Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?

Vierailija
10.05.2024 |

Millaiset piirteet aiheuttavat syrjintää?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita, iloisia.

Kun käyn vaikka baarissa, kauniit ja iloiset naiset ovat aina kaveriporukoissa, eivät yksin syrjittyinä kuten rumat ja arat. 

Minun ulkonäköäni luokan kaunottaret haukkuivat koko yläasteen kolme vuotta. Niin niitä kauniita syrjitään. 

Aikuisena kokemukseni on, että naiset ovat toisiaan kohtaan pääsääntöisesti reiluja. 

Vierailija
62/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja älykkäitä, koska kokevat sellaiset uhaksi.

Kaunista suvaitaan, jos on bimbo, ja älykästä suvaitaan, jos on ulkonäöltään tavis, koska bimboja ja taviksia ei koeta uhaksi.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syrjin vain niitä, jotka haisevat pahalle tai ovat jatkuvasti äänekkäitä. Ei liity sukupuoleen.

Vierailija
64/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä tuntemaani naista on syrjitty pitkään. Keskeinen syy on vapaaehtoinen lapsettomuus. Muita syitä nuorekas ulkonäkö ja hoikkuus (lihavat naiset syrjivät).

Vierailija
65/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista suvaitaan, jos on bimbo, ja älykästä suvaitaan, jos on ulkonäöltään tavis, koska bimboja ja taviksia ei koeta uhaksi.

M39

Väärin. Kauniit ja älykkäät on suosittuja. 

Vierailija
66/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus, kunnianhimo (polkematta kuitenkaan toisia samalla maahan) ja se että tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa/ei halua. Nämä ärsyttää monesti muita naisia, olen huomannut. Tää urheiluasia on ihan punanen vaate, vaikka ei tekis siitä mitään numeroa. Ehkä se on sitä kun ei itse jaksa tai saa aikaiseksi, mutta eihän se nyt kenenkään muun vika ole!

Monesti naiset hyväksyvät laumaansa vaan samanlaisia ja samoista asioista kiinnostuneita. Jos et ole samanlainen tai muutu samanlaiseksi, et kelpaa. Mun mielestä se rikkaus ois just siinä, että ois erilaisia ihmisiä ympärillä ja vois oppia toisilta ja ravistella omaa ajatusmaailmaa.

Vierailija
67/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Väärin. Kauniit ja älykkäät on suosittuja. 

Minun mielestäni he ovat usein pääasiassa suosittuja, mutta jotkut yksilöt syrjivät.

Vierailija
68/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta naiset syjivät naisia joiden kanssa ei tunnu hyvältä viettää aikaa. Sellaisia "raskaita" kuka mistäkin syystä.

Itselläni:

yksi daamaqeen juoruilija työssä joka yrittää jatkuvasti kehitellä jotain - välttelen häntä.

Entinen ystävä joka palasi aina uudestaan hakkaacan puolison luo, kun se on niin ihana, tötä kesti melkein kymmenen vuotta, ennen kuin päätin etten itse enää jaksa. 

Yksi emtinen ystävä, nykyinen narkkari, pummaa rahaa jos sattuu kadulla vastaan.

Vaativa äiti, ihkailee itsemurhalla jos et tee tätä ja tätä hommaa aikaan x mennessä.

Muutava muu, joiden kanssa on tuntemattomasta syystä raskas ja paha olla. 

Vierailija
69/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yli 5-kymppisenä pienenä pyöreenä raittiina ihmisenä ollut alle 20 ihmisen työyhteisössä, jossa suurin osa oli 40 v tai alle. Voi jestas sitä mitätöintiä ja syrjintää. Minulle ei annettu edes kunnon tehtäviä. Pomolle sanottiin minun kuulteni, kun oli palkkaamassa uutta, että yksi kriteeri rekryssä olisi, että käyttää alkoholia. Selän takana supistiin ja keskusteluihin ei otettu mukaan, eo noteerattu mitenkään muuten kuin silmiä pyörittämällä, jos yritin sanoa jotain. Onneksi pääsin pois reilun vuoden kuluttua.

Vierailija
70/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on luotaantyöntäviä ja vaikeasti lähestyttäviä. Jotkut taas ottaa esim. työyhteisössä uuden avosylin vastaan ja huomioivat tämän eikä jätä syrjään, mutta näitä on harvassa. Aloitin joku vuosi sitten nykyisessä työpaikassa ja oli niin helpottavaa, kun yksi henkilö oli heti tuollainen, että jutteli, pyysi mukaan syömään ja kahvitauolle. Itse kasvoin tällaiseksi kotiäitivuosina, puistossa ja avoimessa päiväkodissa juttelin aina uusien kanssa, jotta pääsisivät mukaan joukkoon. Silti kun olet itse siinä uuden roolissa niin ei ole helppoa, jos muut on etäisiä eikä kukaan ota mitään kontaktia, menevät vaan omissa tutuissa porukoissaan syömään jne.

Vierailija
71/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuvia. Itsevarmoja. 

Vierailija
72/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Tämä. Alfanaaraat pelottaa muita naisia.

Vierailija
73/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia syrjitään, jota sen naislauman johtaja ei saa otteeseensa vaan kokee kilpailijakseen.

Sitten n paljon näitä, jotka ei hakeudu edes muiden seuraan vaan ovat enimmäkseen itsekseen. Niistä ei aina oikein ota selvää ovatko ujoja vai halveksivatko muita vai eikö muuten vaan tarpeelliseksi olla lauman joukossa.

Vierailija
74/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella isorintaisia. Mutta mihin minä rintani piilotan ? Toimistotyötä teen. Ja paljastavasti en pukeudu.

Vierailija
75/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä. 

Tuo haenainenaasiasta(s)ääliö taisi tehdä tämän avauksen, kun ei saanut riittävästi purettua myrkkyään tuolla toisessa ketjussa vaan teki itsestään tavallistakin pellemmän.

Tiedän kyllä, että vihaat yli kaiken kauniita ja hoikkia naisia, varsinkin jos he ovat ystävällisiä aasialaisia naisia. He ovat ajatuksissasi aina, kun avaat tihrusilmäsi. Nyt kun otat kiltisti vahvat psyykenlääkkeesi, niin ehkä tajuat, että aloituksen on tehnyt joku muu, kuin minä. Heitin vitsinä joskus, että olen kommentoinut naisenakin, mutta se oli tosiaan vain pikku provo teille reppanoille. Veikkaan, että seuraavat 10 vuotta te lässytätte, niinkuin olisin oikeasti kirjoitellut naisena.

Kas, sinä tässäkin ketjussa ja tikkana paikalla. Kuinkas sattuikaan. ;)

Vierailija
76/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole havainnut, että naiset erityisesti syrjisivät tietynlaisia naisia. Jos puhutaan koulukiusaamisesta, niin sekä tytöt että varsinkin pojat näyttävät syrjivän ainakin ujoja, hiljaisia, älykkäitä ja vähemmän kauniita tyttöjä. Näin ainakin 30 vuotta sitten, voi olla että tilanne on muuttunut. 

Kiusaaminen perustuu epätasapainoiseen mieleen ja empatiakyvyttömyyteen. Käytännössä kiusaajan motiiveja ja toimintatapoja voi aina etsiä narsistin käytösmalleista. Narsisti on aikuiselämän kiusaaja, mutta samat toimintatavat näkyvät myös lasten keskuudessa. Kiusaaja haluaa alistaa tiettyä ihmistä, joten uhrin on oltava kiltti ja lähtökohtaisesti ystävällinen, toisin, kuin pahuuksia hautova kiusaaja. Kiusaamisen uhreiksi valikoituu ystävällisiä, kilttejä ja hyväkäytöksisiä ihmisiä, koska kiusaajien toimintatapa perustuu aina röyhkeyteen ja toisten alistamiseen. Eli kiusaaja ottaa mistä uskoo saavansa helpon uhrin sadistisille nöyryytyksen tarpeilleen.

Myös koulussa kiusaamisen kohteeksi joutuvat usein lapset, jotka kiusaaja kokee jollain tavalla uhkana itselleen, lähinnä siten, että heidän mukavuus, lempeys, menestys tai ulkonäkö häiritsee kiusaajan mielenrauhaa. Aivan kuten aikuisella narsistilla. Kiusaaja alkaa ensin testata uhria, ja jos hänen vastauksensa ei ole riittävän uhkaava tai taipumattomuutta osoittava, kiusaaminen voi alkaa.

Toisaalta joskus joku ihminen voi itse käyttäytyä niin ikävästi, että häneen on pakko ottaa etäisyyttä. Silloin toki ei puhuta kiusaamisesta.

Vierailija
77/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis hetero naisena olen aina ihaillut kauniita naisia

Vierailija
78/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästäKIN on tehty sukupuoliasia tyyppiä ``miksi naiset aina``? Miksi tästä palstasta on annettu tulla misogynistien sontasaavi, jossa tuuttaavat naisvihaansa yhä kiihtyvällä vyöryllä?

Vierailija
79/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hakeutuu sellaisten luo jollaisia haluaisivat itsekin olla. Siksi keskimäärin yhteiskunnat arvostaa esim nuoruutta, hyvää ulkonäköä, varallisuutta, erityisiä taitoja jne. Se että jotkut myös kadehtii heitä ei poista sitä että kauniit/komeat ja fiksut on suositumpia kuin rumat ja tyhmät. 

Vierailija
80/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella isorintaisia. Mutta mihin minä rintani piilotan ? Toimistotyötä teen. Ja paljastavasti en pukeudu.

Tuskin se niistä rinnoista johtuu. Vai onko povesi niin suuri, että se on luo fyysisen esteen?

Itse olen toimistotyöläisenä lähes 100% naisvaltaisessa työpaikassa, eikä ainakaan meillä syrjitä ketään minkään ulkoisen ominaisuuden vuoksi. Talossa on töissä naisia joilla on pienet, isot tai keskikokoiset rinnat eikä niillä ole mitään vaikutusta sosiaaliseen kanssakäymiseen. Ei naisille yleensäkään toisten ihmisten rinnat ole mikään päähänpinttymä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi