Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yhtään viisutunnelmaa?

Vierailija
11.05.2024 |

Mulla ei. Yleensä mulla on viisueväät ja kaikkea rekvisiittaa ja kirjoitan viisukirjaan ajatuksia esityksistä. Nyt on aika lattea tunnelma. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt kyllä koetellaan. Jädetkin oon jo eilen syönyt ku Suomi hävis avausmatsin niin lohdutukseksi.

Vierailija
42/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että hienot abba- ja herreys-tasavuosijuhlat meni pilalle noiden paleterofanien riekkumisen takia.

Ruotsi osaa järkätä euroviisut ja olisi ollut kiva, kun uutisointikin olisi keskittynyt näihin entisiin voittajiin sekä tämän vuoden euroviisuihin eikä noihin miekkareihin ja muuhun joutavaan ulinaan.

Lisäksi harmittaa se, että käärijäkin paljastui pelleksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtään ja meni fiilis kaikesta tästä hälinästä ja jää lähetys katsomatta. Oksettaa muutenkin myös tämä met gaalan jälkimaininki ja kaikki elitistien ökyjuhlat kun koko maailma "palaa". Ihmiset ei selviä taloudellisesti elämässään, osa näkee nälkää ja elää sodan jaloissa ja eliitti pistää 75000 taalaa johonkin pa*skantärjeisiin pääsylippuihin. Vihaan tätä nykyistä maailmanmenoa. 

Vierailija
44/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta olevan silvennoisellakaan viisufiilistä.

Vierailija
45/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole kertaakaan äänestänyt viisuissa, mutta kun on mahdollisuus aiheuttaa massiivista peppukipua tärähtäneiden woke-leirissä äänestämällä Israel voittoon, niin tottakai tilanne täytyy käyttää hyväkseen.

Kertoo kaikrn siitä, mikä nykyajassa on vikana. Ihan sama mulle muuten mut kuhan kiva olla jotain vastaan ja jospa jollekulle muullekin tulis huono fiilis!

Kun ihmisellä on riittävän kapeaksi typistynyt persoona ja vihan linssit silmillä 24/7, tämä on luovinta mihin pystyy.

Vierailija
46/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kypsynyt koko tähän maailman tilanteeseen. Ihan kuin oltais menossa kokoajan kohti jotain vielä hirveämpää.

Vierailija
47/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuu, mukava  kattoa ja kuunnella lauluja ja selostusta. 

Vierailija
48/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin viisueväät mut kyllä mulla on fiilis! Sveitsi voittoon, se osaa jopa laulaa toisin kuin moni muu :D

Vierailija
49/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilainen ei näyttänyt munaa naistoimittajalle. Ei olisi kannattanut olla näyttämättä! Potkut tuli!

Vierailija
50/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole kertaakaan äänestänyt viisuissa, mutta kun on mahdollisuus aiheuttaa massiivista peppukipua tärähtäneiden woke-leirissä äänestämällä Israel voittoon, niin tottakai tilanne täytyy käyttää hyväkseen.

Kertoo kaikrn siitä, mikä nykyajassa on vikana. Ihan sama mulle muuten mut kuhan kiva olla jotain vastaan ja jospa jollekulle muullekin tulis huono fiilis!

Kun ihmisellä on riittävän kapeaksi typistynyt persoona ja vihan linssit silmillä 24/7, tämä on luovinta mihin pystyy.

Olipas hyvin sanottu. Tähän on hyvä päättää tämä ilta ja lähteä sänkyyn kuuntelemaan jotain leppoisaa äänikirjaa unen tuloon saakka. Toivottavasti viisuissa olevat selviävät ehjin nahoin kisasta. Hyvää yötä palstalle 

Vierailija
51/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Katson vitoselta hullua mattia.

Vierailija
52/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä unohdin viisueväät mut kyllä mulla on fiilis! Sveitsi voittoon, se osaa jopa laulaa toisin kuin moni muu :D

Osallistuuko Sveitsi? Jäi ainakin tänään aiemmin pois?

53/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Odotan erityisesti Israelin upeaa balladia. Huolimatta kaikesta laulajaan kohdistetusta rasismista yritän nauttia laulukilpailusta. 

Rasismista? :D Jepjep.

Kohtuuttomia nuorelle naiselle ollaan oltu, mutta ei rasismin takia. Eihän tuo nuorinainen voi olla syyllinen lähi-idän tapahtumiin mitenkään. Biisi tylsä, vaikka Israelilla on yleensä hyvät menobiisit.

Ei kai häntä syyllisenä tapahtumiin pidetäkään, mutta kai hän voi valita, ketä hän päättää lähteä edustamaan.

Vierailija
54/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Eka kertaa 26 vuoteen jää viisut väliin .

Minulla taitaa olla 26 vuotta siitä, kun olen viisuja viimeksi katsonut.

Aika kiva, että jaksat kuitenkin osallistua aiheen keskusteluun. Luulisi, että tekisi mieli skipata aihe. 

Aihe kuin aihe, niin innokkaimpia keskusteluun osallistujia ovat ne jotka tunkevat kertomaan ettei aihe kiinnostaa tippaakaan. 

Vierailija
55/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin katsoa, mutta en katsokaan. Alkaa tämä Israel-fanituksen myötä kääntyä sympatiat palestiinalaisten suuntaan. Tärkeintä olisi ollut artistit ja esitykset, ei politiikka.

Vierailija
56/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on aina se mikä tv:stä tulee. Ei sen enempää. Jotain mässytän tässä samalla. Ihan ok fiilikset itselläni on.

Vierailija
57/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet vain itsestäsi idioo tin. Poliittinen äänestäminen ja vielä niin ettei edes tiedä, mitä tekee on hieman nolompaa kuin kansanpuhdistusta suorittavan valtion tukeminen. Woke ei muuten liity tähän mitenkään.

Hmmm, eikö nimenomaan se vastaleiri itse ole tehnyt näistä poliittiset, kun yritetään boikoitoida laulajaa rasistisesti syntyperänsä takia?

Missä harhoissa Israelin kannattajat oikein elää?

Vierailija
58/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen ja lätsähtänyt on oma fiilis. Nyt tätä ekaa kappaletta kuunnellessa heräsi ajatus että toisaalta olisi ehkä oikeus ja kohtuus, jos ruotsi voittaisi tänään (ja tällä kertaa ihan rehellisesti) ja ne saisi järkätä ensi vuonnakin kisat jotka toivottavasti olisi sitten ihan vaan tylsästi euroviisut vain.

Tämä biisi on tyypillisen ruotsalainen eli viimeisen päälle hiottu vaikka esittäjät onkin norjalaisia ja sinällään olisi kelpo voittaja. Tuntuu että muut maat ei ole ottaneet tänä vuonna sitäkään vähää vakavasti euroviisuja kuin normisti ja ruotsalaiset on ihan omalla levelillä. Lisänä sitten vielä nuo lapselliset kiukuttelut kuinka mä en teekää sitä enkä halua tätä. Ihan kuin jonkun olisi ollut pakko ottaa edustuspaikka vastaan!

Tämä MINÄ HALUAN!- sukupolvi on jotenkin todella raskas, kun muut joutuu tanssimaan munankuorilla näiden lumihiutaleiden takia ja nämä saavat aikaan vaan isoa vahinkoa vaikka muuta kuvittelevat.

Vierailija
59/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvät fiilikset ja tunnelma korkealla eidän viisukatsomossa.

Vierailija
60/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme