Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suurempaa onnea olla kuin elää perheellisenä järvenrannalla olevassa omakotitalossa kunnon tontilla?

Vierailija
12.05.2024 |

Oma puutarha, oma kirjasto. Oma rauha, linnunliverrys, laineenliplatus. Monen kateuden kohde, itsellä mielenrauha. Tein oikeita valintoja elämässäni, siksi tämä kaikki minulle on suotu.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa lietesäiliö olemaan kohta täysi.

T:Sikalan isäntä naapuristasi

Vierailija
22/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin halutessani ostaa monta tuollasta tämän Helsingin kantakaupungissa sijaitsevan asuntoni hinnalla.

No ei muuta kun ikkunaa auki siellä komeron kokoisessa kämpässäsi, ulkona alkaa nimittäin aurinko jo paistelemaan. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö paikkakunnalta sairaala?

Vierailija
24/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuteni tuollaisessa kodissa, mutta vanhempieni kuoltua meni talo tontteineen heti myytiin. 

Vierailija
25/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurempi onni on asua ilman lapsia parisuhteessajärvenrannanlla omakotitalossa ja lähteä vaikka lomalle ulkomaille lyhyellä varoitusajalla tai veneilemään ilman sen suurempia suunnitelmia ja järjestelyjä joita perheellinen joutuisi tekemään.

Otan osaa kun jäit lapsettomaksi 😑

Ihan oma tietoinen ja sterillä varmistettu valinta, en ole katunut päiväkään.

- sivusta

Vierailija
26/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin halutessani ostaa monta tuollasta tämän Helsingin kantakaupungissa sijaitsevan asuntoni hinnalla.

Sama. Voisin tämän espoolaisen omakotitalon sijaan aivan hyvin ostaa vaikka parikin isoa tonttia taloineen järven rannalta.

Järvenrantakylien läheisyydessä ei valitettavasti ole riittävän paljon IB-linjoja, kuten täällä. Lasten koulutuksesta en tingi jonkun hikisen järven takia.

Vierailija
27/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia ja muutto ulkomaille palmun alle on miljoona kertaa parempi "oma valinta". 

Vierailija
28/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on just niitä oikeita valintoja. Mitäs valitsit sinkkuuden tai lapsettomuuden. Jos olisit valinnut järvenrantatontin, miljonäärimiehen. Pitää vaan etsiä miljonääri, mennä sen luo ja ottaa. Niin se on sun.

Vierailija
29/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävä ap.

Vierailija
30/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti noin onnellinen ei puhu noin.

Vierailija
31/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa saisit puolet omaisuudesta.

Vierailija
32/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kylläpä HAISEE pahalle tää juttu, 🤮🤮

Vierailija
33/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama provoilija joka juo aina aamukahvia laiturin nokassa ja kuikat huutelee järvellä tjtn?

Vierailija
34/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö paikkakunnalta sairaala?

60 km.n päästä, mutta päivystys lakkautetaan, synnytysosastoa ei ole.

Vierailija
35/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä moista maallista ajan kuluessa lahoavaa ja homehtuvaa tönöä kannata kadehtia. Tyhjää kun potkaiset on materiaan kohdistettu onni ollut ihan turhanpäiväistä. Onni löytyy tosi pienistä asioista. Minun onneni on perhe, ihanat ystävät, terveys, ruoan saanti päivittäin, jopa auringon paisteesta iloitseminen. Koti on turvapaikka jossa vietetään ihania hetkiä läheisten kanssa. Kaikki tarpeellinen kotoa löytyy, joten elämä on mallillaan ja saa nauttia todellisia onnenhetkiä istumatta omakotitalon pihalla päivästä toiseen toljottamassa veden pintaa kun mitään muuta ei rahat riitä tekemään. 

Vierailija
36/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii varmasti sinulle ja perheellesi. :)

Minä viihdyn korkealla olevassa kerrostaloasunnossa, josta on kaunis maisema. Omakotitalo tai rivitalo eivät viehättäneet.

Vierailija
37/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei salama iske ja mörskä pala maan tasalle ha ha haa 👹.

Vierailija
38/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, trollit taas karkuteillä. Ei kukaan oikeesti kuvaamassasi tilanteessa oleva sitä vauvasivuilla tarvitse hehkuttaa, eikä oikeesti olisi niin hölmö, että tekisi. Vähän huonon vitsin viskasit ja aprillipäivähän meni jo aikapäiviä sitten. 

Vierailija
39/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tuo on onnellisuuden lakipiste.

Vierailija
40/67 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkaa lietesäiliö olemaan kohta täysi.

T:Sikalan isäntä naapuristasi

🤣🤣🤣🙃🙃🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme