Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko henkilöä, jolla lapsi?

Vierailija
11.05.2024 |

Tapailisitko henkilöä, jolla on jo yksi lapsi edellisestä suhteesta? Itse olen kolmikymppinen nainen ja tapailen itseäni 11 vuotta vanhempaa miestä. 

Miesystävälläni on yläasteikainen lapsi. Talouspuoli on kaikin puolin kunnossa (ts. ei tarvitse pihistellä), mutta kuten arvata saattaa, osa ajasta kuluu väkisinkin tämän nuoren kanssa. Kun kyse ei ole omista lapsista, mietin, kuinka paljon minulta voi lapsen/ nuoren suhteen suhteessa odottaa? On ok, ja täysin hyväksyttävää, että isä tapaa lastaan säännöllisesti ja lapsi on vuoroviikoin isänsä luona. MUTTA toisinaan harmittaa, kuinka jo olemassa oleva lapsi vaikuttaa tulevaisuuden suunnitelmiin ja jo ihan arkisiin suunnitelmiin, ts. minne voimme mennä ja milloin. 

En itse halua lapsia. Olen yrittäjä, ja aikani kuluu oman yritykseni rakentamiseen. En ole ikinä haaveillut omista lapsista, mutta viimeaikoina mies on alkanut vihjailla haluavan lisää lapsia. Aihe on erittäin kiusallinen, sillä aivan suhteemme alussa tein erittäin selväksi, että olen onnellisesti vapaaehtoisesti lapseton, ja olen varma, etten koskaan halua biologisia lapsia. Ja edelleen olen painottanut, että en ole kiinnostunut lapsen kasvattamisesta sisälläni tai lapsiperhe-arjesta. 

Olemme tapailleet tiivisti puolitoista vuotta ja ikäeroa, meillä on 11 vuotta. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Synnyttänyt nainen on käytetty, toisen jämiä.

Koskee myös siittänyttä miestä. Ongelmajätettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi