Kuinka ujo,hiljainen ja introvertti voi löytää parisuhteen?
Olen itse siis mies joten miten minä voin löytää naisen itselleni kun olen todella paljon yksin, vakitöissä käyn mutta kaikki vapaa ajat olen oikeastaan yksin vailla sosiaalisia tilanteita.
Sosiaaliset tilanteet tuntemattomien kanssa jopa ahdistaa minua koska olen niin paljon yksin etten ole tottunut niihin ja kun olen kaupassa niin siellä myös ahdistun ja jännitän koska siellä on muita ihmisiä.
Tuttujen ihmisten seurassa pystyn olemaan rento ja oma itseni.
Miten voin löytää naisen kun en "uskalla" lähestyä muita ihmisiä?
Olen ikisinkku ja ikää hiukan yli 30 vuotta, onko minun "ongelmiin" hoitoa olemassa vai ei? Toki nykyinen tilanne ei minua haittaa koska introvertti kun olen niin tykkään olla yksin ja välttelen muita ihmisiä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät. Itse introverttina nautin jollain sairaalla tavalla buukata treffejä toinen toisensa perään. Mitä menettävää sulla on ei mitään. Jos yhdet treffit on pas kat siirtyy seuraavaan kukaan edes muista jälkikäteen ketä tavannut.
Sosiaaliset tilanteet pelottaa koska en ole tottunut sosiaalisiin tilanteisiin, olen niin paljon yksin etten koe niitä normaaleiksi jutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tinder?
tai vaikka maajussille morsioon tai unelmien poikamieheen osallistumaan ja itsetuntoa murhaamaan....
Kysy itseltäsi mitä menetät, jos nolaat itsesi väärän ihmisen seurassa? Oikea ihminen ei naura sinulle tai ajattele sinusta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy itseltäsi mitä menetät, jos nolaat itsesi väärän ihmisen seurassa? Oikea ihminen ei naura sinulle tai ajattele sinusta paskaa.
Onko sellaisia ihmisiä olemassa jotka ei eivät ole ilkeitä,ei ole itsekkäitä,ei valehtele eikä kiusaa?
Pitää hakea apua tuohon sosiaaliseen ahdistukseen. Julkiselta voi olla vaikea saada muuta kuin lääkkeitä. Itse kävin yksityisen terapian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia ihmisiä olemassa jotka ei eivät ole ilkeitä,ei ole itsekkäitä,ei valehtele eikä kiusaa?
Jokaisella on oikeus olla hiukan itsekäs, se on tervettä itsesuojelua. Mutta joo, en voi sulla vastata "joo ei ole", koska en tunne kaikkia. Mutta voin sanoa, että empaattisia on. Olen itse sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Uskon, että moni nainen pitää ap:n kaltaisista miehistä. Itse olen mies, mutta pidän eniten introverteista ja ujohkoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että moni nainen pitää ap:n kaltaisista miehistä. Itse olen mies, mutta pidän eniten introverteista ja ujohkoista naisista.
En taas usko että pitää koska miehen pitää olla itsevarma ja miehen pitää tehdä aloite.
Nainen tekee aloitteen, mies ei uskalla lähteä treffeille joten tuskin siitä mitään syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät. Itse introverttina nautin jollain sairaalla tavalla buukata treffejä toinen toisensa perään. Mitä menettävää sulla on ei mitään. Jos yhdet treffit on pas kat siirtyy seuraavaan kukaan edes muista jälkikäteen ketä tavannut.
Sosiaaliset tilanteet pelottaa koska en ole tottunut sosiaalisiin tilanteisiin, olen niin paljon yksin etten koe niitä normaaleiksi jutuiksi.
Vesi pelottaa koska en ole tottunut vedessä olemiseen, olen niin paljon maalla etten koe uintia normaaliksi jutuksi.
No osaatko arvata mikä on ainoa keino opetella uimaan?
Miksi miehen pitää olla itsevarma? Minusta miehen pitää vain olla sellainen kuin on, ei jotenkin toisenlainen. Samoin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää olla itsevarma? Minusta miehen pitää vain olla sellainen kuin on, ei jotenkin toisenlainen. Samoin naisen.
Koska naiset haluaa itsevarman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, naisista jotka eivät uskalla nostaa meteliä vaikka perustaisit haaremin
Ap, ei kuinkaan.
Introverttihan pelkää ihmisiä, ja rasittuvat suunnattomasti jo siitä,
jos heidän täytyy työpaikalla, toivottaa jollekin: Hyvää huomenta !
Puhuttamatakasn siitä, että introvertti toivottaisu työkavereille mukavaa lomaa tai joulua.
Introvertti rasittuu ihan kaikesta, KAIKESTA !
Ei heistä ole parisuhteeseen, ainoankaan, normaalin ihmisen kanssa.
Minä olen niin introvertti, että päädyin parisuhteeseen katsomalla peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi pelottaa koska en ole tottunut vedessä olemiseen, olen niin paljon maalla etten koe uintia normaaliksi jutuksi.
No osaatko arvata mikä on ainoa keino opetella uimaan?
Virtuaaliuimakoulu, sitten voi kastua, jos tulee tarvis!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin introvertti, että päädyin parisuhteeseen katsomalla peiliin.
Uskalsit katsoa?!