Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tärkeää?

Vierailija
11.05.2024 |

Tälläkin palstalla usein lukee, että yhdyntä ei ole niin tärkeää ja pääasia että mies hoitaa naiselle orgasmin vaikka nuolemalla. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

En ole mikään superkokenut panomies, mutta kumppaneita on kertynyt 10-15 välillä 45 ikävuoteen mennessä. Kertaakaan, siis ei yhtä ainoaa kertaa, ole tullut vastaan kumppania (naista), joka ajattelisi niin että yhdyntä on toissijaista. Vaikka nuolisi useamman orgasmin ja pitäisi muulla tavalla hyvänä, niin joka ikinen on halunnut että tulen sisään. Sitä suorastaan vaaditaan ja monet ovat kertoneet että koko homma ilman yhdyntää jää vajaaksi.

Ja olen ihan tavismies tavisvehkeillä, eli ei ole kyse siitä että kullini olisi lahja naisille ja että koko pitäjä kuolaa sen perään, toisin kuin monilla muilla palstakirjoittelijoilla tuntuu olevan.

Tämä on aiheuttanut myös paljon tuskaa, kun pahan stressin ja unettomuuden aikana kärsin erektiovaivoista ja tiesin että en pysty naistani täysin tyydyttämään, vaikka tekisin mitkä muut temput.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ole naisenakin ihan luonnollista haluta yhdyntää, siitähän ne vauvatkin syntyy ja ihmislaji säilyy hengissä. Ei se pillua nuolemalla hoidu. Näin minä asian näen ja näin mun keho sen kokee eli todella nautin siitä.

Ja jos joku kokee toisin, ei mulla tietenkään ole siihen mitään sanomista, mutta mun sänkyyn ei ole miehellä asiaa jollei tykkää panna.

Vierailija
62/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se nyt ole naisenakin ihan luonnollista haluta yhdyntää, siitähän ne vauvatkin syntyy ja ihmislaji säilyy hengissä. Ei se pillua nuolemalla hoidu. Näin minä asian näen ja näin mun keho sen kokee eli todella nautin siitä.

Ja jos joku kokee toisin, ei mulla tietenkään ole siihen mitään sanomista, mutta mun sänkyyn ei ole miehellä asiaa jollei tykkää panna.

No ei kai  nainen halua jokaisen nainnin jälkeen raskaaksi tulla? Ja miksi miehet haluavat ruiskia spermasna naisen naamalle, tai suuhun, tuskin suku siitä lisääntyy.

Aivan samoin jos nainen haluaa orgasminsa vaikka sitten nuolemalla, voi kauheeta, eihän siitä lisäännytä, naisen syy!

Voi mitä jeesustelua täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai  nainen halua jokaisen nainnin jälkeen raskaaksi tulla? Ja miksi miehet haluavat ruiskia spermasna naisen naamalle, tai suuhun, tuskin suku siitä lisääntyy.

Aivan samoin jos nainen haluaa orgasminsa vaikka sitten nuolemalla, voi kauheeta, eihän siitä lisäännytä, naisen syy!

Pienen vähemmistön puuhia. Enemmistö naisista ja miehistä haluaa naida ja laskea mällit pilluun. Toki jokaisen oma valinta. 

Vierailija
64/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tyhmiä ja asenteellisia miehiä tai poikia täällä. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
65/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä arvostan enemmän suikkaria tai käteenvetoja, pääsen vähemmällä työllä.

Ei nuo kyllä oikeasti ole niin tyydyttäviå kuin kunnon yhdyntä. Korvikkeena kyllä menee mikåli ei jostakin syystä yhdyntä käy.

Vierailija
66/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, edellinen juuri sanoi että jos joku kokee toisin ei siihen ole sanomista, mutta sinulla todellakin on sanomista jos joku nainen erehtyy kokemaan toisin kuin sinä. 

Seksin harrastaminen ei useimmiten tähtää lisääntymiseen, mutta onhan se perimmäinen syy sille että ihmisellä on tarve seksiin. 

Vierailija
67/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä arvostan enemmän suikkaria tai käteenvetoja, pääsen vähemmällä työllä.

Ei nuo kyllä oikeasti ole niin tyydyttäviå kuin kunnon yhdyntä. Korvikkeena kyllä menee mikåli ei jostakin syystä yhdyntä käy.

Puhu vain itsestäsi.

Vierailija
68/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä "onko yhdyntä tärkeää" on yhtä mielekäs kuin vaikkapa "onko kahvi hyvää", ainakin jos hakee yhtä oikeaa vastausta.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että jokaisella on oma mieltymyksensä tämänkin asian suhteen, eikä siihen lainkaan vaikuta se, onko se enemmistön vai vähemmistön mukainen mieltymys.

Kysy siltä johon aiot yhtyä!

Keskustelupalstalla saa keskustella, yhdynnän tärkeydestä kuin myös vaikka kahvista, sehän on koko palstan idea.

Itselleni molemmat ovat tärkeitä ja suuri nautinto.

Vierailija
69/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nautinto ole pääasia, myös naisille. Ja sen tapa vaihtelee.

Vierailija
70/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman erikoiselta se kuulostaa jos nainen samaan hengenvetoon kertoo olevansa umpihetero, mutta silti seksuaalisesti haluaa vain ulkoista hierontaa. Minun kaikki naiskokemukseni ovat voimakkaasti vaatineet patukkaani sisään ja pyytäneet mitä lie halujaan "paina kovaa" "ota minut lujasti" "nussi oikein syvälle" "päästä lasti sisään" ja silti vain harva saa orgasminsa nussimalla.

Naisella on normaalisti tarve kyllä saada miehen elin sisään. Se emätin ihan kouristellen vaatii sitä. Orgasminkin yhdynnässä voi saada, mutta vaatii keskenään sopivan kokoisia vehkeitä.

Niin tai vaikka naiselta ensin kykyä saada orgasmi yhdynnässä eli käytännössä olla kiihottunut, kokea itsensä seksuaaliseksi, osata ns. nussia itsensä orkkuun. Sitä voi harjoitella ostamalla sopiva dildoa ja nu

ei kaikki elimet vaan yksinkertaisest sovi yhteen. vai miksi luulet, että on eri kokoisia dildoja? jos yhdyntä ei tunnu miltään, eikä penis osu esim tarpeeksi syvälle, ei orgasmia vaan tule.

Vierailija
71/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muiden naisten kanssa, homma jää vajaaks ilman yhdyntää. Nainen, bi.

Vierailija
72/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä muiden naisten kanssa, homma jää vajaaks ilman yhdyntää. Nainen, bi.

No olet sitten mies.

Vierailija
73/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 200 kaadon kokemuksella sanoisin, että naiset haluavat saada jotain sisälleen. Sen lisäksi toki paljon muutakin.

Vierailija
74/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat.yksikäänkertapano ,ei ole muutakuin jyystänyt. Olen siis asiantuntija.

Vierailija
75/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet sitten mies.

Älä ole lapsellinen.

Vierailija
76/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että naiselle normaali yhdyntä on se paras tapa saada tyydytys. Ei dildot korvaa oikeaa penistä. Vaikka en nainen olekaan niin ymmärrän kyllä että dildot on kovia, kylmiä ja ei siinä tule sitä samanlaista passiivista kosketusta strategisiin paikkoihin vaan aina on sitten sellaista hääräämistä siellä jalkovälissä.

Miksiköhän ei ole dildoja mietitty samasta materiaalista kuin Fleshlight. Sinne vaan sisälle jotain hiukan jäykempää, mutta tuntuma olis edes vähän inhimillisempi kuin jossain kovassa silikoonissa tai kumissa.

Vierailija
77/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä että naiselle normaali yhdyntä on se paras tapa saada tyydytys. Ei dildot korvaa oikeaa penistä. Vaikka en nainen olekaan niin ymmärrän kyllä että dildot on kovia, kylmiä ja ei siinä tule sitä samanlaista passiivista kosketusta strategisiin paikkoihin vaan aina on sitten sellaista hääräämistä siellä jalkovälissä.

Miksiköhän ei ole dildoja mietitty samasta materiaalista kuin Fleshlight. Sinne vaan sisälle jotain hiukan jäykempää, mutta tuntuma olis edes vähän inhimillisempi kuin jossain kovassa silikoonissa tai kumissa.

Kuka voisi siis ymmärtä, etteivät kaikki, ainakaan aikuiset naiset, saa millään dildoilla, tai edes ihan miehen kaluilla. vaan jumalauta tarvitsevat sitä klitoriksen hyväilyä. Mikä ihme tässä on vaikeaa ymmärtää?

Kun se klitoris on se naisen nautintoelin. Vaikka, ihan turhaa sanoa.

Vierailija
78/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka voisi siis ymmärtä, etteivät kaikki, ainakaan aikuiset naiset, saa millään dildoilla, tai edes ihan miehen kaluilla. vaan jumalauta tarvitsevat sitä klitoriksen hyväilyä. Mikä ihme tässä on vaikeaa ymmärtää?

Kun se klitoris on se naisen nautintoelin. Vaikka, ihan turhaa sanoa.

Kyllä kyllä,  mutta se klitoris sijaitsee suurimmalta osin naisen sisäpuolella, ja sen nautinnon voi saada myös sisäkautta. 

Siksi mulla onkin pari sopivaa dildoa, kun sopivaa miestä ei nyt ole.

Vierailija
79/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä "onko yhdyntä tärkeää" on yhtä mielekäs kuin vaikkapa "onko kahvi hyvää", ainakin jos hakee yhtä oikeaa vastausta.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että jokaisella on oma mieltymyksensä tämänkin asian suhteen, eikä siihen lainkaan vaikuta se, onko se enemmistön vai vähemmistön mukainen mieltymys.

Kysy siltä johon aiot yhtyä!

Keskustelupalstalla saa keskustella, yhdynnän tärkeydestä kuin myös vaikka kahvista, sehän on koko palstan idea.

Itselleni molemmat ovat tärkeitä ja suuri nautinto.

Aivan. Keskustelua on se esimerkiksi se että kertoo mistä itse tykkää ja miksi, mutta yhden ainoan oikean vastauksen hakeminen mielipidekysymykseen ei keskustelua ole. Keskustelua ei ole kukaan kieltämässä, mutta tyhjänpäiväinen kinastelu ei palstan tasoa paljon paranna.

Vierailija
80/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin (taas) äsken mies kiihoitti minua ja minä häntä käsin. Sitten yhtäkkiä mies ampaisi sisään ja pani melko rajusti, SAMALLA klitorista hyväiillen! Orgasmi tuli ehkä 7 sekunnissa, ja niin kovana että tärisin ja huusin.

Sitten oti miehen kalun käteeni ja annoin kunnon handjobin, mies huohotti ja karjui ja sperma lensi pitkälle. Sanoi sitten että aivan mahtava oli.

Ei kaikkien todellakaan ethdä mitä muut tekevät, ei edes mitä ehkä suurinosa tekee. Ihan omat tapansa on monilla pereilla, ja hyvä niin.

Miksi mies ei saa laueta pilluusi?

Saa hän, ja välillä tekeekin niin. Minä en ole häneltä mitään kieltänyt, mutta kun nauttii niistä käteenvedoista  niin pitäskö mun kieltäytyä?  Mitä outoa tuossa on.

Ai mitä outoa.

Tarjolla olisi pillua, mutta valitsee kämmenen. Onkohan sun pillu keskinkertainen, jos tumputtaminen tuntuu paremmalta?

Kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi