti ja liikkumaan, mitään vippaskonsteja ei normipainolle ole. Olen itse katsonut vierestä kun sukulainen on kokeillut kaikki mahdolliset ihmedieetit vesipaastoja myöten..on nykyään sairaalollisen lihava ja pillereita menee päivittäin kourallinen.

Vierailija
19/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole syönyt yli viikkoon ja ihmettelet onko järkeä kun heikottaa?

Ei tuo kuluta pelkästään kehoa huonolla tavalla, aivotkin kärsii.

Vierailija
20/38 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosin voi saada jos lopettaa seinään tupakoinninkin. Ihan kaikesta voi laueta psykoosi.

Totta. Mikä tahansa kova stressi voi sen laukaista psykoosialttiille.