Mikä tämä juttu on että Euroviisut olisi ollut sateenkaariväen tapahtuma?
En ole lapsuuden jälkeen seurannut koko juttua ollenkaan, sen verran vain mitä nyt jostain lööpeistä näkee.
Olin käsittänyt, että tämä on joku Euroopan yhteisyyden edistämistapahtuma. Nyt monissa somekommenteissa puhutaan siitä että on viime vuodet ollut sateenkaariväen juhla.
Mikä tuo juttu on?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin ysärillä kun yleisössä oli valtavia mieslaumoja naisia ei näkynyt. En tajunnut ne oli gay
90-luvulla se homotus alkoi...
Uskon, että kyseessä on poliittisen agendan tahallinen läpiajo länsimaihin.
Suomi on edelläkävijä : Päivi Räsäsen raahaaminen oikeuteen. Piispojen väkisin ns. uuden avioliittokäsityksen pakottaminen ns. kirkkoon.
Kepulaisten ehdotus, että maaseutu saadaan kukoistamaan b o r d e l l e i l l a.
S e t a - porukan henkinen väkivalta päiväkodeissa, kouluissa ja yliopistoissa.
Poliitikot mahdollistivat tämän. He ovat etunenässä valtiokirkon kanssa.
Perimmäinen tarkoitus on hävittää kristinusko maailmasta.
Näinhän se on. Olen tiennyt että ihmiskunta tuhoutuu, mutta sitä en tiennyt, että näin pian.
Mielestäni sairasta että tällaista esitetään lasten aikaan. Ihannoidaan parseeseen vetoa ja seipään imemistä. Okisettavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kristankin piti lisätä naissuudelma, jota ei ollut Suomen semifinaaleissa. Oi miksi?
Aivan. Miksi? Suomi ei äänestänyt sitä.
Vielä 80-luvulla euroviisuissa oli oikeasti glamouria ja sopivalla tavalla maakohtaisuutta. Oli kauniita kappaleita. Suomi ei voittanut silloin koskaan, mutta viis siitä.
Nyt siitä on todellakin tullut jonkunlainen pride-väen juttu. Esiintyjissä on sitä vaikutelmaa ja esitystavoissa myös. Jos olen väärässä, niin sitten olen, mutta minulle se näyttäytyy aika pitkälti jo siltä. En ymmärrä, miksi se on sellaiseksi mennyt.
Laulut ei ole enää lauluja, eli ei ole nuotteja eikä melodiaa. On vain spektaakkeleita, show-juttuja, tanssi- tai paremminkin voimistelu- tai sirkusesityksiä.
Pitäisiköhän jonkun maan perustaa erilainen kansainvälinen sävellyskilpailu tähän rinnalle, tai siis paremminkin ihan erikseen. Oikeita lauluja, sävelmiä? Joissa ei pelata näyttävyydellä ja valoefekteillä, vaan sillä melodialla ja laulajan oikealla äänellä? Onnistuisikohan?
Ei varmaankaan. Ihmiset on jo tottuneet tähän, ei ne muuta osaa kaivata.