Korealainen ihonhoito, mitä ihmettä?
Varmaan monelle vanha juttu, mutta itse aloin perehtymään tähän vasta nyt, kun tuttu alkoi puhumaan asiasta. Hän luetteli pitkän listan eri tuotteita, joita käyttää aamuin illoin. Lopputuloksena on omituisesti kiiltävä iho, joka ei oikein näytä edes iholta. Ajattelin, että tuttu tekee jotain väärin, mutta oikeasti tavoitteena on luonnottoman näköinen iho. Tietysti makuja on monia, mutta onko tuo oikeasti yleisen mielipiteen mukaan kaunista?
Kommentit (9)
Mihin kukakin hurahtaa. Eri vuosikymmeninä on ollut kaikenlaista trendiä. Omassa nuoruudessani piti olla mattapintainen iho, ei saanut kiiltää. Puuteria kului tuhottomasti.
Ihmettelen samaa. Kun niin "luonnollista", mutta sitten kuitenkin purkkia ja putiloa riittää.
Minä en usko enää muihin kun luonnon omiin aineksiin ilman minkäänlaista välikättä tai brändiä.
Kutsutaan lasi-ihoksi, ei sovi ainakaan useammalle suomalaiselle. Itse kokeilin, mutta malttia tuossakin, mitään laskinaamaa ei kannata läträtä itselleen, mutta oikeanlaisilla tuotteilla ja miminaalisella kerrostamisella voi saada "mehukkaan" lookin, mutta varoitus EI TODELLAKAAN SOVI KALPEALLE SUOMINAISELLE TAI IHOLLE.
Vierailija kirjoitti:
Mainostajat innoissaan kun saavat myydä miljoona purkkia.
Kuinka ihmiset ovatkaan tulleet toimeen satoja tuhansia vuosia ilman niitä. Aivan kuin iho pärjäisi ilmankin.
Miten satoja vuosia sitten pestiin pyykit verrattuna tähän päivään ?
Onhan se nätti posliini-iho, mutta en näe järkeä ohentaa ihoa tarkoituksella. Se kun ohenee muutenkin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nätti posliini-iho, mutta en näe järkeä ohentaa ihoa tarkoituksella. Se kun ohenee muutenkin myöhemmin.
Ei se mitään ohene !
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaan lasi-ihoksi, ei sovi ainakaan useammalle suomalaiselle. Itse kokeilin, mutta malttia tuossakin, mitään laskinaamaa ei kannata läträtä itselleen, mutta oikeanlaisilla tuotteilla ja miminaalisella kerrostamisella voi saada "mehukkaan" lookin, mutta varoitus EI TODELLAKAAN SOVI KALPEALLE SUOMINAISELLE TAI IHOLLE.
No miksi se muka kalpealle korealaiselle sopisi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Oma lajinsa on lasi-ihoon hurahtaneet keski-ikäiset naiset. Koomisen näköistä, kun valahtanut iho kiiltää jatkuvan puunauksen vuoksi.
Mainostajat innoissaan kun saavat myydä miljoona purkkia.
Kuinka ihmiset ovatkaan tulleet toimeen satoja tuhansia vuosia ilman niitä. Aivan kuin iho pärjäisi ilmankin.