Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
No mitä järkeä siinä olisi? Kaikkien on käytävä koulutus oli se missä maassa hyvänsä ja Thai osaa homman ;)
Nostaisin tissejäni jos ystävä on taitava ja osaa hommat
Olet oksettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.
Sama. Jos joku on niin kylmä ja itsekäs, että ajattelee seksin olevan palvelu, jota varten ostetaan jonkun keho käyttöön toteuttaakseen omia perversioitaan ja saadakseen vain itselleen nautintoa, toisen ollessa vain esine ja väline, niin en todellakaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Oksettaa ajatuskin.
Maailman vanhin tapa harrastaa seksiä.
Se ei ole seksiä, vaan rahasta r aiskattavana olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi joka ajattelee naisen olevan vain ruumis, joka ostetaan runkkualustaksi, ei kohtele suhteessakaan naista ihmisenä ja tasavertaisena, vaan alistaa ja hyväksikäyttää.
Höpöhöpö. Kyllä minä kunnioitan vaimoani, vaikka olen bordellissa käynyt kauan sitten nuoruudessa, 7 vuotta ennen kuin vaimoni tapasin. Pussit piti silloin saada tyhjäksi ja oma käsi oli menettänyt viehätystään.
Mutta se oli silloin, nyt on kolme lasta ja 21 vuotta liittoa takana. Eipä ole sen koommin tullut maksullisissa käytyä.
Niin. kunnioitat vaimoasi. Entä sitä raukkaa jota käytit hyväksi?
Ihan hellästi ja kunnioittavasti panin, tarjosi jopa aunustaan lisähintaan. Totta kai ostin, tyttö ilahtui lisätienestistä. Vilkutti vielä jäähyväisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.
Naiset ei pärjää yhtä hyvin kuin miehet. Miehet matkustelee ja pitää hauskaa Aasiassa. Naiset rääkyvät ja solvaavat miehiä jollakin hikisellä foorumilla.
Kyllä pärjäävät. Sinähän se nokkiisii otat että joku nainen sanoo ettet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi joka ajattelee naisen olevan vain ruumis, joka ostetaan runkkualustaksi, ei kohtele suhteessakaan naista ihmisenä ja tasavertaisena, vaan alistaa ja hyväksikäyttää.
Höpöhöpö. Kyllä minä kunnioitan vaimoani, vaikka olen bordellissa käynyt kauan sitten nuoruudessa, 7 vuotta ennen kuin vaimoni tapasin. Pussit piti silloin saada tyhjäksi ja oma käsi oli menettänyt viehätystään.
Mutta se oli silloin, nyt on kolme lasta ja 21 vuotta liittoa takana. Eipä ole sen koommin tullut maksullisissa käytyä.
Niin. kunnioitat vaimoasi. Entä sitä raukkaa jota käytit hyväksi?
Ihan hellästi ja kunnioittavasti panin, tarjosi jopa aunustaan lisähintaan. Totta kai ostin, tyttö ilahtui lisätienestistä. Vilkutti
Tunnut olevan aika yksinkertainen, jos kuvittelet, että asiakaspalveluammatissa toimiva autenttisesti osoittaa tunteitaan.
Jos itse ajattelen, että minun seksuaalisuuteni keskeinen piirre on se, että harrastan sitä vain rakastamani ihmisen kanssa (ainakin toistaiseksi vain yhden) ja seksi minulle merkitsee sitä, että kumppani on minulle aivan erityinen eli yksi miljoonista... Tietysti toivon samaa toistekin päin.
Joten mitä annettavaa tuollaisella olisi mulle. Paitsi kuppa.
No tietenkin. Pitää käydä vieraissa maksullisissa Ameriikoissa! Aasia on ihan no no!
Ei. Ei käy. Ei maksulliset Ei maksuttomat. Ei missään.
No ei väliä jos ennen suhdetta mutta silti epäilyttäisi jos ei sukupuolitautitesteissä käynyt sen jälkeen kun on kuitenkin elinikäinen vaiva. Kannattaa myös vahtia jos meinaa yksin sinne suhteenne aikana matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelen, että minun seksuaalisuuteni keskeinen piirre on se, että harrastan sitä vain rakastamani ihmisen kanssa (ainakin toistaiseksi vain yhden) ja seksi minulle merkitsee sitä, että kumppani on minulle aivan erityinen eli yksi miljoonista... Tietysti toivon samaa toistekin päin.
Joten mitä annettavaa tuollaisella olisi mulle. Paitsi kuppa.
Sinulla on valtavirtaan kuuluva normaali ajattelutapa asiasta. Reunaihminen taas on patologinen toisten hyväksikäyttäjä.
Se on vaan yök. Vastenmielistä.
Miten se on pois suomalaiselta naiselta, jos mies on sinkkuna harrastanut seksiä aasialaisten naisten kanssa?
Todennäköisesti. Ja tuntisin itseni saastaiseksi. Kokisin itseni petetyksi, sillä olen aina suhteen alussa kertonut tarkkaan, mikä on mulle ok ja mikä ei. Suljetussa suhteessa ei ainakaan enää olisi mitään pointtia.
puolisko pitää sitä täysin normaalina kulttuurina sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on pois suomalaiselta naiselta, jos mies on sinkkuna harrastanut seksiä aasialaisten naisten kanssa?
Hohhoijaa, ei se aasialaisuus ole tässä se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jos joku on niin kylmä ja itsekäs, että ajattelee seksin olevan palvelu, jota varten ostetaan jonkun keho käyttöön toteuttaakseen omia perversioitaan ja saadakseen vain itselleen nautintoa, toisen ollessa vain esine ja väline, niin en todellakaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Oksettaa ajatuskin.
Tämä. Nämä mieskuoret kuvittelevat tiedostavansa nautinnon. Eivät he sitä tee. Heille nainen on aina siis aina vain esine, väline omaan m*stubaatioonsa.
He haluavat peuhata ihmisnuken, eivät ihmisen, kanssa.
Ei taida sinunkaan mielestä olla prostituoidu
Seksin ostajahan se ajattelee, ettei prostituoidulla ole ihmisarvoa. Hän on vain pala lihaa, joka hankitaan rahalla käyttöön ja rynkytetään joka reikään välittämättä siitä, että kyseessä on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ujot ja hiljaiset miehet ei ole enää neitsyitä, kun saavat maksullisissa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan yök. Vastenmielistä.
Jos kaikki asiat on laillisesti ok, niin ei se tinder treffiä kummoisempi kokemus ole. Seksia vain missä raha vaihtaa omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ujot ja hiljaiset miehet ei ole enää neitsyitä, kun saavat maksullisissa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan?
Se, että esineellistää toisen vain pelkäksi panoreiäksi ja käyttää hyväkseen toisen mahdollista taloudellista ahdinkoa.
"Maailman vanhin ammatti" on olemassa juuri siksi, kun miehet eivät pärjää yksin.