Mun tuet laski yli 200€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa asuntoa...Ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Mulle jää vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt yli 500€....
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä osaa lukea ollenkaan? Etkä ymmärrä sitäkään vähää? Justahan sulle kerrotiin että miten asia menee ja miten se hoidetaan. Lopeta trollaaminen.
Tämä. Niin tämä. Tälle tyypille voi sanoa, että leipäjono on auki tänään lauantaina ja se vastaa, että ei voi mennä, kun leipäjono on auki lauantaina. ÄO pienempi kuin kengännumero, ja kuulemma ei päässä vikaa. Ilmeisesti sitten älyssä pelkästään.
ÄÖ on minulla jotain 140 nettitesti mukaan
ap
Miksi avasit tämän ketjun ihan nimellä Konalan jauhelihamies? Ilmeisesti kutkuttaa, kun ihmiset tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä osaa lukea ollenkaan? Etkä ymmärrä sitäkään vähää? Justahan sulle kerrotiin että miten asia menee ja miten se hoidetaan. Lopeta trollaaminen.
Tämä. Niin tämä. Tälle tyypille voi sanoa, että leipäjono on auki tänään lauantaina ja se vastaa, että ei voi mennä, kun leipäjono on auki lauantaina. ÄO pienempi kuin kengännumero, ja kuulemma ei päässä vikaa. Ilmeisesti sitten älyssä pelkästään.
ap
Et tehnyt älykkyystestiå vaan jonkin testin, joka kertoo monen päivän päästä kuolet. Sinä olet tyhmä kuin saapas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimppakämppä on halvempi.
En saa kimppakämppää enkä tule muiden ihmisten kanssa toimeen, ja ne on tarkoitettu nuorille ei aikuiselle.
Ap
Sulla on asennevamma. Se on voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teit vissiin jonkun henkinen ikä -testin. Tätä ajatuksenjuoksun tasoa voisi odottaa 140-vuotiaalta.
"ÄÖ on minulla jotain 140 nettitesti mukaan" -Konalan jauhelihamies
Vierailija kirjoitti:
"ÄÖ on minulla jotain 140 nettitesti mukaan" -Konalan jauhelihamies
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuinka sitten et selviå edes joistain kokeista, joilla pääsisit amikseen opiskelemaan, vaikka "ÄÖ" on noinkin muikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuinka sitten et selviå edes joistain kokeista, joilla pääsisit amikseen opiskelemaan, vaikka "ÄÖ" on noinkin muikea?
Älykkyydellä ei ole mitään tekemistä minkään amiksen kokeiden kanssa
Ap
Vastaa nyt: Miksei sossu auta sinua ongelmissasi enää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi avasit tämän ketjun ihan nimellä Konalan jauhelihamies? Ilmeisesti kutkuttaa, kun ihmiset tunnistaa.
Otin nimimerkin käyttöön juuri
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kimppakämppää enkä tule muiden ihmisten kanssa toimeen, ja ne on tarkoitettu nuorille ei aikuiselle.
Ap
Ja sitten pitäs muka töihin mennä tai opiskelee jossa tapaa ihmisiä ja ei tule ihmisten kanssa toimeen ja kehtaa ruikuttaa ettei oo töitä eikä pääse kouluun 😂 Ai että on hauskaa tuollaisen ääliön kustannuksella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sitten pitäs muka töihin mennä tai opiskelee jossa tapaa ihmisiä ja ei tule ihmisten kanssa toimeen ja kehtaa ruikuttaa ettei oo töitä eikä pääse kouluun 😂 Ai että on hauskaa tuollaisen ääliön kustannuksella 😂
Kyllä pystyn tulemaan toimeen ihmisen kanssa esim työpaikalla tai koulussa mutta en samassa asunnossa 24/7
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt: Miksei sossu auta sinua ongelmissasi enää?
Miten niin enää? Ei ole koskaan oikeastaan auttanut, joskus olen saanut 30€ ruokalapun kauppaan mutta en enää saa, halvempaa asuntoa auttoi etsimään siten että täytettiin yhdessä asuntohakemuksia
Ap
Eli et vaan osaa yhtään mitään, kun et edes amikseen pääse?
Syökää pikakauraa ja margariinia sulatettuna , sekoita ne.
Halpaa on.
Mulle on jäänyt epäselväksi miten sulle on tullut toi luottotiedottomuus
Muistan kun kerroit että vuokravelka kyseessä, olit ollut sairaalassa etkä pystynyt maksaa vuokraa? Sun rahat tulee kelalta niin nehän on sun vuokran maksanu niin miten tuosta yhtälöstä on voinut tulla luottotiedottomuus? Jotain jätit kertomatta
Jos sinulla on niin korkea "ÄÖ", miten sinä et kykene mitään ongelmia ratkomaan itsenäisesti etkä edes seuraamaan ohjeita, joilla ongelmat ratkeaisivat, vaan jankutat päivästä toiseen samaa roskaa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpa täällä ilkeitä kommentteja aloittajalle tullut. Olen pahoillani puolestasi. Monille koittaa nyt kovemmat ajat tämän sydämettömän hallituksen aikana. Esim. myös osa-aikatyössä käyviä rankaistaan pienentämällä tukia, mikä on väärin, koska välttämättä täällä tarvitaan myös ihmisiä, jotka tekevät niitä osa-aika keikkoja. Toivon, että aloittaja selviää jotenkin ja toivotaan, että seuraava hallitus olisi jo parempi.
Ap:lle vastataan veemäisesti siksi, että on todella tyhmä jankuttava trolli joka useita kertoja viikossa suoltaa näitä sonta-aloituksiaan tänne.