Ärsyttävä naapurin mies joka vahtii ja tulee vessaan samaan aikaan
Alkanut ahdistaa naapurin mies, tarkkailee pihalla ja availee ovea jos menen ohitse, ei sano mitään, kyräilee vaan. Asun hänen yläpuolella ja hävettää mennä vessaan kun tekee kiusallaan, että kun menen niin tulee laskemaan omasta hanasta vettä ja kuuntelee siellä.
Itse nuori nainen, hän vanhempi mies ja todella inhottava, käytöksensä takia. Ei tälläisestä voi isännöitsijälllekkään valittaa mutta on todella häiritsevää, enkä tiedä mitä tehdä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä naapurisi tietää, että olet vessassa? Lyötkö vessan oven niin kovaa kiinni, että kuuluu hänelle?
Jos näin on niin ap on itse typerä ja naapuri voisi valittaa sinusta.
Hyi. Joku pervo ukko. Ole ap varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä naapurisi tietää, että olet vessassa? Lyötkö vessan oven niin kovaa kiinni, että kuuluu hänelle?
Jos näin on niin ap on itse typerä ja naapuri voisi valittaa sinusta.
Meillä ainakin vino ja jäykkä ovi. Vanhatalo. Oven joutuu tökkäistä kovaa kiinni ja se pahahtaa. Tarkka naapuri voi huomata asian.
Suomalainen arkkitehtuuri kukoistaa. Mitä jos ottaa mukaan minisoittimen (ostaa sellaisen) ja laittaa jotain kohina, luonnonääntä aina siksi aikaa. Se peittää. Vai pitääkö muuttaa.
Se veden kohina kuuluu vesssaan, vaikka laskisi vettä keittiössä. Kokeile itse jättää vesihana päälle keittiöösi ja mene vessaan. Kuulet kohinan. Eli naapuri ei välttämättä edes laske vettä vessassa vaan jossain muualla. Putket kantaa.
Voi voi, kun nuoret naiset on yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun nuoret naiset on yksinkertaisia.
Ei vaan vanhat ukot on sekopäitä.
Voisikohan tuosta sekoilusta tehdä valituksen?
Vierailija kirjoitti:
En lyö mutta ovi on raskas ja kaikki kuuluu tässä asunnossa läpi, vanha 70 luvun talo. Jos seinänaapuri esim yskii tai puhuu lapsille kovaa niin kuuluu sanatarkasti. Ei minua seinänaapurit häiritse mutta tuo alakerran naapuri häiritsee.