Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?

Vierailija
10.05.2024 |

Millaiset piirteet aiheuttavat syrjintää?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua. Olen varmaan autisti ja en oikein minkään näköinen. En ole söpö, nätti, iloinen, hymyileväinen enkä hyväntuulinen. En ole kiinnostunut tavallisista ihmisistä ja heidän kiinnostuksenkohteistaan. En siis ihmettelekään miksi välttelevät.

Vierailija
22/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani hiekkapill...naisia kyrsii Sinkut. Varsinkin, kun miehet antaa heille yleensä enemmän huomiota kuin uusioperheen pyörittäjille ja  3 lapsen yksinhuoltajille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjijän piirteet? 

Vierailija
24/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset vihaavat aasialaisia naisia ja prostituoituja.

Ei kun me vihataan niiden hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
25/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua... lapsettomuus, pituus, hoikkuus, yliopistotutkinnot, iloisuus ja hyväntuulisuus, sinkkuus...

Entä ne muut kaltaisesi, joita varmasti on ollut piireissäsi siellä yliopistollakin? Syrjivätkö hekin sinua?

Olen yksinäinen ollut aina enemmän tai vähemmän. Työelämässä eri paikoissa on ollut aivan kauheita naiskollegoja.

Vierailija
26/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭

Vierailija
27/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergereita. Ulosannissa on muiden mielestä jotakin vikaa ja siksi katsotaan kieroon, vaikka henkilö itse yrittäisi kuinka.

Vierailija
28/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä. 

Vierailija
29/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä. 

Tuo haenainenaasiasta(s)ääliö taisi tehdä tämän avauksen, kun ei saanut riittävästi purettua myrkkyään tuolla toisessa ketjussa vaan teki itsestään tavallistakin pellemmän.

Vierailija
30/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjijän piirteet? 

Pitää turvautua tutkimuksiin. Jos suurin osa on keskenään samankaltaisia ajatusmaailmaltaan, niin varmaankin siitä johonkin suuntaan poikkeavat eivät ole suosittuja heidän keskuudessaan.  

Vierailija
31/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellaista joka ei jaksa hysteerisenä vouhottaa milloin mistäkin ja juoruilla muiden tekemisistä/sanomisista.

Mun kokemuksen mukaan näillä just on niitä kavereita roppakaupalla.

Vierailija
32/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän draaman hakuisia naisia. Ja yleensäkin vaikeita ihmisiä, en yleensä syrji ihmisiä heidän sukupuolen perusteella. 

Vierailija
33/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajattelen isoa naisvaltaista työyhteisöä jossa työskentelen, niin eniten närää aiheuttaa seuraavanlaiset naispuoliset työkaverit:

- Kierot ja sosiopaattiset luonteet eli kiusaajat

- Toisia naisia kohtaan epälojaalit naiset

- Laiskat

- Naiset jotka yrittävät olla "hyviä jätkiä" eli mielistelevät liikaa miehiä

- Työssään huolimattomat ja välinpitämättömät eli muut joutuvat korjailemaan heidän jälkiään

Eli ei suinkaan nuoret, iloiset ja kauniit. Itse ainakin symppaan nuoria ja omien lapsieni ikäisiä työkaverinaisia. Luonne, käyttäytyminen ja tapa olla on kaikkein merkitsevintä.

Vierailija
34/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä syrjivät kauniita hoikkia innie naisia, koska itse ovat rumia, lihavia outie

Vierailija
35/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole havainnut, että naiset erityisesti syrjisivät tietynlaisia naisia. Jos puhutaan koulukiusaamisesta, niin sekä tytöt että varsinkin pojat näyttävät syrjivän ainakin ujoja, hiljaisia, älykkäitä ja vähemmän kauniita tyttöjä. Näin ainakin 30 vuotta sitten, voi olla että tilanne on muuttunut. 

Tämä on myös oma kokemukseni. 

Vierailija
36/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat ne miehet, jotka naisia syrjivät (jos ei nyt oteta niitä miehiä lukuun, jotka ovat yrittäneet pokata naista ja saaneet pakit)?

Vierailija
37/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia

Vierailija
38/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahaton lapsettomuus, oikeisto arvot

Vierailija
39/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ketkä eivät lähde mukaan pskanpuhuntaan. 

Vierailija
40/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan huomannut, että mitään tiettyä ryhmää syrjittäisiin. Lähinnä ylimieleinen käytös, miehille "nauraja tyrkky", ja ilkeät saavat enemmän vihaa niskaansa kuin muut. Mitään tekemistä näillä ei ole ulkonäön kanssa. 

Kauniita ja tyylikkäitä ja iloisia sekä ystävällisiä kohdellaan paremmin. Jos ei, niin et ole niitä, vaan kuulut ylempään... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi