Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?
Kommentit (126)
Työpaikkani hiekkapill...naisia kyrsii Sinkut. Varsinkin, kun miehet antaa heille yleensä enemmän huomiota kuin uusioperheen pyörittäjille ja 3 lapsen yksinhuoltajille.
Vierailija kirjoitti:
Muut naiset vihaavat aasialaisia naisia ja prostituoituja.
Ei kun me vihataan niiden hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua... lapsettomuus, pituus, hoikkuus, yliopistotutkinnot, iloisuus ja hyväntuulisuus, sinkkuus...
Entä ne muut kaltaisesi, joita varmasti on ollut piireissäsi siellä yliopistollakin? Syrjivätkö hekin sinua?
Olen yksinäinen ollut aina enemmän tai vähemmän. Työelämässä eri paikoissa on ollut aivan kauheita naiskollegoja.
Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭
Aspergereita. Ulosannissa on muiden mielestä jotakin vikaa ja siksi katsotaan kieroon, vaikka henkilö itse yrittäisi kuinka.
Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä.
Tuo haenainenaasiasta(s)ääliö taisi tehdä tämän avauksen, kun ei saanut riittävästi purettua myrkkyään tuolla toisessa ketjussa vaan teki itsestään tavallistakin pellemmän.
Vierailija kirjoitti:
Syrjijän piirteet?
Pitää turvautua tutkimuksiin. Jos suurin osa on keskenään samankaltaisia ajatusmaailmaltaan, niin varmaankin siitä johonkin suuntaan poikkeavat eivät ole suosittuja heidän keskuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellaista joka ei jaksa hysteerisenä vouhottaa milloin mistäkin ja juoruilla muiden tekemisistä/sanomisista.
Mun kokemuksen mukaan näillä just on niitä kavereita roppakaupalla.
Vältän draaman hakuisia naisia. Ja yleensäkin vaikeita ihmisiä, en yleensä syrji ihmisiä heidän sukupuolen perusteella.
Nyt kun ajattelen isoa naisvaltaista työyhteisöä jossa työskentelen, niin eniten närää aiheuttaa seuraavanlaiset naispuoliset työkaverit:
- Kierot ja sosiopaattiset luonteet eli kiusaajat
- Toisia naisia kohtaan epälojaalit naiset
- Laiskat
- Naiset jotka yrittävät olla "hyviä jätkiä" eli mielistelevät liikaa miehiä
- Työssään huolimattomat ja välinpitämättömät eli muut joutuvat korjailemaan heidän jälkiään
Eli ei suinkaan nuoret, iloiset ja kauniit. Itse ainakin symppaan nuoria ja omien lapsieni ikäisiä työkaverinaisia. Luonne, käyttäytyminen ja tapa olla on kaikkein merkitsevintä.
No, täällä syrjivät kauniita hoikkia innie naisia, koska itse ovat rumia, lihavia outie
Vierailija kirjoitti:
En ole havainnut, että naiset erityisesti syrjisivät tietynlaisia naisia. Jos puhutaan koulukiusaamisesta, niin sekä tytöt että varsinkin pojat näyttävät syrjivän ainakin ujoja, hiljaisia, älykkäitä ja vähemmän kauniita tyttöjä. Näin ainakin 30 vuotta sitten, voi olla että tilanne on muuttunut.
Tämä on myös oma kokemukseni.
Millaisia ovat ne miehet, jotka naisia syrjivät (jos ei nyt oteta niitä miehiä lukuun, jotka ovat yrittäneet pokata naista ja saaneet pakit)?
Tahaton lapsettomuus, oikeisto arvot
Sellaisia ketkä eivät lähde mukaan pskanpuhuntaan.
En minäkään ole koskaan huomannut, että mitään tiettyä ryhmää syrjittäisiin. Lähinnä ylimieleinen käytös, miehille "nauraja tyrkky", ja ilkeät saavat enemmän vihaa niskaansa kuin muut. Mitään tekemistä näillä ei ole ulkonäön kanssa.
Kauniita ja tyylikkäitä ja iloisia sekä ystävällisiä kohdellaan paremmin. Jos ei, niin et ole niitä, vaan kuulut ylempään...
Minua. Olen varmaan autisti ja en oikein minkään näköinen. En ole söpö, nätti, iloinen, hymyileväinen enkä hyväntuulinen. En ole kiinnostunut tavallisista ihmisistä ja heidän kiinnostuksenkohteistaan. En siis ihmettelekään miksi välttelevät.