Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on joku pakkomielle ostella koko ajan sisustuskrääsää ja remontoida jo kunnossa olevaa taloa?!

Vierailija
09.05.2024 |

Joku pakkomielle on :'D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla, koska joutuu asumaan vuokraläävässä. Minä ostan vaatteita.

Kaikki naiset ei pääse valitsemaan keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Korkeintaan tavaroita.

Suomi on täynnä rumia vuokra-asuntoja.

Ostan vaatteita, ne saa mukaan, jos muuttaa.

Vierailija
22/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla, koska joutuu asumaan vuokraläävässä. Minä ostan vaatteita.

Kaikki naiset ei pääse valitsemaan keittiökaappeja eikä mitään muutakaan. Korkeintaan tavaroita.

Suomi on täynnä rumia vuokra-asuntoja.

Ostan vaatteita, ne saa mukaan, jos muuttaa.

Haen työksi vain toimistotyötä, koska saa pitää omia vaatteita.

Vuokralla ei voi asuntoa sisustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tuollaista. Itse ainakin haluaisin omata vähän enemmän sisustusviettiä. 

Vierailija
24/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on taas kiva piirre monissa naisissa, kun saavat kodin näyttämään kotoisalta ja kämpässä on kivoja pikku yksityiskohtia. Ei minulla ole silmää tuollaisiin asioihin, luotan yleensä naisiin ja ainakin tähän asti homma on toiminut.

Ja sitten saat liv-lov-lääf-sisustustikkaat kotiisi.

Jippii.

Vierailija
25/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kauhea homma sisustaa. Nytkin aikataulutan 5 vuotissuunnitelmana katon lisälämmön eristämistä, talon maalausta, salaojaputkien huuhtelua, putkiston kunnon kartoitusta. Elikkäs kaikkea sitä mitä suositellaan tehtävän tiettyjen vuosien välein.

Huonekalut on nököttäneet samoilla paikoilla vuosia. Olohuoneeseen vaihdan tekstiilejä pari kertaa vuodessa. Ne tekstiilit on olleet käytössä vuosia.Että tällaista täällä nainen sisustaa.

Vierailija
26/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä on syynä, mutta varmaan se, että on liikaa rahaa käytettävissä. Enemmän pitäisi puhua sisustamisen ja jatkuvan remppaamisen ilmastovaikutuksista. Suomalaisten kohdalla vielä erityisen kriittinen kysymys, koska useimmilla vähintään yksi kakkosasunto eli mökki, mikä kasvattaa hiilijalanjälkeä vielä tuplasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi