Miksi naisilla on joku pakkomielle ostella koko ajan sisustuskrääsää ja remontoida jo kunnossa olevaa taloa?!
Kommentit (26)
Ei kaikki. Ehkei ole sitten vielä krääsää tarpeeksi.
Vähemmän minä (nainen) sisustuskaupoissa juoksen kun mieheni.
Minusta tuo on taas kiva piirre monissa naisissa, kun saavat kodin näyttämään kotoisalta ja kämpässä on kivoja pikku yksityiskohtia. Ei minulla ole silmää tuollaisiin asioihin, luotan yleensä naisiin ja ainakin tähän asti homma on toiminut.
Jokin sairaus kai. Onko avioliitto tylsä ja johonkin pitää purkaa paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän minä (nainen) sisustuskaupoissa juoksen kun mieheni.
Yleensä muijat lähettää miehensä asialle kun haluaa sisustaa ja siinä sitten miehen kanssa ihmetellään mitä nainen oikeasti haluaa kun halusi valkoisen keittiön.
sankari eli keittiösuunnittelija.
Pesänrakennus vietti? Eläimiä me ihmiset edelleenkin olemme, vaikka sitä emme aina haluaisi myöntää
Mitä tarkoittaa kunnossa oleva talo? Seinämaalit tai tapetit suoraan 80-luvulta ja jotain kuusipaneelia katossa?
Naisilla elämä suuntautuu enemmän kotiin sisään päin, miehillä taas kodista ulospäin.
Vaihtelun halu sisustuksessa. Poikamiesten kodeissa ei huonekalut juurikaan liiku eikä verhot vaihda värejään.
Raivostuttaa tuo vaimon halu siirtää huonekaluja. Joka jumalan viikko!
Mun fengshui sanoo, että ne huonekalut ovat kohdallaan siinä missä nyt ovat.
Ei kaikilla, koska joutuu asumaan vuokraläävässä. Minä ostan vaatteita.
Koska biologian takia naisilla on keskimäärin suurempi taipumus neuroottisuuteen ja epäkohtien/parantelunvaran etsimiseen. Ja mm. tämän takia pysyn omasta tahdostani onnellisesti sinkkuna.
M31
Meillä on talossa neljät verhot, yhdet saatu mummolta, yhdet ostettu kirpparilta 2eurolla, kahdet ostettu uusina kankaita ja ommeltu itse, viimeisenäkin vaihdetut on olleet nyt 5 vuotta käytössä.
Yhtään sisustustyynyä, ylimääräistä lamppua, koriste-esinettä tms ei ole. Seinällä on kaksi taulua, yksi kello, yksi peili.
Koko talossa on 2 uutena ostettua mattoa, nekin vuosia vanhoja, kaikki muut mahtaa olla kymmeniä vuosia iältään, räsymatto kestää aikaa.
En nyt väittäisi kerääväni sisustuskrääsää...
Minä vaihdan kahdesti vuodessa verhot ja ostan uuden maton muutaman vuoden välein. Sen sijaan huonekalujen paikkaa ja huoneitakin vaihtelen tämän tästä, useaan otteeseen vuodessa. Taitaa johtua siitä, että oma elämä ahdistaa. Olen vankina tässä perheenäidin roolissa. Kun huone näyttää vähän eilistä erilaiselta, se auttaa hengittämään vapaammin hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei pääse valitsemaan keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Korkeintaan tavaroita.
Suomi on täynnä rumia vuokra-asuntoja.
Ai jaa. Ei minun vaimoni, äitini tai siskoni tee niin.
Kamalaa ostamista jatkuvasti. Itseäkin häiritsee nuo kassit eteisessä ,kun jatkuvasti kannan uutta eikä vanhakaan sovi. Vintti ihan täysi, kävin kurkkaamassa .Juoksin äkkiä pakoon. Mihin laittaa kaikki tarpeeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei pääse valitsemaan keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Korkeintaan tavaroita.
Suomi on täynnä rumia vuokra-asuntoja.
Kun saisikin valita keittiökaapit itse tai kaakelit kylpyhuoneeseen.
En kyllä tunne yhtään naista joka koko ajan sisustaa tai remontoi. Sen sijaan tunnen monta joille se on työ tai harrastus mutta ei hekään koko ajan pakkomielteisesti hanki uutta ja remontoi.
DIY!