Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?

Vierailija
10.05.2024 |

Millaiset piirteet aiheuttavat syrjintää?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisia ja arkoja

Vierailija
42/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia. Voi tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoja ja kauniita naisia

Vierailija
44/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen söpö, iloinen ja hymyileväinen. Kauniit naiset eivät syrji vaan suhtautuvat hyväntahtoisesti. Tavisnaiset taas selkeästi ärsyyntyvät läsnäolostani jos ovat sinkkujaja joukossa on kiinnostavia miehiä.

Olen tavis ja mulla on useita kauniita ja iloisia ystävänaisia. Teoria kumottu. 

Vierailija
45/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit heteronaiset ällöö bi-lesbonaisia, jos tunkevat lähelle.

Ei muuten.

Vierailija
46/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta, että autismi ja yleinen ns. outous. En ole koskaan ollut ylipainoinen tai arka, ulkonäöltäni olen normaali tai hyvännäköinen (riippuu keneltä kysytään), olin keskiverto-oppilas. Naiset syrjii tosi helposti, ja se ei ole sellaista suoraa kiusaamista johon olisi helppoa puuttua. Onneksi näin aikuisena sillä on vähemmän väliä kun voi enimmäkseen valita seuransa. Mutta päiväkodista yläasteen lopulle elämä oli lähes päivittäistä helvettiä. 

Vierailija
47/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen söpö, iloinen ja hymyileväinen. Kauniit naiset eivät syrji vaan suhtautuvat hyväntahtoisesti. Tavisnaiset taas selkeästi ärsyyntyvät läsnäolostani jos ovat sinkkujaja joukossa on kiinnostavia miehiä.

Ja nimesi on Riikka, katso uudestaan peiliin. 

Vierailija
48/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täällä syrjivät kauniita hoikkia innie naisia, koska itse ovat rumia, lihavia outie

Nyt ei kysytty vähä-älyisiltä lautajonneilta. Voitte hajaantua.

Vierailija
49/126 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭

Ei ole tapana vahdata toisten tuloja. 

Vierailija
50/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Taas useampi ``Minä naisena`` -avauksia palstalla. Pojat tulleet larppaamaan naisena olemista ja toki heti heitellään kehiin kaikki omat kaunat, ennakkoluulot ja naisviha. Miten väsynyttä. 

Tuo haenainenaasiasta(s)ääliö taisi tehdä tämän avauksen, kun ei saanut riittävästi purettua myrkkyään tuolla toisessa ketjussa vaan teki itsestään tavallistakin pellemmän.

Tiedän kyllä, että vihaat yli kaiken kauniita ja hoikkia naisia, varsinkin jos he ovat ystävällisiä aasialaisia naisia. He ovat ajatuksissasi aina, kun avaat tihrusilmäsi. Nyt kun otat kiltisti vahvat psyykenlääkkeesi, niin ehkä tajuat, että aloituksen on tehnyt joku muu, kuin minä. Heitin vitsinä joskus, että olen kommentoinut naisenakin, mutta se oli tosiaan vain pikku provo teille reppanoille. Veikkaan, että seuraavat 10 vuotta te lässytätte, niinkuin olisin oikeasti kirjoitellut naisena.

Vierailija
51/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi syrjiä jotakuta? 🙄

Vierailija
52/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, joilla on hyvätuloinen mies. Eli kaikki näkee verokoneesta paljonko se tienaa. 🤭

Ohhoh! Mä en tiedä kenenkään tuloja ja mua ei kiinnosta. 

Vierailija
53/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauniimpi, ystävällisempi, fiksumpi ja uniikimpi kuin muut naiset.

Vierailija
54/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellaista joka ei jaksa hysteerisenä vouhottaa milloin mistäkin ja juoruilla muiden tekemisistä/sanomisista.

Kaikkea sitä miehet luulevat.

Vierailija
55/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän mä kerron. Ne naiset on sellasii, et on niinku aasialaisii ja siksi kaikki naiset kadehtii, kun ne vie meidät miehet niiltä nii.

🤣

Noin jotkut miehet kuvittelevat.

Vierailija
56/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaanko niin, että tilanne helpottui, kun tulin keski-ikään. N

Vierailija
57/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua... lapsettomuus, pituus, hoikkuus, yliopistotutkinnot, iloisuus ja hyväntuulisuus, sinkkuus...

Sua kukaan syrji, poika. Kuvittelet, kuten inkeleillä tapana on. 

Vierailija
58/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyisin kysymystä mieluummin siltä kantilta, millaiset naiset syrjivät muita naisia. Vastaus: huonosti erilaisuutta sietävät ja sen jollain tasolla itselleen uhkaksi kokevat. Samat motiivit ajavat ihmiset syrjimään muita sukupuoleen katsomatta. Ei ole yksinomaan naisiin koodattu ominaisuus.

En täysin allekirjoita sitäkään, että ne ovat aina neuroepätyypillisiä, "nörttejä" tai sosiaalisesti kömpelöitä naisia, jotka tulevat syrjityiksi. Riippuu niin paljon ympäristöstä ja kyseisen porukan käytös- ja vuorovaikutuskulttuurista. Kyllä joissain ns. nörttinaisten porukoissa voi sosiaalisempi ja perinteisen näkemyksen mukaan feminiinisempi nainen saada osakseen aika tylyä ja tahditonta käytöstä.

Vierailija
59/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia. Voi tarttua.

No, nämä runat useimmin mukana työpaikkojen läyhäporukoissa, kuppikunnissa, jotka ovat olevinaan parempia kuin muut siellä. Yleensä vielä kovia pkanpuhujia.

Vierailija
60/126 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoja, hiljaisia. Olin itse joskus tällainen. Nykyään mulla on parempi itsetunto ja näen miten raskasta seuraa muille olin aiemmin vaikka en tarkoittanut pahaa kellekään.

Minä tykkään ujoista ja hiljaisista. Usein ovat paljon mielenkiintoisempia kun on tutustuttu kuin tylsät räpättäjätädit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi