Miehet alkavat AINA puhumaan mulle vaimoistaan =)
Jos tapaan vaikka työn kautta uuden ihmisen ja siinä on vähän aikaa jutella niitä näitä esim kahvikupposen ääressä, niin ei mene kuin hetki, niin olen kuullut jotain tämän ihmisen vaimosta. Vaikka en ole kysellyt, enkä kertonut omasta miehestäni tai lapsistani yhtään mitään. Miksi miehet ovat niin hanakoita kertomaan vaimostaan, kun tämä tuntuu toistuvan joka kerta?
Kommentit (79)
Minullekin miehet puhuvat vaimoistaan ja olen mies. Tarkoittaako tämä siis sitä, että he salaa himoitsevat minua?!
Olen huomannut saman ja se on todella ärsyttävää. On minullakin mies, mutta en mitä sitä kenellekkään mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.
En mä kyllä kerro, ellei tule luonnollinen tilanne. Todella töksäyttelevää "Mulla on sitten hemmo kotona, ettäs tiedät." Ei se mitään flirttailua ole ettei heti töksäytä. Sehän juuri kuulostaisi "Jos muuten satut olemaan iskemässä niin tiedoksi...." Joissain tilanteissa on luonnollista ottaa puheeksi ja joissain ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ovat epävarmoja. Heille tulee kiellettyjä fiiliksiä eivätkä pysty reagoimaan muuten kuin puhumalla vaimostaan.
Pidän sellaisia reppanoina. Ja epäluotettavina.
Joskus voi olka niinkin. Mitä enemmän esittää että ei ole kiinnostunut olisi kiinnostunut, mutta nämä ovat tapauskohtaisia.
Oon törmännyt samaan. Enkä ole mitenkään flirtti töissä vaan aivan normaalin ystävällinen. Sitten jossain aivan kummallisessa yhteydessä se vaimo pitää tunkea sivulauseeseen. Olen miettinyt, että kuvitteleeko miehet ihan normaalin ystävällisen juttelun flirtiksi, kun tulee niin kiire todistella omaa naimasäätyään. Ei varmaan kannattaisi uhrata niille sitten sitä kohteliasta sananvaihtoakaan, jos heti kuvitellaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa saattaa olla kysymys siitä, että mies haluaa viestittää sitä, että hän on seksuaalisesti haluttu. Voivat olla myös salaa ihastuneita sinuun. M48
Kun minä olen ihastunut johonkin mieheen, niin en todellakaan sanallakaan vihjaa kotona olevasta miehestä. En edes, että joskus olisin ollut kenenkään miehen kanssa. Miksi näin tekisin?
N.49
Mä ajattelen sen ehkä niin, että miehet eivät välttämättä ole tottuneita juttelemaan vieraiden naisten kanssa ja kun eivät oikein tiedä, mistä puhuvat, niin puhutaan kohteliaasti ns. naisten asioista ja ensimmäisenä tulee mieleen vaimo. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa saattaa olla kysymys siitä, että mies haluaa viestittää sitä, että hän on seksuaalisesti haluttu. Voivat olla myös salaa ihastuneita sinuun. M48
Kun minä olen ihastunut johonkin mieheen, niin en todellakaan sanallakaan vihjaa kotona olevasta miehestä. En edes, että joskus olisin ollut kenenkään miehen kanssa. Miksi näin tekisin?
N.49
No et kyllä sitten rakasta miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.
En mä kyllä kerro, ellei tule luonnollinen tilanne. Todella töksäyttelevää "Mulla on sitten hemmo kotona, ettäs tiedät." Ei se mitään flirttailua ole ettei heti töksäytä. Sehän juuri kuulostaisi "Jos muuten satut olemaan iskemässä niin tiedoksi...." Joissain tilanteissa on luonnollista ottaa puheeksi ja joissain ei.
Yleensä vain katson hiljaa naista kun hän puhuu kaikenlaisia ja mies tulee aika äkkiä esille. Jotenkin "Oltiin miehen kanssa siellä ja täällä ja tehtiin sitä ja tätä". Olen kai joku selitysseinä, jolle voi selittää kaikkea. Jotkut ovat kommentoineet, että minun seurassani on rento olo. Seksuaalista kiinnostusta naiset eivät osoita koskaan.
Mulla yleensä sama, olen aika epäviehättävä nainen. Silloin kun mies ei kerro vaimosta, niin seuraavaksi tulee kopelointiyritys.
Loppuu lyhyeen kun kysyn että jos on niin hyvä, niin lainaatko emäntää minullekin. Olen siis mies.
Naisystäväkin pitää mainita, vaikka olisi kyse jo iäkkäämmistäkin miehistä. En tiedä kehuskellaanko sillä, että näin haluttu minä olen. Vai onko se sanottava siksi, etten kuvittelisi mitään.....
Sun pitäis tutustua mun mieheen. Se ei puhu vaimostaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Annat jotain flirttisignaalia ja miehet pelästyvät.
Ei kai ne rintoja pelästy?
Vierailija kirjoitti:
En usko. Luulen, että miehet viestittävät minulle, että eivät ole tarjolla, kun luulevat että yritän tyrkyttää seuraani.
Ja se on minusta ihan okei. Se on vain ihmeellistä, että miten usein se on toistunut. Taidan antaa itsestäni kuvan, mikä on ristiriidassa luonteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yleensä sama, olen aika epäviehättävä nainen. Silloin kun mies ei kerro vaimosta, niin seuraavaksi tulee kopelointiyritys.
Minua ei ole koskaan kopeloitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.49
No et kyllä sitten rakasta miestäsi.
No en varmaankaan, koska olen ihastunut palavasti pari kertaa toiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Oon törmännyt samaan. Enkä ole mitenkään flirtti töissä vaan aivan normaalin ystävällinen. Sitten jossain aivan kummallisessa yhteydessä se vaimo pitää tunkea sivulauseeseen. Olen miettinyt, että kuvitteleeko miehet ihan normaalin ystävällisen juttelun flirtiksi, kun tulee niin kiire todistella omaa naimasäätyään. Ei varmaan kannattaisi uhrata niille sitten sitä kohteliasta sananvaihtoakaan, jos heti kuvitellaan jotain.
Tai sitten heillä on kotona mustasukkainen vaimo, ja ihan vaimon pelossa kailottavat heti ensimmäisenä olevansa suhteessa, ettei vain mitenkään voisi tulla väärinkäsitystä.
Eivät naiset kiinnostu varatuista. Varattu pysyy aina varattuna. Ellei mies tosiaan ole sinkku ihan rehellisesti ja pidättäytyvä, ei jaa itseään siellä täällä. "Seksuaalisesti haluttu" jonka mainitsit, ei tule naisille mieleen ihailun kohteena tai se ällöttää muiden seksielämä. Jyystöt kumppaninsa kanssa. Kuka nyt olisi kolmas pyörä ja se huonompi? Kaikkia harha-ajatuksia sitä onkin ihmisillä nuorena. Toki naiset joskus kiinnostuvat varattujen miesten henkisestä puolesta ja sanomasta. Paitsi jos ei halua kuluttaa siihen aikaa. Se alaosa ei ole ekana mielessä, sen saa muualtakin joku.