Mies haluaa että värjään hiukseni
Olemme seurustelleet puoli vuotta. Mies ei sano minua enää kauniiksi kuten alussa. Olen luonnostani blondi, mutta hän kehuu aina brunetteja esim. TV:ssä, ja heitti mullekin eilen, että mitä jos värjäisin hiukset. Itkettää ja harmittaa :/
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tilanteessani?
Ap
Kantaisin itse itseni hiuksistani roskiin.
Tämä on trolli... Miksi te vastaatte näille trolleille, jotka ovat vielä miehiä.
Ai mitä tekisin?
Anna maistaa omaa lääkettään. Eli ala kehumaan muita miehiä tasan yhtä paljon, kuin mitä kehuu sulle muita naisia.
Siis heti perään kehut, kun mies on heittäny jotain idioottia. Ja kehut just päinvastoin, kuin mitä miehes edustaa. Jos mies on maantienvärinen tylsä lättätukka tai ei tukkaa paljoa, niin ala kehumaan tummia paksuhiuksisia miehiä. Ja heitä perään, että mitäs jos värjäisit nuo hapsesi.
Älä alistu kynnysmatoksi, vaan anna sitä mukaa samalla mitalla takaisin. Älä jää vaikeroimaan sohvan nurkkaan vaan ihan maksat potut pottuina, otat sellaisen asenteen, että sullehan ei vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trolli... Miksi te vastaatte näille trolleille, jotka ovat vielä miehiä.
Tuntui ikävältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tilanteessani?
Ap
Lähtisin etsimään miestä, joka pitää blondeista vaikka tyyliin Herrat pitävät vaaleaveriköistä.
Marilyn Monroe oli brunetti, mutta mitä voit päätellä siitä, että moni huippusuosittu filmitähti on ollut platinablondi?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että taidan rakastaa häntä.
Ap
Kuvitteletko tosiaan, että todistat rakkautesi hänelle värjäämällä hiuksesi? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, rakastaako mies sinua? Ja mikä tärkeintä, rakastaako sinua juuri sellaisena kuin sinä oikeasti olet?
Miehesi kuulostaa epäilyttävältä.
No et taida. Sulla on traumaside mieheen, ethän sä tollasta idioottia voi rakastaa.