Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?

Vierailija
10.05.2024 |

Millaiset piirteet aiheuttavat syrjintää?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Mua on syrjitty. Joskus oon miettinyt syitä niin se on varmaan se, kun oon älykäs, käyn paljon erilaisissa taphtumissa yksin, oon herkkä, avoin, suorapuheinenkin totuuden torvi. En lähde kaikkiin kotkotuksiin mukaan.

En puhu pahaa muista selän takana, en juonittele.

Elämänpolkuni on erilainen, jollakin tapaa. Ajattelen omilla aivoillani, en kerää facebookkiin kyttääjäkaveri- kavereita. Lapsena mulla oli kavereita yllin kyllin mut nyt kaikki asuu eri puolilla Suomea.

Joskus jollain tapaa olisi ollut helpompi liikkua laumoissa mutta toisaalta minkä minä ainutlaatuiselle ja aidolle itselleni voin. Joskus on esim. aikuiskoulutksessa ja työpaikalla tullut ryhmän ulkopuoliseksi jättämistä mutta fakta on se, ettei kaikki ihmiset ole kovin älykkäitä, sydänlämpöisiä, empaattisia ja ajattelevaisia. Sen oppii kun ikää tulee.

Samoin sen, ettei energiaa ihmissuhteisin kauheasti aina ole, aikansa haluaa käyttää merkityksellisiin asioihin ja että oikeasti on olemassa persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Lisäksi cheerleaderjengeihin ei vaan aina pääse koska- kuppikunnat :D !

Summa sumarun= jos sut jätetään yksin, se ei ole sun syy  :). Ole jatkossakin oma ittes ni ei tarvi kuolinvuoteella harmitella eläneensä feikki- miellyttäjä- elämää .

Vierailija
82/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  huomannut, että naiset syrjivät aina sitä naista, joka on heidän mielestään itseään kauniimpi tai "parempi". Naiset viihtyvät itseään rumempien ja menestymättömämpien naisten kanssa. Voivat nämä näennäisesti tulla toimeen, mutta sisällä heikommaksi itsensä tunteva inhoaa toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensäkään kolme naista eivät tule toimeen pidemmän päälle keskenään. Kaksi ryhmäytyvät ja alkavat sorsimaan kolmatta.

Miehillä tätä ei tapahdu

Vierailija
84/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen  huomannut, että naiset syrjivät aina sitä naista, joka on heidän mielestään itseään kauniimpi tai "parempi". Naiset viihtyvät itseään rumempien ja menestymättömämpien naisten kanssa. Voivat nämä näennäisesti tulla toimeen, mutta sisällä heikommaksi itsensä tunteva inhoaa toista.

Ei pidä paikkaansa. Rumat ja menestymättömät eivät vedä ketään puoleensa. 

Vierailija
85/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen söpö, iloinen ja hymyileväinen. Kauniit naiset eivät syrji vaan suhtautuvat hyväntahtoisesti. Tavisnaiset taas selkeästi ärsyyntyvät läsnäolostani jos ovat sinkkujaja joukossa on kiinnostavia miehiä.

Ja nimesi on Riikka, katso uudestaan peiliin. 

Purra ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
86/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭

Ei ole tapana vahdata toisten tuloja.

Eipä tietenkään. 😂

Vierailija
87/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen eekerinainen, joka nielee.

Vierailija
88/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭

Eipä tietenkään. 😂

En ole tuo jolle vastasit, mutta vaikka sinun on sitä vaikea käsittää, useimmat ihmiset eivät pohdi toisten tuloja, menoja, rumuutta, kauneutta, rintoja tai niiden puutetta. Useimmat ihmiset keskittyvät OMAAN elämäänsä.

Vain yksinkertaiset ja typerät ihmiset kyyläävät toisten tuloja ja toisten elämää. Miksi näin on? Koska he ovat jostain syystä jääneet lapsen tasolle henkisessä ja sosiaalisessa kehityksessään. Pikkulapsethan imevät kaiken sisällön olemiselleen toisista. Katsovat mallia ja jäljittelevät, kunnes alkavat verrata itseään toisiin. Normaalilla ihmisellä se yletön vertailu loppuu yleensä aikuistuessa. Tyhmimmät eivät saavuta tätä kehitysvaihetta koskaan.

Vierailija
89/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatkohan itse, miksi tuo esittämäsi skenaario on mahdoton? 

Vierailija
90/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tietenkään. 😂

En ole tuo jolle vastasit, mutta vaikka sinun on sitä vaikea käsittää, useimmat ihmiset eivät pohdi toisten tuloja, menoja, rumuutta, kauneutta, rintoja tai niiden puutetta. Useimmat ihmiset keskittyvät OMAAN elämäänsä.

Vain yksinkertaiset ja typerät ihmiset kyyläävät toisten tuloja ja toisten elämää. Miksi näin on? Koska he ovat jostain syystä jääneet lapsen tasolle henkisessä ja sosiaalisessa kehityksessään. Pikkulapsethan imevät kaiken sisällön olemiselleen toisista. Katsovat mallia ja jäljittelevät, kunnes alkavat verrata itseään toisiin.

Ei niitä niin tietoisesti pohditakaan mutta ihmiset nyt tuppaa hakeutumaan suht samantyyppisten pariin kuin itse on. Harva missin näköinen lääkäri on ystävä pitkäaikaistyöttömän kanssa kun ei ole mitään yhteistä. 

Vierailija
91/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut/ollut ilkeä. Nyt työkaverikseni pienessä tiimissä on tullut (mä tulin myöhemmin) erittäin tunnollinen, pedantti pepunnuolija. Haluaa edetä, huonosti onnistunut. Tekee kyseenalaistamatta kaiken. Mulla ei hermo kestä. 

Vierailija
92/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia syrjitään, jota sen naislauman johtaja ei saa otteeseensa vaan kokee kilpailijakseen.

Sitten n paljon näitä, jotka ei hakeudu edes muiden seuraan vaan ovat enimmäkseen itsekseen. Niistä ei aina oikein ota selvää ovatko ujoja vai halveksivatko muita vai eikö muuten vaan tarpeelliseksi olla lauman joukossa.

Tullut varmaan syrjityksi, eikä koe tarpeelliseksi enää hakea lauman hyväksyntää. Ei halveksi muita.

Vierailija
93/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jonka kokevat itselleen uhkaksi, kauniimpia, parempi kroppaisia, miehiä kiinnostavia. 

Vierailija
94/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut syrjimistä omassa elämässäni juurikaan. Mulla kyllä oli yks kaveri jota en kehdannu näyttää muille ja lopulta en halunnu nähdä sitä enää itekään, eli sen vois kans laskea syrjinnäks. Tää johtu siitä, että mua hävetti sen juomis käyttäytyminen. Joi ittensä siihen kuntoon, että baareista heitettiin pihalle ja lähenteli kännissä muita. Lisäks näytti alastonsuomi kuviaan ihan kaikille. Tosi mukava nainen selvinpäin, mut ei juodessa. Lopetin koko kaveri suhteen siinä vaiheessa kun hän oli menny selittämään mun miehelle musta jotain, että "joo se on just tollanen, panee ketä vaan ja tyrkyttää itteään" ja tän jälkeen hän yritti lähennellä mun miestä. Tuntu siltä, että yritti vaan mustamaalata mua jotta pääsis jotenki näpäyttämään mulle tekemällä jotain mun miehen kanssa. Mieshän tietysti tuns mut paremmin eikä muutenkaan lähteny tollaseen mukaan vaan kerto mulle. Anyway oli se sitten syrjintää tai ei niin kyseistä naista kyllä karttaa vähän kaikki kun hän juo.

Vierailija
95/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin väittää yleensä ne, jotka itse kokee olevansa syrjittyjä ja ajattelee, että se johtuu siitä kun muut kadehtii kun hän on niin menestyny, paremman näköinen tai suosittu miesten keskuudessa. Voiskohan se kuitenkin johtua jostain ihan muusta tai vaikka siitä, että ajattelet jo automaattisesti olevasi jotenkin ylempänä kun muut? Ylimielisyys on luoltaan työntävää. Et voi olla osa porukkaa jos koet olevasi jotain ihan muuta korkeammalla. 

Vierailija
96/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin väittää yleensä ne, jotka itse kokee olevansa syrjittyjä ja ajattelee, että se johtuu siitä kun muut kadehtii kun hän on niin menestyny, paremman näköinen tai suosittu miesten keskuudessa. Voiskohan se kuitenkin johtua jostain ihan muusta tai vaikka siitä, että ajattelet jo automaattisesti olevasi jotenkin ylempänä kun muut? Ylimielisyys on luoltaan työntävää. Et voi olla osa porukkaa jos koet olevasi jotain ihan muuta korkeammalla. 

Tosi hyvin sanottu. Yleensä tuohon vielä kehitetään kaikenlaisia negatiivisia kuvitelmia muista naisista, esim. kuinka nämä ovat juoruajia, räpättäjiä, kanalauma, epäaitoja jne. Kuka haluaa olla ihmisen kanssa joka ajattelee susta noin? Tiedän tämän hyvin, koska olen ollut tuollainen nuori nainen. Ajattelin että olen syrjitty koska olen älykäs ja hyvännäköinen ja miehet on kiinnostuneita musta. Jälkikäteen tajuan että olin syrjitty koska olin niin ylimielinen ja ikävää seuraa. En minä ollut aidosti kiinnostunut noista naisista ihmisinä vaan olin jo tuominnut heidät mielessäni etukäteen ties minkälaisiksi. Mikä ihme se on etteivät he halunneet mun kanssa olla? Nykyään tunnen paljon kauniita, älykkäitä naisia eikä he ole syrjittyjä vaan tosi suosittuja koska he ovat mukavaa seuraa ja muista kiinnostuneita, ystävällisiä persoonia.

Vierailija
97/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu porukasta.

Esim. yhdessä työpaikassa oli töissä entuudestaan 2 6kymppistä naista, kun menin heidän tiimiinsä. Toinen otti hyvin vastaan, toinen harasi vastaan ja lopulta liittoutuivat yhdessä mua, 30 vuotta nuorempaa naista vastaan puhumalla pomolle pahaa ym. Todella lapsellisia juttuja. Kateutta varmasti, koska tämä toinen kadehti työsuorituksiani ja yritti estää sitä ym. Pikkumainen ihminen joka jäänyt kehityksessä jälkeen.

Sitten yhdessä paikassa oli töissä itseäni muutama vuosi vanhempi nainen, joka on yksi harvoista mut todella hyvin vastaanottaneista. Naisesta huokui se, että on sinut itsensä kanssa (oli toki myös kaunis, sosiaalinen ym, asunut ulkomailla). Hän kannusti ja jaksoi kehua mua harjoittelijana.

Om kokemus että hyvännäköiset mukavat naiset ottaa parhaiten vastaan, kun rumemmat umpimieliset kadehtii.

Eli siis kyllä kateus on useimmiten taustalla.

Vierailija
98/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka tulevat toimeen miesten kanssa.

Vierailija
99/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia jotka tulevat toimeen miesten kanssa.

No joo siinä mielessä kyllä, että ainakaan itse en jaksa naisia jotka joka käänteessä toitottavat miten tulevat miesten kanssa toimeen paremmin kuin naisten, miten miehet ovat reilumpia jne.

Ei mua kiinnosta tutustua paremmin sellaiseen naiseen, joka jo etukäteen päätttää sukupuolen perusteella kenen kanssa tulee toimeen ja kuka on reilu jne. Vietän mieluummin aikaa ihmisten kanssa jotka arvostaa ja tulee toimeen myös naisten kanssa. 

Vierailija
100/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu porukasta.

Esim. yhdessä työpaikassa oli töissä entuudestaan 2 6kymppistä naista, kun menin heidän tiimiinsä. Toinen otti hyvin vastaan, toinen harasi vastaan ja lopulta liittoutuivat yhdessä mua, 30 vuotta nuorempaa naista vastaan puhumalla pomolle pahaa ym. Todella lapsellisia juttuja. Kateutta varmasti, koska tämä toinen kadehti työsuorituksiani ja yritti estää sitä ym. Pikkumainen ihminen joka jäänyt kehityksessä jälkeen.

Sitten yhdessä paikassa oli töissä itseäni muutama vuosi vanhempi nainen, joka on yksi harvoista mut todella hyvin vastaanottaneista. Naisesta huokui se, että on sinut itsensä kanssa (oli toki myös kaunis, sosiaalinen ym, asunut ulkomailla). Hän kannusti ja jaksoi kehua mua harjoittelijana.

Om kokemus että hyvännäköiset mukavat naiset ottaa parhaiten vastaan, kun rumemmat umpimieliset kadehtii.

Eli siis kyllä kateus

Mulla on hyvännäköisistä naisista välillä se kokemus että ne suhtautuu vähän alentuvasti ja säälien itseään rumempiin. Se on vähän ahdistavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän