Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yhtään viisutunnelmaa?

Vierailija
11.05.2024 |

Mulla ei. Yleensä mulla on viisueväät ja kaikkea rekvisiittaa ja kirjoitan viisukirjaan ajatuksia esityksistä. Nyt on aika lattea tunnelma. 

Kommentit (73)

21/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Euroviisut joka kevät. Kyllähän nämä mielenosoitukset ja muu poliittinen räyhääminen on luonut näihin viisuihin epätavallisen tunnelman. Aion kuitenkin katsoa lähetyksen ja herkkujakin olen varannut perinteiseen tapaan.

Vierailija
22/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa saisi voittaa, olisi kunnon yllätys kaikille, vaikkakaan biisissä ei ole sitä jotain, esittäjän ääni taas on hyvä. Tai sitten vaikka Latvian tylsä biisi nöyrällä ja aidon oloisella esittäjällä voisi tehdä historiaa ja viedä voiton oltuaan ensin se viimeisin jopa semifinaaleista jatkoon. Tulisi kallis ilta vedonlyöjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isreal voittaa!

Vierailija
24/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Eka kertaa 26 vuoteen jää viisut väliin .

Minulla taitaa olla 26 vuotta siitä, kun olen viisuja viimeksi katsonut.

Aika kiva, että jaksat kuitenkin osallistua aiheen keskusteluun. Luulisi, että tekisi mieli skipata aihe.

Jos jostain aiheesta kysytään mielipide niin mihin se pitäisi laittaa? Vaikka aihe ei kiinnostaisi niin pitäisikö sitä varten tehdä uusi aloitus, jotta saisi äänensä kuuluviin?

- n67v -

Vierailija
25/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tunnelmaa, ja mietin jo, jätänkö ensi kertaa yli 30 vuoteen katsomatta, lukisin sitten vasta huomenna uutisista, miten kävi.

Vierailija
26/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 32 minuuttia niin äänestän Israelia

Vierailija
27/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isreal voittaa!

Tätä ei kysytty. Eikä tuollaista maata edes ole.

28/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole kertaakaan äänestänyt viisuissa, mutta kun on mahdollisuus aiheuttaa massiivista peppukipua tärähtäneiden woke-leirissä äänestämällä Israel voittoon, niin tottakai tilanne täytyy käyttää hyväkseen.

Teet vain itsestäsi idioo tin. Poliittinen äänestäminen ja vielä niin ettei edes tiedä, mitä tekee on hieman nolompaa kuin kansanpuhdistusta suorittavan valtion tukeminen. Woke ei muuten liity tähän mitenkään.

Hmmm, eikö nimenomaan se vastaleiri itse ole tehnyt näistä poliittiset, kun yritetään boikoitoida laulajaa rasistisesti syntyperänsä takia?

Ei kai laulajaa hänen syntyperänsä takia boikotoida, vaan siksi, koska hän on lähtenyt kisaan edustamaan Israelia? Vaikka voi tietty olla, että jotkut boikotoivat häntä rasistisestikin, niin uskoisin, että kyseessä on melko marginaalinen ilmiö.

Vierailija
29/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin katson, viisut on nyt täysi farssi.

Vierailija
30/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isreal!

Vierailija
31/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot mentaaliakrobatiat sieltä.

Vierailija
32/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Hävettää olla suomalainen kun taas yhenlainen pelle heiluttelemassa.. Hyi helvetti. Boikottiin koko viisut taas. 

Vierailija
33/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla viisutunnelma, kun raati on pilannut kaiken tähän menneessä. Unohditteko jo viime vuoden?

Tässä viisussa on sentään jotain draaman ainesta ja hyviä kappaleita. 

Viime vuonna raati oli maksettu ja voit olla varma, että on maksettu joka vuosi.

Vierailija
34/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palestiina-symppaajat pilasi koko karnevaalin ja itselläkin, harvinaisen epäpoliittisella ihmisellä, on pinna tiukalla kuin viulun kieli tuo kakaramaisen kiukuttelun takia.

Tavoistani poiketen aion myös todennäköisesti äänestää tänään ja ääni menee israelille. Ei välttämättä se paras tai mieluisin kappale, mutta se tuntuu nyt oikealta.

Vierailija
35/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hyvät fibat. Valvon! Ja katson samalla revontulia terassilla. 

Vierailija
36/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvät tunnelmat, just saunasta tultiin ja kahvi tippuu keittimestä, korvapuusti kahavit, ja siitten tunteja viisumusiikin kiemuroissa.

Toki ohessa selailen lehtiä, hain niitä taas nipun kirjastosra eilen. Mukavampi lukea niitä fyysisesti, kuun tiirailla netistä.

Mukavaa viisu iltaa kaikille!

Vierailija
37/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on. Herkkuja on, syötävää on ja tunnin olen kohta huudattanut itävallan ramdudamia we will rave repeatilla. Mies just huuteli, että jo riittää randumit ja videotykki on valmis käyttööni!

Yes! Täältä tullaan. Trikoot on vaihdettu kiiltävämpiin ja villikset heitetty nurkkaan.

Vierailija
38/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Odotan erityisesti Israelin upeaa balladia. Huolimatta kaikesta laulajaan kohdistetusta rasismista yritän nauttia laulukilpailusta. 

Rasismista? :D Jepjep.

Kohtuuttomia nuorelle naiselle ollaan oltu, mutta ei rasismin takia. Eihän tuo nuorinainen voi olla syyllinen lähi-idän tapahtumiin mitenkään. Biisi tylsä, vaikka Israelilla on yleensä hyvät menobiisit.

Vierailija
39/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Kroatian voittavan, hyvä biisi, komee kaveri esittäjänä.

Vierailija
40/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tunnelmaa, ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi