Millaisia naisia muut naiset yleensä syrjivät?
Kommentit (126)
"Kas, sinä tässäkin ketjussa ja tikkana paikalla. Kuinkas sattuikaan. ;)"
Missä muissa ketjuissa olet kuvitellut minun olevan? Surettaa suorastaan, että sinä olet eilisestä saakka kuvitellut minut ketjun aloittajaksi ja 10.05.2024 klo 21:53 et voinut enää pidätellä itseäsi, vaan toit harhakuvasi julki. Luultavasti kyttäsit koko loppuillan ja valvoit vielä koko yön odottaessasi, että helpotan suurta kaipuutasi minua kohtaan. Ja kuinkas tosiaan sattuikaan, että olit jo eilen tikkana paikalla puhumassa pötyä ja koska valvoit koko yön, aamupäivällä huuhkajana paikalla ja kenen seuraan ensimmäisenä hakeutumassa klo 09:33.
Tässähän tulee aivan imarreltu olo, että minua tuolla tavalla ajatellaan ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla samanlainen kuin muut. Ei kannata näyttää erikoisosaamisiaan.
Tämä. Miehillä on merkittävästi korkeampi toleranssi omituisuuden suhteen. Ja naisten kanssa ei oikein auta olla itsevarma osaamisestaan, pitäisi diskuteerata, sokerikuorruttaa ja esittää asiantuntemuksensa kysymyksinä. Oli aika kiinnostavaa kun olen aina ollut miesvaltaisissa hommissa, mutta menin opiskelemaan naisvaltaiseen kouluun harrastuksena.
Naisille on suurin mahdollinen synti jos osaat ja tiedät ja vielä näytätkin sen. Sitten jos vielä makusi on jotain muuta kuin pinkkiä, glitteriä ja sentimentaalisuutta...
Itse päädyn muiden naisten syrjimäksi aina ja kaikkialla. En kyllä voi väittää kärsiväni siitä. Siitä kärsin, että noin prosentti tahtoo ottaa minut turvarievukseen.
Eikä muuten liity koulutukseen. Nainen voi olla tohtori STEM- alalta ja silti sillä on nuo samat ominaisuudet.
Kilttejä, kauniita, hiljaisia ja fiksuja.
Arkoja, liian kilttejä, huonot sosiaaliset taidot omaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla samanlainen kuin muut. Ei kannata näyttää erikoisosaamisiaan.
Tämä. Miehillä on merkittävästi korkeampi toleranssi omituisuuden suhteen. Ja naisten kanssa ei oikein auta olla itsevarma osaamisestaan, pitäisi diskuteerata, sokerikuorruttaa ja esittää asiantuntemuksensa kysymyksinä. Oli aika kiinnostavaa kun olen aina ollut miesvaltaisissa hommissa, mutta menin opiskelemaan naisvaltaiseen kouluun harrastuksena.
Miehillä on korkeampi toleranssi naisten mille vaan. Ei siinä ole muusta kysymys kuin sukupuolisesta jännitteestä.
Mua varmaan. En osaa pitää keskustelua niin ettei tule hiljaisia hetkiä.