Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet alkavat AINA puhumaan mulle vaimoistaan =)

Vierailija
11.05.2024 |

Jos tapaan vaikka työn kautta uuden ihmisen ja siinä on vähän aikaa jutella niitä näitä esim kahvikupposen ääressä, niin ei mene kuin hetki, niin olen kuullut jotain tämän ihmisen vaimosta. Vaikka en ole kysellyt, enkä kertonut omasta miehestäni tai lapsistani yhtään mitään. Miksi miehet ovat niin hanakoita kertomaan vaimostaan, kun tämä tuntuu toistuvan joka kerta?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet niin hutsahtava.

Vierailija
62/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen saattaa flirttailla tietämättään, silmät eivät valehtele. Äänestäkin kuulee jos on kiinnostunut. 

Tuohon on usko. Silmiin katsominen ei ole flirttiä. Ja jos ei katso silmiin, ajatellaan että on jokin autisti.

Minä kiinnostun äärimmäisen harvasta miehestä, mutta silti minun usein luullaan olevan kiinnostunut.

Kannattaa ottaa huomioon, että voi olla joku silmäsairaus että ei voi katsoa kunnolla eteenpäin tai ylös. Eli vaikka häikäisee ihan sisävalossa. Eli ei siksi että ei voi, halua, pysty, osaa, on autisti, ujo, tai kiinnostunut, ei kiinnostunut tai olet liian ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä toimii molemmilla sukupuolilla niin, että vaivihkaa saman tien kerrotaan ollaanko saatavilla, vaikka toinen ei olisi mitään edes hakemassa. Jännää!

Joo.Eronneiden miesten pitää myös aina muistaa mainita "ex".Ilmeisesti ideana on kertoa, että ovat vapaita 

Vierailija
64/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen saattaa flirttailla tietämättään, silmät eivät valehtele. Äänestäkin kuulee jos on kiinnostunut. 

Ai miten sen kuulee äänestä? Sittenhän se huomaisi ulkopuolisetkin.

Vierailija
65/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies kertoo vaimostaan on hän kiinnostunut toisesta liikaa ja haluaa palauttaa itsensä ja toisen maan pinnalle ja jos nainen kertoo miehestään on toinen mies jo liian kiinnostunut ja lähentelevä... ota tästä nyt selvää. 

Vierailija
66/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten sen kuulee äänestä? Sittenhän se huomaisi ulkopuolisetkin.

Mulle on ala-asteelta lähtien huomauteltu, että puhun miehille (tai silloin pojille) ihan erilaisella äänellä. En tee sitä tarkoituksella ja hävettää itseänikin, kun varmaan vaikutan hirveältä tyrkyltä sivustakatsojille. 

Vierailija
67/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että naista kiinnostaa ilmalämpöpumppu, kalastussaappaat tai sotajutut keskusteluaiheena. Yleensä nämä eivät naisia kiinnosta.

En tunne naisten keskustelunaiheita. Siksi puhun vaimostani. Ehkä sitä kautta löytyy jotain juttelun alkua.

Vierailija
68/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että naista kiinnostaa ilmalämpöpumppu, kalastussaappaat tai sotajutut keskusteluaiheena. Yleensä nämä eivät naisia kiinnosta.

En tunne naisten keskustelunaiheita. Siksi puhun vaimostani. Ehkä sitä kautta löytyy jotain juttelun alkua.

Minun kuplassani nuo aiheet eivät kiinnosta miehiäkään. Juttelemme videopeleistä, leffoista ja yhteiskunnan tapahtumista.

Vierailija
69/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi sotajutut ja olen joskus miehiä koettanut niistä jututtaa, mutta ei. Yhtäkin kiinnosti lähinnä matkustelu ja tubettajat. 

Vierailija
70/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti miesten mielestä viehättävä ja heidän on pakko muistuttaa lähinnä itseään, että vaimo on olemassa.

Sama tuli mieleen. Mies ei voi hillitä itseään, jos ei muistuta olevansa parisuhteessa.

Eräs mies puhui mulle puolisosta vaimona, mutta muille naisystävänä. En ole tyrkky, enkä edes flirttaillut hänelle. Olen klassisen kaunis ja pukeudunkin klassisesti.

Vierailija
71/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti miesten mielestä viehättävä ja heidän on pakko muistuttaa lähinnä itseään, että vaimo on olemassa.

Sama tuli mieleen. Mies ei voi hillitä itseään, jos ei muistuta olevansa parisuhteessa.

Eräs mies puhui mulle puolisosta vaimona, mutta muille naisystävänä. En ole tyrkky, enkä edes flirttaillut hänelle. Olen klassisen kaunis ja pukeudunkin klassisesti.

Voi vtun klassiset taas...

Vierailija
72/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies kertoo vaimostaan on hän kiinnostunut toisesta liikaa ja haluaa palauttaa itsensä ja toisen maan pinnalle ja jos nainen kertoo miehestään on toinen mies jo liian kiinnostunut ja lähentelevä... ota tästä nyt selvää. 

Luonnottomuus on avainasemassa.

Jos keskustellaan vaikka politiikasta, on ihan sama mitä mieltä vaimosi. Ei siihen kuulu tuoda vaimon käsitystä esille vaan omat ajatukset. Toki jos tuo asian jotenkin järkevästi esim. miten onnekas onkaan, kun vaimo kannattaa samaa puoluetta tai eri puoluetta, mutta siitä saa hyvää keskustelua heillä kotisohvalla.

Jos taas keskustellaan säästä, on siinä luonnollista mainita, että käytiin eilen vaimon kanssa lenkillä, kun oli harvinaisen hyvä sää.

Vierailija
73/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun klassiset taas...

Jep, ei ole 2x EE rintoja houkuttelemassa miehiä :D Siitä ei voi erehtyä.

Vierailija
74/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
75/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että kyseinen tyyppi on jotenkin vastenmielinen, jos taas olisi miellyttävä niin mies ei puhua putkahda mitään vaimoistaan ym.

Vierailija
76/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.Ikään kuin varmistutaan, ettei mitään tule tapahtumaan. Tuolla tavoin se käy helposti. M50

Vierailija
77/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä toimii molemmilla sukupuolilla niin, että vaivihkaa saman tien kerrotaan ollaanko saatavilla, vaikka toinen ei olisi mitään edes hakemassa. Jännää!

Joo.Eronneiden miesten pitää myös aina muistaa mainita "ex".Ilmeisesti ideana on kertoa, että ovat vapaita 

Tuokin pitää paikkansa. M50

Vierailija
78/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle harrastuskaveri ei koskaan puhunut vaimostaan. Kaikilla muilla oli kyllä tarve sivulauseissa minulle puhuessaan ottaa puheeksi hänen vaimonsa, joten tulkitsin että hänellä voi olla tapana unohtaa olevansa parisuhteessa. Vaikka hän kertoili kodin ostosta, matkustelusta ja vaikka mistä, niin jutuissa esiintyi vain teini-ikäinen tytär, ei naista. 

Vierailija
79/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaan, että olet mukava ja helpostilähestyttävä, joten he kokevat voivansa jutella sinulle vähän vapaammin. Ehkä ajattelevat myös, että sinulla naisena voisi olla samoja kokemuksia kuin vaimolla ja siksi yrittävät saada siitä jutun juurta.