Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?

Vierailija
10.05.2024 |

Tämä siis ennen suhdettanne?

Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?

Kommentit (782)

Vierailija
201/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.

Naiset ei pärjää yhtä hyvin kuin miehet. Miehet matkustelee ja pitää hauskaa Aasiassa. Naiset rääkyvät ja solvaavat miehiä jollakin hikisellä foorumilla.

Naiset pärjää paremmin kuin miehet. Näin se vaan on ja on aina ollut.

"Maailman vanhin ammatti" on olemassa juuri siksi, kun miehet eivät pärjää yksin. 

Vierailija
202/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä järkeä siinä olisi? Kaikkien on käytävä koulutus oli se missä maassa hyvänsä ja Thai osaa homman ;)

Nostaisin tissejäni jos ystävä on taitava ja osaa hommat

Olet oksettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.

Sama. Jos joku on niin kylmä ja itsekäs, että ajattelee seksin olevan palvelu, jota varten ostetaan jonkun keho käyttöön toteuttaakseen omia perversioitaan ja saadakseen vain itselleen nautintoa, toisen ollessa vain esine ja väline,  niin en todellakaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Oksettaa ajatuskin. 

Maailman vanhin tapa harrastaa seksiä.

Se ei ole seksiä, vaan rahasta r aiskattavana olemista. 

Vierailija
204/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka ajattelee naisen olevan vain ruumis, joka ostetaan runkkualustaksi, ei kohtele suhteessakaan naista ihmisenä ja tasavertaisena, vaan alistaa ja hyväksikäyttää.

Höpöhöpö. Kyllä minä kunnioitan vaimoani, vaikka olen bordellissa käynyt kauan sitten nuoruudessa, 7 vuotta ennen kuin vaimoni tapasin. Pussit piti silloin saada tyhjäksi ja oma käsi oli menettänyt viehätystään.

Mutta se oli silloin, nyt on kolme lasta ja 21 vuotta liittoa takana. Eipä ole sen koommin tullut maksullisissa käytyä.

Niin. kunnioitat vaimoasi. Entä sitä raukkaa jota käytit hyväksi? 

Ihan hellästi ja kunnioittavasti panin, tarjosi jopa aunustaan lisähintaan. Totta kai ostin, tyttö ilahtui lisätienestistä. Vilkutti vielä jäähyväisiksi.

Vierailija
205/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei pärjää yhtä hyvin kuin miehet. Miehet matkustelee ja pitää hauskaa Aasiassa. Naiset rääkyvät ja solvaavat miehiä jollakin hikisellä foorumilla.

Kyllä pärjäävät. Sinähän se nokkiisii otat että joku nainen sanoo ettet kelpaa. 

Vierailija
206/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka ajattelee naisen olevan vain ruumis, joka ostetaan runkkualustaksi, ei kohtele suhteessakaan naista ihmisenä ja tasavertaisena, vaan alistaa ja hyväksikäyttää.

Höpöhöpö. Kyllä minä kunnioitan vaimoani, vaikka olen bordellissa käynyt kauan sitten nuoruudessa, 7 vuotta ennen kuin vaimoni tapasin. Pussit piti silloin saada tyhjäksi ja oma käsi oli menettänyt viehätystään.

Mutta se oli silloin, nyt on kolme lasta ja 21 vuotta liittoa takana. Eipä ole sen koommin tullut maksullisissa käytyä.

Niin. kunnioitat vaimoasi. Entä sitä raukkaa jota käytit hyväksi? 

Ihan hellästi ja kunnioittavasti panin, tarjosi jopa aunustaan lisähintaan. Totta kai ostin, tyttö ilahtui lisätienestistä. Vilkutti

Tunnut olevan aika yksinkertainen, jos kuvittelet, että asiakaspalveluammatissa toimiva autenttisesti osoittaa tunteitaan.

Vierailija
207/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ajattelen, että minun seksuaalisuuteni keskeinen piirre on se, että harrastan sitä vain rakastamani ihmisen kanssa (ainakin toistaiseksi vain yhden) ja seksi minulle merkitsee sitä, että kumppani on minulle aivan erityinen eli yksi miljoonista... Tietysti toivon samaa toistekin päin.

Joten mitä annettavaa tuollaisella olisi mulle. Paitsi kuppa. 

Vierailija
208/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin. Pitää käydä vieraissa maksullisissa Ameriikoissa! Aasia on ihan no no!

Vierailija
209/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei käy.  Ei maksulliset Ei maksuttomat. Ei missään.

Vierailija
210/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei väliä jos ennen suhdetta mutta silti epäilyttäisi jos ei sukupuolitautitesteissä käynyt sen jälkeen kun on kuitenkin elinikäinen vaiva. Kannattaa myös vahtia jos meinaa yksin sinne suhteenne aikana matkustella.

Vierailija
211/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse ajattelen, että minun seksuaalisuuteni keskeinen piirre on se, että harrastan sitä vain rakastamani ihmisen kanssa (ainakin toistaiseksi vain yhden) ja seksi minulle merkitsee sitä, että kumppani on minulle aivan erityinen eli yksi miljoonista... Tietysti toivon samaa toistekin päin.

Joten mitä annettavaa tuollaisella olisi mulle. Paitsi kuppa. 

Sinulla on valtavirtaan kuuluva normaali ajattelutapa asiasta. Reunaihminen taas on patologinen toisten hyväksikäyttäjä.

Vierailija
212/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan yök. Vastenmielistä. 

Vierailija
213/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on pois suomalaiselta naiselta, jos mies on sinkkuna harrastanut seksiä aasialaisten naisten kanssa?

Vierailija
214/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Ja tuntisin itseni saastaiseksi. Kokisin itseni petetyksi, sillä olen aina suhteen alussa kertonut tarkkaan, mikä on mulle ok ja mikä ei. Suljetussa suhteessa ei ainakaan enää olisi mitään pointtia. 

Vierailija
215/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisko pitää sitä täysin normaalina kulttuurina sellaista.

Vierailija
216/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on pois suomalaiselta naiselta, jos mies on sinkkuna harrastanut seksiä aasialaisten naisten kanssa?

Hohhoijaa, ei se aasialaisuus ole tässä se pointti. 

Vierailija
217/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jos joku on niin kylmä ja itsekäs, että ajattelee seksin olevan palvelu, jota varten ostetaan jonkun keho käyttöön toteuttaakseen omia perversioitaan ja saadakseen vain itselleen nautintoa, toisen ollessa vain esine ja väline,  niin en todellakaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Oksettaa ajatuskin. 

Tämä. Nämä mieskuoret kuvittelevat tiedostavansa nautinnon. Eivät he sitä tee. Heille nainen on aina siis aina vain esine, väline omaan m*stubaatioonsa.

He haluavat peuhata ihmisnuken, eivät ihmisen, kanssa.

Ei taida sinunkaan mielestä olla prostituoidu

Seksin ostajahan se ajattelee, ettei prostituoidulla ole ihmisarvoa. Hän on vain pala lihaa, joka hankitaan rahalla käyttöön ja rynkytetään joka reikään välittämättä siitä, että kyseessä on ihminen. 

Vierailija
218/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ujot ja hiljaiset miehet ei ole enää neitsyitä, kun saavat maksullisissa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?

Vierailija
219/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan yök. Vastenmielistä. 

Jos kaikki asiat on laillisesti ok, niin ei se tinder treffiä kummoisempi kokemus ole. Seksia vain missä raha vaihtaa omistajaa. 

Vierailija
220/782 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ujot ja hiljaiset miehet ei ole enää neitsyitä, kun saavat maksullisissa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?

Se, että esineellistää toisen vain pelkäksi panoreiäksi ja käyttää hyväkseen toisen mahdollista taloudellista ahdinkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme