Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teidän työttömyys on kestänyt?

Vierailija
11.05.2024 |

Olen tällä hetkellä työtön ja pää ei meinaa kestää tätä odottelua mistä löytyisi töitä.

olen ollut itse jo 4 kk työttömänä. Ja asun pienellä paikkakunnalla.

Kauanko teidän työttömyys on kestänyt? Jouduitteko muuttamaan työnperässä? Esim isompaan kaupunkiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden se aina kestää, sitten on vuoden saikulla. Eläkkeelle en ole pääsayt.

Vierailija
22/24 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin 1991 jotain, olin noin alle 30 vuotias, sain siis lopputilin Salcompilta ja nyt ole höllötellyt, aivan sairas olen silti koska tein tuossa välillä raskaita töitä, terveys on mennyt ja nyt alan vasta hahmottaa kuinka yläasteen koulukiusaaminen pilasi minun koko elämän, en hakenut siihen apua, häpesin ja nyt sen tajuan, että olin uhri koko yläasteen. Minulla on pieni perhe, olemme yhdessä mutta kaikki reistaa. Aina näen syyn siihen koulukiusaamiseen, aina jopa puolisoni saa minut masentumaan, tietää kun olen kertonut tuosta Puolangan 8 B kiusaajastani ja kuinka jopa paras kaverini Tarja alkoi minua nolottaa kiusaamishetkessä koko luokan edessä, nyt toivon, ettei kukaan enää kiusaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon. Sitten tuli kutsu töihin.

Vierailija
24/24 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 3 viikkoa. Vaan ei osa-aikatyö kannata enää. Paikka olisi talveksi ja kyllä ketuttaa. Onneksi keväällä taas sesonkihommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän