Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä ei tärkeää?

Vierailija
11.05.2024 |

Tälläkin palstalla usein lukee, että yhdyntä ei ole niin tärkeää ja pääasia että mies hoitaa naiselle orgasmin vaikka nuolemalla. Oma kokemukseni on täysin päinvastainen.

En ole mikään superkokenut panomies, mutta kumppaneita on kertynyt 10-15 välillä 45 ikävuoteen mennessä. Kertaakaan, siis ei yhtä ainoaa kertaa, ole tullut vastaan kumppania (naista), joka ajattelisi niin että yhdyntä on toissijaista. Vaikka nuolisi useamman orgasmin ja pitäisi muulla tavalla hyvänä, niin joka ikinen on halunnut että tulen sisään. Sitä suorastaan vaaditaan ja monet ovat kertoneet että koko homma ilman yhdyntää jää vajaaksi.

Ja olen ihan tavismies tavisvehkeillä, eli ei ole kyse siitä että kullini olisi lahja naisille ja että koko pitäjä kuolaa sen perään, toisin kuin monilla muilla palstakirjoittelijoilla tuntuu olevan.

Tämä on aiheuttanut myös paljon tuskaa, kun pahan stressin ja unettomuuden aikana kärsin erektiovaivoista ja tiesin että en pysty naistani täysin tyydyttämään, vaikka tekisin mitkä muut temput.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä taulukko Finsex tutkimuksessa, jossa korutonta kertomaa, mihin ryhmään kukin kuuluu. Ei tarvitse epäillä mihin äänekäs kaikkien naisten puolesta puhuja  KH kuuluu.

https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2020/12/139f10c4-11_kuinka_miellytt…

Vierailija
22/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tutkimuksissa ei ole otettu kansaa lainkaan siihen saako  se nainen muunlaista stimulaatiota sen yhdynnän aikana vai ei.

Orgasmeja tulee helposti paljon enemmän jos se clitoris saa samalla huomiota. Minä olen esim. tänään saanut jo 2 orgasmia yhdynnässä, kun mies samalla huomioinut sitä clittaa, kahdella eri kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopioitu Finsex tutkimuksesta. Pätee täälläkin kirjoitettuihin kommenteihin yhdynnän tärkeydestä, joten kannattaa kirjoittaa vain omasta puolestaan.

Seksuaalisen nautinnon kokemisen ja yhdyntöjen miellyttävyyden kannalta orgasmit ovat seksuaalielämän keskeisin asia. FINSEX-tutkimuksen tulokset osoittavat hyvin selvästi, että orgasmeja kokevat naiset tuntevat yhdyntänsä huomattavasti miellyttävämmiksi kuin naiset, jotka eivät koe orgasmia.

Tottakai se on just noin.

Vierailija
24/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei ole kaikille tärkeää, ei miehille eikä naisille, varsinkaan heille jotka eivät sitö orgasmia saa.

Monikohan mies jaksais panoa vuodesta toiseen ja vielä usein, ilman orgasmia.

Vierailija
25/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä ei ole kaikille tärkeää, ei miehille eikä naisille, varsinkaan heille jotka eivät sitö orgasmia saa.

Ei  olekaan, mutta miksi sen vähemmistön pitää täällä jatkuvasti vähätellä yhdynnän merkitystä. 

Vierailija
26/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei  olekaan, mutta miksi sen vähemmistön pitää täällä jatkuvasti vähätellä yhdynnän merkitystä. 

Mistä tiedät että on vähemmistö? Ja ei kukaan ole vähätellyt; jos joku sanoo ettei halua perunoita, niin onko se perunan vähättelyä? Miksi jotkut pitävät sitten tärkeänä ja jatkuvasti tuovat sen esiin? Ihan sama. kukin tykkää mistä haluaa.

Vierailija
27/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on vähemmistö? Ja ei kukaan ole vähätellyt; jos joku sanoo ettei halua perunoita, niin onko se perunan vähättelyä? Miksi jotkut pitävät sitten tärkeänä ja jatkuvasti tuovat sen esiin? Ihan sama. kukin tykkää mistä haluaa.

No enemmistö on Finsex tutkimuksen mukaan tuota mieltä yhdynnöistä. 

Yhdynnät oli koettu enimmäkseen miellyttäviksi. Vuonna 2015 miehistä 88 prosenttia ja naisista 75 prosenttia oli tuntenut viimeisen yhdyntänsä ainakin melko miellyttäväksi. Hyvin miellyttävänä sen oli tuntenut 48 prosenttia miehistä ja 41 prosenttia naisista. Epämiellyttäväksi yhdynnän oli kokenut 5 prosenttia naisista ja 2 prosenttia miehistä

Seksitavat ja yhdyntöjen miellyttävyys

Seksitavoilla on ollut merkittävä yhteys siihen, kuinka miellyttäväksi viimeisin yhdyntä on koettu. Yhdyntäasennon suhteen useamman asennon käyttäminen oli tuottanut selvästi myönteisempiä kokemuksia. Lähes 60 prosenttia molemmista sukupuolista oli tuntenut yhdyntänsä näissä tapauksissa hyvin miellyttäväksi. Vähiten miellyttäväksi oli koettu sivuttaisen asennon käyttö. Vain kolmasosa oli tuntenut viimeisen yhdyntänsä näissä tapauksissa hyvin miellyttäväksi. Yhteys yhdynnän miellyttävyyteen oli aivan yhtä vahva myös sen mukaan, oliko kumppani antanut suuseksiä viimeisessä yhdynnässä tai oliko henkilö jäänyt sitä kokonaan paitsi viimeisen vuoden aikana.

Jos kumppani oli viimeisen viikon aikana tarjonnut käsin tyydytystä, niin molemmista sukupuolista noin 70 prosenttia oli kokenut viimeisen yhdyntänsä hyvin miellyttäväksi. 

Vierailija
28/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksissä tärkeintä on orgasmi, mutta haluan ehdottomasti miehen panevan mua takaapäin, lopuksi aika rajustikin, ja samalla hierovan kädellä tai vibralla klitorista (toki voin hieroa itsekin), koska pelkkä klitorisorgasmi ei ole niin voimakas ja toisaalta pelkässä yhdynnässä en saa orgasmia.

Vierailija
29/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä Finsex tutkimuksesta, miten hyvä seksi mielletään yhdynnöiksi. 

Tyytyväisyys toteutuneen seksin määrään oli molemmilla sukupuolilla sitä suurempi mitä useammin yhdyntöjä oli koettu. Noin kaksi kolmasosaa miehistä ja noin 70 prosenttia naisista, joilla oli ollut ainakin kaksi yhdyntää viikossa, oli pitänyt tätä yhdyntöjensä määrää sopivana. Loput näin usein yhdynnöissä olleista olisivat halunneet yhdyntöjä vielä tätä useammin. Jos yhdyntöjä oli ollut harvemmin kuin kerran viikossa, niiden määrää piti sopivana vain noin viidesosa miehistä ja noin kolmasosa naisista.

Vierailija
30/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin (taas) äsken mies kiihoitti minua ja minä häntä käsin. Sitten yhtäkkiä mies ampaisi sisään ja pani melko rajusti, SAMALLA klitorista hyväiillen! Orgasmi tuli ehkä 7 sekunnissa, ja niin kovana että tärisin ja huusin.

Sitten oti miehen kalun käteeni ja annoin kunnon handjobin, mies huohotti ja karjui ja sperma lensi pitkälle. Sanoi sitten että aivan mahtava oli.

Ei kaikkien todellakaan ethdä mitä muut tekevät, ei edes mitä ehkä suurinosa tekee. Ihan omat tapansa on monilla pereilla, ja hyvä niin.

Vierailija
31/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tällä palstalla on pari naista, joille yhdyntä on ihan yhdentekevä, koska ei tunnu missään. Itselleni se on paras osuus seksissä.

Vierailija
32/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tällä palstalla on pari naista, joille yhdyntä on ihan yhdentekevä, koska ei tunnu missään. Itselleni se on paras osuus seksissä.

Varmaan heitä on enemmänkin, samoin kuin miehiäkin. Entä sitten?

Haluatko kenties heidät jotenkin mollata? Täällä mollataan vain naisia yleensä, etenkin heitä ja heidän tapaansa saada ne orgasmit klitoriksella.

Vierailija
33/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitsen ja haluan parrua sisääni. Erityisesti jos on ensin tullut klitorista hyväilemällä orgasmi. Naisillahan se hyvä olo vaan jatkuu ja jatkuu, ei se ole mikään kertasykäys niin kuin miehillä vaan sykkimistä, tykytystä, kouristelua, sätkimistä...

Tietäähän ap ettei naisen ekan orkun jälkeen lopeteta vaan jatketaan seuraavaan, ja seuraavaan... Eka voi tulla ihan muutoin mutta kyllä tokaan jo pitää saada kalua sisälle. 

Vierailija
34/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä arvostan enemmän suikkaria tai käteenvetoja, pääsen vähemmällä työllä.

Vierailija
35/109 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nautinnollinen ja tyydyttävä seksielämä ei välttämättä vaadi minkäänlaista yhdyntää, vaikka monet miesten kanssa seksiä harrastavat toki yhdynnästä pitävätkin.

t. lesbo

Vierailija
36/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, nautinnollinen ja tyydyttävä seksielämä ei välttämättä vaadi minkäänlaista yhdyntää, vaikka monet miesten kanssa seksiä harrastavat toki yhdynnästä pitävätkin.

t. lesbo

Eikä edes pillun nuolemista.

Vierailija
37/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin (taas) äsken mies kiihoitti minua ja minä häntä käsin. Sitten yhtäkkiä mies ampaisi sisään ja pani melko rajusti, SAMALLA klitorista hyväiillen! Orgasmi tuli ehkä 7 sekunnissa, ja niin kovana että tärisin ja huusin.

Sitten oti miehen kalun käteeni ja annoin kunnon handjobin, mies huohotti ja karjui ja sperma lensi pitkälle. Sanoi sitten että aivan mahtava oli.

Ei kaikkien todellakaan ethdä mitä muut tekevät, ei edes mitä ehkä suurinosa tekee. Ihan omat tapansa on monilla pereilla, ja hyvä niin.

Miksi mies ei saa laueta pilluusi?

Vierailija
38/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnottoman pillun syndroma.

Ovat vielä kaapissa.

Vierailija
39/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hän, ja välillä tekeekin niin. Minä en ole häneltä mitään kieltänyt, mutta kun nauttii niistä käteenvedoista  niin pitäskö mun kieltäytyä?  Mitä outoa tuossa on.

Vierailija
40/109 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hän, ja välillä tekeekin niin. Minä en ole häneltä mitään kieltänyt, mutta kun nauttii niistä käteenvedoista  niin pitäskö mun kieltäytyä?  Mitä outoa tuossa on.

On se outoa, jos vaihtoehtona on pillun ihanuus.  Itse en ole  koskaan lauennut vaimon käsihoitoon, enkä koskaan edes haluaisi laueta. Ei mitään järkeä, kun saa laueta pilluun tai suuhun. Käsirunkku ei pärjää noille nautinnoille koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän