Miehellä ei lainkaan ystäviä
Kyseessä on jo 50-vuotias mies jolla ei ole lainkaan ystäviä. Ainoat joihin pitää yhteyttä on lähisuku.
Hänellä normaali aika vaivaton päivätyö, mutta ei harrastuksia. Tekee ainoastaan kotitöitä työnsä lisäksi. Ei ole introvertti eikä puhumaton.
Onko jotenkin hälyttävä merkki? Jotain muutakin erikoista käyttäytymisessä, mutta täysin varma en vielä ole. Ei ole päihdeongelmia.
Kommentit (121)
Niin?
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Ihan tavallista kai. Ei minullakaan ole ystäviä. Työkavereita joo, ei nähdä vapaa ajalla. Lasten harrastuksen kautta juttelen joskus muiden vanhempien kanssa ja sukulaisia tapaan joskus. Jotenkin vaan elämät eriytynyt, vielä parikymppisena oli useitakin.
Ei kai tuossa muuten mitään mutta parisuhteessa nuo kaverittomat miehet on aika raskaita.
Ap, oöet katsellut liikaa amerikkalaisia hömppäsarjoja ja niiden suomalaisia kopioita.
Normaalilla suomalaisella ei ole juurikaan ystäviä. Perhe, sukulaiset, työkaverit. Siinä se.
Voihan sitä kysellä mihin kaverit jääneet. Joskus tuo kertoo jostain ongelmista menneisyydessä, päihteet, mt-haasteita...
Riippuu siitä millainen itse olet. Jos olet sosiaalinen ja menevä niin ei tuo kotihiirimies ole sua varten.
Millainen sen kaverin pitää olla, jos sukulaiset eivät kelpaa? Ei minunkaan miehellä ole tiettyä kaveria tai kavereita, mutta on meillä sukulaisia ja ystäviä joiden kanssa ollaan tekemisissä. Työkavereita on paljon, joiden kanssa on tekemisissä työpäivän aikana. Ehkä hän ei jaksa enempää, vaan haluaa myös omaa aikaa olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millainen itse olet. Jos olet sosiaalinen ja menevä niin ei tuo kotihiirimies ole sua varten.
Typerä ajatusmalli. Voihan sitä itse mennä ja nähdä omia kavereita. Mitä ne miehen kaverit siihen liittyy?
Ei minullakaan ole ja olen jo 57v mies.
Enkä pidä yhteyksiä edes sukuuni.
Kyllä niitä varmaan olisi jos itse haluaisi.
Miten joku voi tietää noin tarkasti toisen henkilön profiili? Vastaus: Kirjoitit siis itsestäsi.
Kaverista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kaverit yrittävät vain lainata rahaa ja pilata sinun parisuhteesi. Vähintään puhuvat pahaa selän takana.
Aiempi nainen vieroittanut kaikista kavereista, ja ei uudelleen kaveruutta saanut rakennettua
Parisuhteen toisen osapuolen pitäisi olla paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä ajatusmalli. Voihan sitä itse mennä ja nähdä omia kavereita. Mitä ne miehen kaverit siihen liittyy?
No en mä halua miestä joka ei viihdy ihmisten kanssa, haluan kumppanin jonka kanssa voi mennä, tavata ystäviä ja harrastaa.
Tuollainen kuulostaa riippakiveltä jos haluaa istua vain kotona. Mitä sillä tekee? Mieluummin hankin kissan sohvalleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa muuten mitään mutta parisuhteessa nuo kaverittomat miehet on aika raskaita.
Ai miten? Kummallakin omat kodit ja nähdään silloin kun halutaan ja muuten viestitellään ja soitellaan. Ei ollenkaan raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Se taas riippuu täysin siitä, onko mies kotihiiri ihan tietoisesti ja mielellään vai onko hän ajautunut tuohon tilaan puolivahingossa ja ehkä itsekin haluaisi sosiaalisemman elämän.
MInkälainen elämänkumppani sinä olet? Sekin ratkaisee, miten paljon mies kokee saavansa tilaa ympärilleen ja miten sinä häntä kohtelet? Tapasi kirjoittaa miehestä ei ihan hirveän ymmärtäväistä kuvaa ap:sta anna ja onko mies vain alistunut vuosien saatossa?
Niin mitä muuta erikoista?
Ei sen kaverittomuuden tarvitse mitään tarkoittaa, ehkä vain tippunut siitä junasta, aikuisena on vaikea saada uusia kavereita, kuulemma.
Ei ole minullakaan kavereita, ei ole oikeastaan koskaan ollut kovin läheisiä tai pitkäaikaisia.