Ainoa asia, mikä miehellä menee seksin edelle on
Kommentit (13)
Joillakin miehillä viina menee kaiken muun edelle, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä viina menee kaiken muun edelle, valitettavasti.
Haluaisit panna jotain juoppoa miestä, mutta sitä kiinnostaa vain viinan juominen?
Menisin heti panee jos vaimo pyytäis
No ei meidän perheessä ketään miestä kiinnosta jääkiekko. Eikä naista.
Meillä miestä ei kiinnosta seksi eikä lätkä. Minua kiinnostaisi molemmat ja laittaisin telkkarin heti kiinni, jos vihjaisi olevan muuta tarjolla. Katson nyt sitten lätkää...
Ruoka. Mun mies miettii suurella todennäköisyydellä jotain näistä kolmesta: ruoka, seksi, teknologia. Moni mies ei nykyään enää seuraa mitään urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka. Mun mies miettii suurella todennäköisyydellä jotain näistä kolmesta: ruoka, seksi, teknologia. Moni mies ei nykyään enää seuraa mitään urheilua.
Eikä myöskään itse urheile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä myöskään itse urheile.
Valitettavasti. Toisaalta sitten taas vähemmän perinteisissä liikuntalajeissa, kuten kiipeilyssä, olisi paljon potentiaalia. Moni ei vain innostu joukkuelajeista, vaikka niitä kuinka tyrkytetään.
Mun miehellä seksin edelle menee Netflix, tv, some, työkaverit ja nukkuminen. Aika hiljaista siis ollut.
Jaa nytkö taas pelataan jotain? No eipä voisi vähempää kiinnostaa. Leivottiin ja rempattiin lasten kanssa, huomenna varmaan leikkipuistoon. Eukkoa läpsäytin pyllylle ja pussasin, ei kyllä jaksa nyt muuta. On rakas minulle.
Mikä kukaan on minuakaan mihinkään leimaaviin ja luokitteleviin seksistisiin lokeroihin laittamaan?? Tosimies tekee ja uskaltaa aivan mitä milloinkin tahtoo.
Vitut, raha, paska jääkiekko kiinnosta vittuakaan