Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tärkeää?

Vierailija
11.05.2024 |

Tälläkin palstalla usein lukee, että yhdyntä ei ole niin tärkeää ja pääasia että mies hoitaa naiselle orgasmin vaikka nuolemalla. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

En ole mikään superkokenut panomies, mutta kumppaneita on kertynyt 10-15 välillä 45 ikävuoteen mennessä. Kertaakaan, siis ei yhtä ainoaa kertaa, ole tullut vastaan kumppania (naista), joka ajattelisi niin että yhdyntä on toissijaista. Vaikka nuolisi useamman orgasmin ja pitäisi muulla tavalla hyvänä, niin joka ikinen on halunnut että tulen sisään. Sitä suorastaan vaaditaan ja monet ovat kertoneet että koko homma ilman yhdyntää jää vajaaksi.

Ja olen ihan tavismies tavisvehkeillä, eli ei ole kyse siitä että kullini olisi lahja naisille ja että koko pitäjä kuolaa sen perään, toisin kuin monilla muilla palstakirjoittelijoilla tuntuu olevan.

Tämä on aiheuttanut myös paljon tuskaa, kun pahan stressin ja unettomuuden aikana kärsin erektiovaivoista ja tiesin että en pysty naistani täysin tyydyttämään, vaikka tekisin mitkä muut temput.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntämäärät ovat kuulemma suomessa edelleen laskussa. Elokuussa julkaistaan uusi Finsex tutkimus. Tämä ensitietona.  Mutta on noi määrät olleet ennenkin matalat. Tätä vähän ihmetellyt. 

Jos meidän pitkän parisuhteen yhdynmäärät laitettaisiin tuohon kuvioon, niin ekat vuosikymmenet mentiin n. 15 krt kk ja siitä hitaasti vähentynyt. Nyt tuossa vanhimmassa ikäluokassa enää n. 6krt kk. 

https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/02/c547797c-yhdyntamaara-kuuka…

Vierailija
42/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko fistaus vaihtoehto jos penis ei toimi kunnolla? Pitäisi riittää ainakin useimmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin (taas) äsken mies kiihoitti minua ja minä häntä käsin. Sitten yhtäkkiä mies ampaisi sisään ja pani melko rajusti, SAMALLA klitorista hyväiillen! Orgasmi tuli ehkä 7 sekunnissa, ja niin kovana että tärisin ja huusin.

Sitten oti miehen kalun käteeni ja annoin kunnon handjobin, mies huohotti ja karjui ja sperma lensi pitkälle. Sanoi sitten että aivan mahtava oli.

Ei kaikkien todellakaan ethdä mitä muut tekevät, ei edes mitä ehkä suurinosa tekee. Ihan omat tapansa on monilla pereilla, ja hyvä niin.

Miksi mies ei saa laueta pilluusi?

Saa hän, ja välillä tekeekin niin. Minä en ole häneltä mitään kieltänyt, mutta kun nauttii niistä käteenvedoista  niin pitäskö mun kieltäytyä?  Mitä outoa siinä on.

Koittakaa nyt ymmärtää että me ihmiset ollaan erilaisia, onneksi. Naikaa miten paljon haluatte, mutta älkää tuputtako tapojanne kaikille, ns.ainoana oikeana.

Vierailija
44/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tällä palstalla on pari naista, joille yhdyntä on ihan yhdentekevä, koska ei tunnu missään. Itselleni se on paras osuus seksissä.

Varmaan heitä on enemmänkin, samoin kuin miehiäkin. Entä sitten?

Haluatko kenties heidät jotenkin mollata? Täällä mollataan vain naisia yleensä, etenkin heitä ja heidän tapaansa saada ne orgasmit klitoriksella.

En minä mitään ole mollaamassa. Vastasin aloitukseen. Ymmärrätkö sellaista asiaa kuin konteksti? Koita sinä päästä tuosta, että pahoitat mielesi väkisin joka käänteessä. 

Vierailija
45/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä ymmärtänyt vähän väärin. Tuolla on varmaan tarkoitettu sitä, että vähän lyhyeksi jäänyt yhdyntä tai selvästi keskikokoista pienempi kalu eivät tarkoita huonoa seksiä, jos muut osa-alueet ovat kunnossa, ja toisaalta pelkkä yhdyntä ei tuo välttämättä naiselle orgasmia, jos mies ei muuten huomioi. 

Kyllä tarkoitttavat huonoa seksiä. Nimenomaan suuseksi yms vaikka kivaa onkin ei korvaa yhdyntää. Itse haluan saada miehen elintä kunnolla ja riittävän pitkään, jotta lauekaminen onnistuisi. Jos yhdyntä on huonoa, seksi on huonoa.

Vierailija
46/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, nautinnollinen ja tyydyttävä seksielämä ei välttämättä vaadi minkäänlaista yhdyntää, vaikka monet miesten kanssa seksiä harrastavat toki yhdynnästä pitävätkin.

t. lesbo

Minä heteronaisena en pelkästään pidä yhdynnästä vaan tarvitsen sitä fyysisesti. On pakottava tarve saada miehen elin sisään. Minulle tyydyttävää ja hyvää seksielämää ei ole ilman yhdyntää.

Vierailija
47/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on enemmän psykologiasta. Halutaan yhdyntä koska se on sitä "oikeeta seksiä". 

Ei vaan fyysisestä tarpeesta. Tulee fyysinen pakotus yhdyntään.

Vierailija
48/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo yhdynnän tuputus!! Jos joku ei sitä halua kaikenaikaa, on kullloisenkin ihmisen oma asia.

Jos se on sulle tärkeä niin nai sitten.

Vierailija
49/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontekstihän oli, ONKO yhdyntä tärkeää. Ei vastausta ei saa sanoa!

Vierailija
50/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo yhdynnän tuputus!! Jos joku ei sitä halua kaikenaikaa, on kullloisenkin ihmisen oma asia.

Tämän keskustelun aiheena on yhdynnän tärkeys. Ei se ole tuputtumasti, kun kertoo, että yhdyntä on välttämätön.

Vierailija
51/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun aiheena on yhdynnän tärkeys. Ei se ole tuputtumasti, kun kertoo, että yhdyntä on välttämätön.

Kysymys oli, ONKO se tärkeää. Jollei se ole  niin ei ole. Mutta sitä ei saisi sanoa! Ihan pöljä threadi.

Vierailija
52/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenä "onko yhdyntä tärkeää" on yhtä mielekäs kuin vaikkapa "onko kahvi hyvää", ainakin jos hakee yhtä oikeaa vastausta.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että jokaisella on oma mieltymyksensä tämänkin asian suhteen, eikä siihen lainkaan vaikuta se, onko se enemmistön vai vähemmistön mukainen mieltymys.

Kysy siltä johon aiot yhtyä!

Vierailija
53/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli, ONKO se tärkeää. Jollei se ole  niin ei ole. Mutta sitä ei saisi sanoa! Ihan pöljä threadi.

Älä sitten lue, siirry seuraavaan keskusteluun. Ei täällä kukaan tuputä mitään väkisin, jos kertoo itse pitävänsä yhdynnästä.

Vierailija
54/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman erikoiselta se kuulostaa jos nainen samaan hengenvetoon kertoo olevansa umpihetero, mutta silti seksuaalisesti haluaa vain ulkoista hierontaa. Minun kaikki naiskokemukseni ovat voimakkaasti vaatineet patukkaani sisään ja pyytäneet mitä lie halujaan "paina kovaa" "ota minut lujasti" "nussi oikein syvälle" "päästä lasti sisään" ja silti vain harva saa orgasminsa nussimalla.

Vierailija
55/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman erikoiselta se kuulostaa jos nainen samaan hengenvetoon kertoo olevansa umpihetero, mutta silti seksuaalisesti haluaa vain ulkoista hierontaa. Minun kaikki naiskokemukseni ovat voimakkaasti vaatineet patukkaani sisään ja pyytäneet mitä lie halujaan "paina kovaa" "ota minut lujasti" "nussi oikein syvälle" "päästä lasti sisään" ja silti vain harva saa orgasminsa nussimalla.

Naisella on normaalisti tarve kyllä saada miehen elin sisään. Se emätin ihan kouristellen vaatii sitä. Orgasminkin yhdynnässä voi saada, mutta vaatii keskenään sopivan kokoisia vehkeitä.

Vierailija
56/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on normaalisti tarve kyllä saada miehen elin sisään. Se emätin ihan kouristellen vaatii sitä. Orgasminkin yhdynnässä voi saada, mutta vaatii keskenään sopivan kokoisia vehkeitä.

Niin tai vaikka naiselta ensin kykyä saada orgasmi yhdynnässä eli käytännössä olla kiihottunut, kokea itsensä seksuaaliseksi, osata ns. nussia itsensä orkkuun. Sitä voi harjoitella ostamalla sopiva dildoa ja nussia itselleen orkut sillä.

Maailmassa ei niin paljon erilaisia pilluja ja peniksiä ole, että se koosta olisi kiinni vaikka rivien välistä koitatkin sälyttää tätä miehen pienuuden syyksi.

Vierailija
57/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyeään onko yhdyntä tärkeää, niin saa vastata että ei ole. Se ei silti tarkoita, etteikö se voiisi olla kivaa monessakin mielessä.

Kuka täällä on sanonut että umpihetero ei lainkaan halua kalua sisäänsä, en ole sellaista lukenut.

Oma vaginani ei myöskään kramppaa mihinkään vaatimuksillaan. Eipäs yleistetä koskemaan kaikkia naisia.

Minä olen jokapäivä yhdynnässä, mutta en pelkällä panemisella orgasmia saa, vaan tarvitsen sen klitoriksen kosketusta samalla, ja silloin on orgasmit aivan järisyttäviä..

Ja jos mieheni haluaa handjobin, sen annan eikä sekään ole mitään tavatonta. Ja jos ja kun haluaa pilluun lauueta, saa sen tietty tehdä.

Vierailija
58/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luetaankin rivien välistä sellaista, mitä ei lue, mutta kuvitellaan olevan kirjoitettu.

Vierailija
59/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla usein lukee, että yhdyntä ei ole niin tärkeää ja pääasia että mies hoitaa naiselle orgasmin vaikka nuolemalla. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

Miten sinun ns. "kokemuksesi" kumoaa asian?

Maailmassa on nelisen miljardia naista joiden kanssa et ole nussinut joten sinulla ei ole mitään käsitystä siitä vaikka yksikään niistä ei haluaisi yhdyntää. 

Tällä foorumilla on kyllä poikkeuksellinen kokoelma itsestä yleistäjiä.

Vierailija
60/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olet. Ja nyt voit mennä hieromaan itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä