Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Mulle jää vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt yli 500€....
Kommentit (155)
Itsepä olet asiasi sössinyt. Mutta nyt viimeinen neuvo. Jos omistat netin, ilmoittaudu uudelleen TE-toimistoon asiakkaaksi ja huolehdi velvoitteiden täytöstä jotta työnhaku ei jatkossa katkea. Jos et ole työkykyinen, selvitä asiaa Kelasta miten tilanteessa toimitaan.
Ap:n pitää saada 3000-4000 kaloria päivässä koska treenaa niin kovasti. Se treenaaminen vain on sitä, että polkee kuntopyörällä. Mun MS-tautia sairastava tuttukin polkee kuntopyörällä useita kertoja viikossa. Kovaa treenaaminen on mielestä jotakin muuta kuin pelkkää kuntopyörällä ajamista. Miksi maksaa kallis salikortti jos ei käytä muita laitteita?
Aivan kuin ap olisi ainoa jolla rahat vähissä. Niin on monella muullakin ja silti saavat ostettua ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitää saada 3000-4000 kaloria päivässä koska treenaa niin kovasti. Se treenaaminen vain on sitä, että polkee kuntopyörällä. Mun MS-tautia sairastava tuttukin polkee kuntopyörällä useita kertoja viikossa. Kovaa treenaaminen on mielestä jotakin muuta kuin pelkkää kuntopyörällä ajamista. Miksi maksaa kallis salikortti jos ei käytä muita laitteita?
Aivan kuin ap olisi ainoa jolla rahat vähissä. Niin on monella muullakin ja silti saavat ostettua ruokaa.
Käytän kuntopyörää ja juoksumattoa, en halua mitään käsilihaksia treenata koska haluan vain kestävyys kuntoa parantaa, yleensä pyöräilen tai juoksen 1.30h-2h, 3-4 päivänä viikossa, laskisin tuon kovaksi treeniksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsepä olet asiasi sössinyt. Mutta nyt viimeinen neuvo. Jos omistat netin, ilmoittaudu uudelleen TE-toimistoon asiakkaaksi ja huolehdi velvoitteiden täytöstä jotta työnhaku ei jatkossa katkea. Jos et ole työkykyinen, selvitä asiaa Kelasta miten tilanteessa toimitaan.
En ole sössinyt itse mitään
Ap
Äänestit oikeistoa. Kommunismia ei enään ole. Siellä sait asunnon,työpaikan, ilmaisen ruuan, kulkemisen, terveydenhoidon jne. Sait matkustaa minne halusit tai muuttaa. Itäsakasa halusi pois tästä ja nyt haluaa takaisin. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Telin vain katsomaan, onko kukaan antanut Purran neuvoa ?
menkää
töihin, joo ja en koko ketjua kahlannut läpi.
Näinhän se menee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kuntopyörää ja juoksumattoa, en halua mitään käsilihaksia treenata koska haluan vain kestävyys kuntoa parantaa, yleensä pyöräilen tai juoksen 1.30h-2h, 3-4 päivänä viikossa, laskisin tuon kovaksi treeniksi.
Ap
Kovaa treeniä joo. :D Luuseri ei jaksa tehdä muuta kuin vähän polkea kuntopyörällä. Kannattaisi vähentää niitä kaloreita niin paino laskisi ja jaksaisit tehdä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt epäselväksi miten sulle on tullut toi luottotiedottomuus
Muistan kun kerroit että vuokravelka kyseessä, olit ollut sairaalassa etkä pystynyt maksaa vuokraa? Sun rahat tulee kelalta niin nehän on sun vuokran maksanu niin miten tuosta yhtälöstä on voinut tulla luottotiedottomuus? Jotain jätit kertomatta
Vastaa tähän, ap.
Vierailija kirjoitti:
Äänestit oikeistoa. Kommunismia ei enään ole. Siellä sait asunnon,työpaikan, ilmaisen ruuan, kulkemisen, terveydenhoidon jne. Sait matkustaa minne halusit tai muuttaa. Itäsakasa halusi pois tästä ja nyt haluaa takaisin. MIKSI?
En äänestänyt ketään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun kerroit että vuokravelka kyseessä, olit ollut sairaalassa etkä pystynyt maksaa vuokraa? Sun rahat tulee kelalta niin nehän on sun vuokran maksanu niin miten tuosta yhtälöstä on voinut tulla luottotiedottomuus? Jotain jätit kertomatta
Vastaa tähän, ap.
Ulosotossa on 3000€ vuokravelkaa, 15 000€ luottokortti ja opintolaina velkaa, jotain 5000€ sakkoja ja osamaksuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän, ap.
Ulosotossa on 3000€ vuokravelkaa, 15 000€ luottokortti ja opintolaina velkaa, jotain 5000€ sakkoja ja osamaksuja.
Ap
Vielä viime kuussa kokonaisvelan määrä oli 3000 e vuokravelkaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän, ap.
Ap
Sulla on opintolainaa vaikka et ole päässyt mihinkään kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta Lidlistä punalaputettua jauhenlihaa. Ok?
Ei ole semmoista ikinä nähnyt
Ap
En minäkään. Mikä eläin on "jauhen"?
mulleppa ei jää mitään käteen ja pitäs sen päälle maksaa autovero ja moottoripyörävero, ruokaan ei jää rahaa
kaikki sossukelan tuen 1100 e menee asuntoon 425 ja sosssukela maksaapi sähkötkin, silti on velkaa m 600 e kk erä joten nollille menee kaikki
onneksi on muuta kymbbitonni säästössä norjassa!
kun ne on tuhlattu meen ulosottoon ja ruoka avusta saan kaikki ruokani nytkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän, ap.
Ap
Ei tuossa tullut vieläkään ilmi miksi vuokravelka on mennyt ulosottoon vaikka teoriassa kela on maksanut sen?
Miten nää on ees mahdolliset?
Luottokortti myönnetään vain jos on säännölliset tulot ja opintolaina jos opiskelet, sulla ei oo säännöllisiä tuloja ja et ole opiskellut?
Mistä nuo sakot ja osamaksutkin ovat tulleet?
Ap provoilee ja te uskotte kaiken.
Mitä pyörään tulee niin ostin joskus Helkaman 300 euron pyörän joka pöllittiin heti. Sittemmin olen omistanut pelkkiä satasen rämiä joilla kuitenkin ajaa jopa päivittäistä 30 km työmatkaa (15 km suunta). Ihan hyvin noillakin ajaa ja eikä kukaan pölli romua. Plus tavallisella pyörällä saa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap provoilee ja te uskotte kaiken.
En tiedä onko provo mutta uskon että samankaltaisia velkaantumistilanteita on mahdollista muodostua tosielämässäkin
Jos nää aloittajan jutut sattuukin olemaan tosia niin olisi hyvä tietää miten ovat lähteneet liikkeelle että osaisi toimia toisin jos tilanne sattuu kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuo pitäisi tulla hyötyliikuntana eikä maksetulla salilla
Telin vain katsomaan, onko kukaan antanut Purran neuvoa ?
menkää
töihin, joo ja en koko ketjua kahlannut läpi.