Mies haluaa että värjään hiukseni
Olemme seurustelleet puoli vuotta. Mies ei sano minua enää kauniiksi kuten alussa. Olen luonnostani blondi, mutta hän kehuu aina brunetteja esim. TV:ssä, ja heitti mullekin eilen, että mitä jos värjäisin hiukset. Itkettää ja harmittaa :/
Kommentit (28)
Jos sä olisit brunette se kertoisi tykkäävänsä blondeista. Hidas, mutta varma itsetunnon nakertaminen ja alistaminen on alkanut. Voit lähteä nyt, tai tajuta viiden vuoden päästä mitä tarkoitan.
Mun miehellä taas on joku punapääfetissi ja se on kamalaa. Minulla oli joskus punaiset hiukset, mutta ne eivät todellakaan sopineet, joten uudestaan en aio värjätä. Mies toivoo, että värjäisin.
Ensimmäinen kommentti sen jo kertoi. Ei mene kauaa, niin sika vaatii muitakin asioita sinussa muuttumaan.
Ikettää ja harmittaa mies taas liikenteessä ... surkeita kierrätysprovoja
Miehet rakastavat blondeja mutta menevät naimisiin brunettejen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tilanteessani?
Ap
Itkisin ja harmittelisin rumuuttani. Tietenkin. Itkisin ja harmittelsin kun en olisi kyllin hyvä hienolle miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pistät sen miespaskeen luiskaan niinku olis jo. Pääset paljon helpommalla sillätavoin, kuin olemalla vuosia narsistin uhrina ja lopulta hakattuna turvakodissa, jos edes hengissä selviät. Se kontrolli ja väkivalta nimittäin alkaa juuri noin, toisen nujertamisella ja muovaamisella tahtoonsa. Älä anna sen tapahtua.
Älä värjää, jos et halua. Mulla mies ei halua että värjään, vaikka on harmaata. Sanoo, että olen kaunis itsenäni. Osoittaa sen myös.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kommentti sen jo kertoi. Ei mene kauaa, niin sika vaatii muitakin asioita sinussa muuttumaan.
Niin eli siis olet joutunut narsistin pariksi, joka pikkuhiljaa hivuttautuen alkaa määräillä kaikesta. Se alkaa tollai ja päätyy siihen että lopulta et itse enää tiedä kuka olet etkä varsinkaan sitä mitä mieltä itse olet. Laitat heti rajat: et värjää hiuksia, värjätköön itse omansa.
Ongelma on se, että taidan rakastaa häntä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä taas on joku punapääfetissi ja se on kamalaa. Minulla oli joskus punaiset hiukset, mutta ne eivät todellakaan sopineet, joten uudestaan en aio värjätä. Mies toivoo, että värjäisin.
Eksällä oli myös jokin fiksaatio punaisiin hiuksiin. En suostunut silloin värjäämään. Nyt jos eksä tietäisi, varmaan sitä ketuttaisi, sillä nyt mulla on punaiseksi värjätyt hiukset :D (ei, en halua eksää ikinä takaisin enkä halua hänen oikeasti tietävän hiusväriäni, blokattuna koko tyyppi)
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toteaisin että mies on vapaa etsimään sitä haluamansa kaltaista naista muualta, minusta ei sellaista tule. En todellakaan suostuisi värjäämään hiuksiani käskystä, on niin hyvä väri omasta takaa.
Pyytäkö myös puhumaan eri tavalla ja pukeutumaan erilailla? Pyytääkö?
Meillä mies pyytää meikkaamaan suttuisesti ja niin että räikeä huulipuna leviää huulista yli.
Sanot miehelle että värjäät jos hänkin värjää.
Mun hiukset, mä päätän minkä pituiset, väriset ja malliset ne on, eikä yksikään mies (paitsi mun kampaaja joskus kun annan sille vapaat kädet)
Eiköhän jostain löydy mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Etsisin sinuna sellaisen ja antaisin tuon miehen etsiä brunetin. Hän värjäisi varmaan sen hiukset punaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
ota shokkiväri ja niitti poskeen.
:D
Tyrskähdin ihan ääneen tälle
Jätä se sika