Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yhtään viisutunnelmaa?

Vierailija
11.05.2024 |

Mulla ei. Yleensä mulla on viisueväät ja kaikkea rekvisiittaa ja kirjoitan viisukirjaan ajatuksia esityksistä. Nyt on aika lattea tunnelma. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Odotan erityisesti Israelin upeaa balladia. Huolimatta kaikesta laulajaan kohdistetusta rasismista yritän nauttia laulukilpailusta. 

Vierailija
2/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haluaa katsoa viisuja, niin katsotaan hetken aikaa. Ei kyllä yhtään ole fiilistä noiden säätämisten takia. Ebu polki itsensä täysin suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ole kertaakaan äänestänyt viisuissa, mutta kun on mahdollisuus aiheuttaa massiivista peppukipua tärähtäneiden woke-leirissä äänestämällä Israel voittoon, niin tottakai tilanne täytyy käyttää hyväkseen.

Vierailija
4/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tunnelma, ps. paskagaza Parkkipaikaksi 👍😔

Vierailija
5/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eka kertaa 26 vuoteen jää viisut väliin .

Vierailija
6/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea iloita, kun Israel taidepesee kansanmurhaa. 

Vierailija
7/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pätkääkään. En edes muista, milloin olisin viimeksi katsonut viisuja. 

Vierailija
8/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkä ei pieruviisuille. Ovat setämiesten juhlat. Nuorta Israelin naislaulajaa kiusataan, koska on nainen. Onneksi kanssasisko onnistui estämään patriarkaattisen laulun esittämisen nopealla metoo vedolla. Setämiehiä on kuultu jo tarpeeksi viisuissa.

Vierailija
9/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa. Mieluummin ottaisin virsut kuin viisut.

Vierailija
10/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taitaa olla 26 vuotta siitä, kun olen viisuja viimeksi katsonut.

Vierailija
11/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jassa seurata, kyllä sen huomena näkee varmaan tietovälineistä kekä voitti

Vierailija
12/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi katsonut viisuja joskus silloin, kun Johnny Logan on voittanut. En siis aio katsoa niitä nytkään, mutta jos saan tietooni milloin äänestys on, niin äänestän Israelia voittoon.

Vierailija
13/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taitaa olla 26 vuotta siitä, kun olen viisuja viimeksi katsonut.

Aika kiva, että jaksat kuitenkin osallistua aiheen keskusteluun. Luulisi, että tekisi mieli skipata aihe. 

Vierailija
14/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole kertaakaan äänestänyt viisuissa, mutta kun on mahdollisuus aiheuttaa massiivista peppukipua tärähtäneiden woke-leirissä äänestämällä Israel voittoon, niin tottakai tilanne täytyy käyttää hyväkseen.

Teet vain itsestäsi idioo tin. Poliittinen äänestäminen ja vielä niin ettei edes tiedä, mitä tekee on hieman nolompaa kuin kansanpuhdistusta suorittavan valtion tukeminen. Woke ei muuten liity tähän mitenkään.

Vierailija
15/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kysyi aionko katsoa. En osannut vastata. Ehkä laitan sen pyörimään taustalle sillä aikaa kun katselen netistä jotain parempaa.

Vierailija
16/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla viisutunnelma, kun raati on pilannut kaiken tähän menneessä. Unohditteko jo viime vuoden?

Tässä viisussa on sentään jotain draaman ainesta ja hyviä kappaleita. 

Vierailija
17/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet vain itsestäsi idioo tin. Poliittinen äänestäminen ja vielä niin ettei edes tiedä, mitä tekee on hieman nolompaa kuin kansanpuhdistusta suorittavan valtion tukeminen. Woke ei muuten liity tähän mitenkään.

Itkettääkö?

Vierailija
18/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, koska nämä viisut ei enää ole sellaisia kuin ennen. Saavat jäädä itseltäni katsomatta. Ei jää kaipaamaan.

19/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mikä on ehkä hieman sääli, sillä viime vuonna katsoin lähetyksen ja esitykset olivat mielestäni ihan hienoja.

Vierailija
20/73 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, eikö nimenomaan se vastaleiri itse ole tehnyt näistä poliittiset, kun yritetään boikoitoida laulajaa rasistisesti syntyperänsä takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän