Euroviisuista tuli mielenkiintoiset.
En yleensä seuraa koko roskaa, koska muutaman hengen raadilla on yhtä iso äänestysarvo kuin miljoonilla ihmisillä. Enkä puhu nyt käärijästä vaan ylipäätensä, jury on aina kussut platformin.
Täytyy kuitenkin sanoa, että nyt on paljon mielenkiintoisia poliittisia seikkoja.
Olen itse neutraali eikä minulla ole asiasta omaa mielipidettä, mutta nämä asiat tulivat esiin.
1. Väittävät, että euroviisut eivät ole poliittisia. Venäläiset kuitenkin hyllyttivät.
2. Kisat pidetään Swedistanissa, jossa integraatio mennyt päin puihin. Puhutaan useista asuinalueista, joissa elää vain 1-4% ruotsan kansalaisista. vihervasemmistolaisia/demari politikkoja ei siellä ainaskaan asu.
3. Paneelissa joost käyttäytyy kuin lapsi Israelin vuoksi. Henkilö on viherkommari, joka laulaa avoimien rajojen puolesta. Näillä on siis täysin oma agenda mitä tulee musuihin. Lisäksi henkilö saatetaan hyllyttää.
4. Myös kreikan osallistuja käyttäytyi kuin lapsi, joka on ymmärrettävää kun kattoo taustoja. Kreikan kansa ei pidä hänestä btw.
5. Sitten tulee Israel, joka osaa myös piilovidduilun jalon taidon.
Tässä on hyvät sopan ainekset.