Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet alkavat AINA puhumaan mulle vaimoistaan =)

Vierailija
11.05.2024 |

Jos tapaan vaikka työn kautta uuden ihmisen ja siinä on vähän aikaa jutella niitä näitä esim kahvikupposen ääressä, niin ei mene kuin hetki, niin olen kuullut jotain tämän ihmisen vaimosta. Vaikka en ole kysellyt, enkä kertonut omasta miehestäni tai lapsistani yhtään mitään. Miksi miehet ovat niin hanakoita kertomaan vaimostaan, kun tämä tuntuu toistuvan joka kerta?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen sen ehkä niin, että miehet eivät välttämättä ole tottuneita juttelemaan vieraiden naisten kanssa ja kun eivät oikein tiedä, mistä puhuvat, niin puhutaan kohteliaasti ns. naisten asioista ja ensimmäisenä tulee mieleen vaimo. AP

Monille tulee mieleen aivan muuta kuin vaimo.

Vierailija
42/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäis tutustua mun mieheen. Se ei puhu vaimostaan koskaan.

Ei toiselle naiselle kannatakkaan retostella vaimollaan. Tyhmähän se silloin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se parempi sanoa ettei tule kuvaa että on sinkku. Ehkä nämä miehet ovat kokeneet paljon flirttiä toisilta naisilta ja sitten pitää mainita se että on vaimo ettei naisille tule kuvaa että on vapaa vaikka ei ole. 

Vierailija
44/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se parempi sanoa ettei tule kuvaa että on sinkku. Ehkä nämä miehet ovat kokeneet paljon flirttiä toisilta naisilta ja sitten pitää mainita se että on vaimo ettei naisille tule kuvaa että on vapaa vaikka ei ole. 

Kaikkihan kiinnostaa kaikkia. Pitää kaikille siis sanoa. 

Vierailija
45/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan se on vaimosta jutella

Vierailija
46/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mun kommentti on vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen mun nuoruuden baarireissut. Baarissa mulle aina miehet alkoivat kertomaan ongelmistaan - opiskelu juttuja, ex-tyttöystävä juttuja, kaveriongelmia ja yms. Mä olin etsimässä siellä poikaystävää. Ihan kivahan miehien kanssa oli jutella, mutta ei ihan sitä mitä olin etsimässä. 

Mun mielipide on siis, että tietyt ihmiset vetävät tietynlaisia juttuja vain puoleensa. Ja pahemminkin asiat ja jutut voisivat olla, mutta joo ymmärrän mitä ajat takaa.

Vierailija
47/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kehua mun miestä, jos vaikuttaa siltä, että joku kiinnostuu minusta ei-toivotulla tavalla.

Teen sillä tavalla selväksi, että jos ei pysytä asialinjalla, niin annanpa sitten minäkin mielipiteeni tilanteesta ja epäasiallisesta tyypistä näkyä.

Vierailija
48/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.

Tai sitten susta on huhuja, että olet miestennielijä ja kaikkien perään ihan tosissasi vaikka et mitään selviä flirttailuja ole koskaan tehnyt tai ehdottanut. Etkä ole sen enempää miestenielijä kun naapurin Irma.

Tarkoitatko siis, että naiset yrittävät panettaa miehiään minulla...?

Mistä sulla nussiminen nyt rupesi päässä pyörimään 😲

Vierailija
49/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle on jo elämän suurimpia saavutuksia se, että joku nainen on hänen kanssaan avioliittoon suostunut. Kertoo heti alkuun, koska antaa tiedolla itsestään ei-luuserin kuvan. Sinkkumiehiä pidetään objektiivisesti muutenkin luusereina toisin kuin sinkkunaisia.

Vierailija
50/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saattaa flirttailla tietämättään, silmät eivät valehtele. Äänestäkin kuulee jos on kiinnostunut. 

Vierailija
51/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin miehet puhuvat vaimoistaan ja olen mies. Tarkoittaako tämä siis sitä, että he salaa himoitsevat minua?!

Jooh 😁 saattaapa olla. Pidä pöksyt kireesti kiinni.

Vierailija
52/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mun kommentti on vähän ohi aiheen, mutta tuli mieleen mun nuoruuden baarireissut. Baarissa mulle aina miehet alkoivat kertomaan ongelmistaan - opiskelu juttuja, ex-tyttöystävä juttuja, kaveriongelmia ja yms. Mä olin etsimässä siellä poikaystävää. Ihan kivahan miehien kanssa oli jutella, mutta ei ihan sitä mitä olin etsimässä. 

Mun mielipide on siis, että tietyt ihmiset vetävät tietynlaisia juttuja vain puoleensa. Ja pahemminkin asiat ja jutut voisivat olla, mutta joo ymmärrän mitä ajat takaa.

Mulle miehet taas eivät osaa puhua ilman että joko yrittävät iskeä tai aktiivisesti torjua, kun itse koetan arkisesti jutella tai päivitellä säätä. Ilmeisesti tapana vuorovaikuttaa on jotenkin flirtti. Olen koettanut muuttaa tapaani mutta sitten olen ylijäykkä ja töykeä, eikä sekään oikein ole tuottanut tulosta.

Vierailija
53/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten noloa että varattu mies tai nainen yrittää saada toisen kiinnostumaan itsestään vaikka romanttisesti, seksuaalisesti tai siten vain sitä että testaa omaa viehättävyyttään, lapsellista touhua. 

Vierailija
54/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen saattaa flirttailla tietämättään, silmät eivät valehtele. Äänestäkin kuulee jos on kiinnostunut. 

Tuohon on usko. Silmiin katsominen ei ole flirttiä. Ja jos ei katso silmiin, ajatellaan että on jokin autisti.

Minä kiinnostun äärimmäisen harvasta miehestä, mutta silti minun usein luullaan olevan kiinnostunut.

Vierailija
55/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun vaimosta ja lapsesta sen vuoksi, että muuten naiset luulevat minun yrittävän heitä. Sen jälkeen kun asia on selvitetty, tunnelma muuttuu yleensä paljon rennommaksi. Tämä siis uuden ihmisen kohdalla, tosin on hyvä tehdä sama aina silloin tällöin varmuuden vuoksi uudelleen.

Vierailija
56/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut juttelemaan mukavanoloisen ihmisen kanssa vaikkapa tietystä aiheesta. Sit tää ääliö tulkitsee henkilökohtaisemmaksi kiinnostukseksi.

Vierailija
57/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.

En mä kyllä kerro, ellei tule luonnollinen tilanne. Todella töksäyttelevää "Mulla on sitten hemmo kotona, ettäs tiedät." Ei se mitään flirttailua ole ettei heti töksäytä. Sehän juuri kuulostaisi "Jos muuten satut olemaan iskemässä niin tiedoksi...." Joissain tilanteissa on luonnollista ottaa puheeksi ja joissain ei. 

Yleensä vain katson hiljaa naista kun hän puhuu kaikenlaisia ja mies tulee aika äkkiä esille. Jotenkin "Oltiin miehen kanssa siellä ja täällä ja tehtiin sitä ja tätä". Olen kai joku selitysseinä, jolle voi selittää kaikkea. Jotkut ovat kommentoineet, että minun seurassani on rento olo. Seksuaalista kiinnostusta naiset eivät osoita koskaan.

Se ettei nainen osoita seksuaalista kiinnostusta ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi kiinnostunut. Seksuaalisen kiinnostuksen osoittaminen kuuluu miehelle.

Vierailija
58/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huor lle tehdään heti selväksi että vaimoa ei jätetä.

Aloittajaa häiritsee, että mies kertoo olevansa varattu? MIksei omasta suhdestatuksestaan saisi halutessaan kertoa, ihan perusjuttu?

Vierailija
59/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaahan se on vaimosta jutella

Entä jos se vaimo on oikeasti tärkeä ihminen?

Vierailija
60/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta miehet salaavat vaimon olemassaolon. Sitten alkaa flirtti ja päädytään tapailemaan. Sitten vasta kerrotaan kierrellen vaimosta.