Voiko suurempaa onnea olla kuin elää perheellisenä järvenrannalla olevassa omakotitalossa kunnon tontilla?
Oma puutarha, oma kirjasto. Oma rauha, linnunliverrys, laineenliplatus. Monen kateuden kohde, itsellä mielenrauha. Tein oikeita valintoja elämässäni, siksi tämä kaikki minulle on suotu.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin halutessani ostaa monta tuollasta tämän Helsingin kantakaupungissa sijaitsevan asuntoni hinnalla.
No ei muuta kun ikkunaa auki siellä komeron kokoisessa kämpässäsi, ulkona alkaa nimittäin aurinko jo paistelemaan. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
Löytyykö paikkakunnalta sairaala?
Asuin lapsuuteni tuollaisessa kodissa, mutta vanhempieni kuoltua meni talo tontteineen heti myytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi onni on asua ilman lapsia parisuhteessajärvenrannanlla omakotitalossa ja lähteä vaikka lomalle ulkomaille lyhyellä varoitusajalla tai veneilemään ilman sen suurempia suunnitelmia ja järjestelyjä joita perheellinen joutuisi tekemään.
Otan osaa kun jäit lapsettomaksi 😑
Ihan oma tietoinen ja sterillä varmistettu valinta, en ole katunut päiväkään.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin halutessani ostaa monta tuollasta tämän Helsingin kantakaupungissa sijaitsevan asuntoni hinnalla.
Sama. Voisin tämän espoolaisen omakotitalon sijaan aivan hyvin ostaa vaikka parikin isoa tonttia taloineen järven rannalta.
Järvenrantakylien läheisyydessä ei valitettavasti ole riittävän paljon IB-linjoja, kuten täällä. Lasten koulutuksesta en tingi jonkun hikisen järven takia.
Onneksi ei ole lapsia ja muutto ulkomaille palmun alle on miljoona kertaa parempi "oma valinta".
Nuo on just niitä oikeita valintoja. Mitäs valitsit sinkkuuden tai lapsettomuuden. Jos olisit valinnut järvenrantatontin, miljonäärimiehen. Pitää vaan etsiä miljonääri, mennä sen luo ja ottaa. Niin se on sun.
Oikeasti noin onnellinen ei puhu noin.
Erossa saisit puolet omaisuudesta.
Hyi hitto kylläpä HAISEE pahalle tää juttu, 🤮🤮
Onko tämä se sama provoilija joka juo aina aamukahvia laiturin nokassa ja kuikat huutelee järvellä tjtn?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö paikkakunnalta sairaala?
60 km.n päästä, mutta päivystys lakkautetaan, synnytysosastoa ei ole.
Eipä moista maallista ajan kuluessa lahoavaa ja homehtuvaa tönöä kannata kadehtia. Tyhjää kun potkaiset on materiaan kohdistettu onni ollut ihan turhanpäiväistä. Onni löytyy tosi pienistä asioista. Minun onneni on perhe, ihanat ystävät, terveys, ruoan saanti päivittäin, jopa auringon paisteesta iloitseminen. Koti on turvapaikka jossa vietetään ihania hetkiä läheisten kanssa. Kaikki tarpeellinen kotoa löytyy, joten elämä on mallillaan ja saa nauttia todellisia onnenhetkiä istumatta omakotitalon pihalla päivästä toiseen toljottamassa veden pintaa kun mitään muuta ei rahat riitä tekemään.
Sopii varmasti sinulle ja perheellesi. :)
Minä viihdyn korkealla olevassa kerrostaloasunnossa, josta on kaunis maisema. Omakotitalo tai rivitalo eivät viehättäneet.
Varo ettei salama iske ja mörskä pala maan tasalle ha ha haa 👹.
Hups, trollit taas karkuteillä. Ei kukaan oikeesti kuvaamassasi tilanteessa oleva sitä vauvasivuilla tarvitse hehkuttaa, eikä oikeesti olisi niin hölmö, että tekisi. Vähän huonon vitsin viskasit ja aprillipäivähän meni jo aikapäiviä sitten.
Ei voi. Tuo on onnellisuuden lakipiste.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa lietesäiliö olemaan kohta täysi.
T:Sikalan isäntä naapuristasi
🤣🤣🤣🙃🙃🤣🤣🤣
Minulla alkaa lietesäiliö olemaan kohta täysi.
T:Sikalan isäntä naapuristasi