Nolottaa! Kysyin ekaa kertaa ikinä miestä kahville
Ja tietysti kieltäytyi! Ihan kamala tunne, taidan hypätä vaikka järveen! Nyt mä ymmärrän mille miehistä tuntuu!
Kommentit (87)
Nuorempana tein aloitteita, ja ne kaikki johtivat aina pakkeihin tai roikottamiseen. En ole siis enää yli vuosikymmeneen tehnyt. Ja naisvihaajille tiedoksi, että vientiä on silti aina riittänyt, siitä ei ole kyse että olisin fyysisesti tai luonteeltani vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle: Eikö mies edes sanonut, että voidaan silti olla ystäviä ("vaikka ymmärränkin, jos se ei sinulle riitä")?
Siis ei!!! Hämmentyi jotenkin ja suunnilleen änkytti "ei?" ja lähti pois? Meillä on samoja luentoja ja välillä rientoja yms. En oikeesti voi näyttää naamaani enää missään! Takuulla puhuu kaikille että oon joku ahdistelija!!
Nyt aloin miettiä että hän voi olla homo, eikä silloin loukkasin häntä? Pitäiskö laittaa snäppiä hänelle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.
Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.
Ap
Jos se oli mun opiskelijapoika, niin se vain säikähti ja häkeltyi, eikä uskonut, että joku tyttö oikeasti kysyy kahville. Ujo nörtti, komea kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tein aloitteita, ja ne kaikki johtivat aina pakkeihin tai roikottamiseen. En ole siis enää yli vuosikymmeneen tehnyt. Ja naisvihaajille tiedoksi, että vientiä on silti aina riittänyt, siitä ei ole kyse että olisin fyysisesti tai luonteeltani vastenmielinen.
Sama juttu. Yleensä seurasi roikottaminen ja epätietoisuus toisen todellisista ajatuksista. Sitten tyyppi jossain kohtaa tunnusti ettei ole ikinä ollutkaan kiinnostunut. Yksi lähti toisen matkaan heti kun sai vastakaikua muualta. Luotto miehiin on mennyt. Pointsit tuolle jota ap yritti siitä että suoraselkäisesti torjui eikä alkanut kiduttaa missään paremman puutteessa roikutaan-limbossa.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisipä joku nainen mua treffeille. Olisi ihanaa päästä antamaan pakit.
Miksi vihaat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.
Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.
Ap
Ehkä mies vain luuli olevansa piilokamerassa ja säikähti ja häkeltyi kun jos naine kysyy kahville, niin seuraavaksi se varmaan haluaa pyytää rahaa.....
Mulle tulee aina noissa tilanteissa just tuo huøra fiilis kun nainen tulee tyrkyttämään itseänsä. Tilanne on silloin eri jos ensin on ollut edes pientä katseiden kohtaamista tai jutustelua edes. Se ihan vain naisillekin vinkiksi, että älkää nyt hitossa vaan tulko suoraan ensimmäiseksi töksäyttämään jotain "kahville" tulemisia. Takuuvarmasti ei tule toimimaan. Kyllä teidänkin nyt edes vähän kuuluu panostaa siihen lähestymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat naisia?
En! Tyrkkyjä vain.
Mitäpä aktuaalista vitttua nyt taas?!
Siis mitä hittoa? Naiset tulee tuolleen esineellistämään miehiä??
Sitten ihmettelette miks saatte pakit samantien?!
Ei me miehet mitään koiria olla jotka joka käskystä tai vihellyksestä luokse tulee!
Miettikääs nyt vähän taas käytöstänne.
Vierailija kirjoitti:
Jo se on noloa ja nöyryyttävää, että jahtaat miehiä. Kun nainen jahtaa miestä, syntyy tyytymissuhteita, joissa miehet tuhlaavat naisten aikaa vuosia tai jopa vuosikymmeniä ihan vain saadakseen kotiapulaisen ja vaivatonta seksiä.
Miksi mies tyytyy parisuhteeseen, mistä ei saa haluamaansa?
Miksi nainen tyytyy suhteeseen, mistä ei saa haluamaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos se oli mun opiskelijapoika, niin se vain säikähti ja häkeltyi, eikä uskonut, että joku tyttö oikeasti kysyy kahville. Ujo nörtti, komea kyllä.
Itse sorruin nuorena poikana aina näihin paniikkipakkeihin. Oikeasti olisin ollut kiinnostunut mutta paniikissa sopertelin että ei tai valehtelin että on tyttöystävä. Harmitti jälkikäteen mutta ei ne naiset uusineet enää ehdotusta niin yksin sain olla. Jos kokeilet uudestaan? Rohkeasti vaan. Voi hyvinkin olla kyse tästä samasta reaktiosta kuin minulla nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä aktuaalista vitttua nyt taas?!
Siis mitä hittoa? Naiset tulee tuolleen esineellistämään miehiä??
Sitten ihmettelette miks saatte pakit samantien?!
Ei me miehet mitään koiria olla jotka joka käskystä tai vihellyksestä luokse tulee!
Miettikääs nyt vähän taas käytöstänne.
Niin. Meillä miehilläkin on tunteet. Lisäksi vähän voisi panostaa niihin treffeihin eikä mitään halpoja kahvi tai kävelytreffejä. Vaadin dinnerin hyvässä paikassa ja nainen tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kestä pakkeja? Hassua. Itse olen antanut naisille pakit ihan naisilta opituilla lempeillä tavoilla kuten nauraen päin naamaa sanoen, että ei kiitti, en mä noin lihavan ja lyhyen kanssa mihkään lähe mut paukun sä voisit tarjota 😂😂😂
Miksi ihmeessä alennut edes ajatustasolla sellaiselle tasolle?
Enemmän jäisi harmittamaan, jos pakit antaa hyvin käyttäytyvä ja kohtelias henkilö kuin toista tietoisesti loukkaava. Kokisin ennemminkin, että onneksi sain pakit, pelastuin. Toivon myös, ettei kukaan mielestäsi fiksu ja kaunis ihminen törmää sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kestä pakkeja? Hassua. Itse olen antanut naisille pakit ihan naisilta opituilla lempeillä tavoilla kuten nauraen päin naamaa sanoen, että ei kiitti, en mä noin lihavan ja lyhyen kanssa mihkään lähe mut paukun sä voisit tarjota 😂😂😂
Miksi ihmeessä alennut edes ajatustasolla sellaiselle tasolle?
Enemmän jäisi harmittamaan, jos pakit antaa hyvin käyttäytyvä ja kohtelias henkilö kuin toista tietoisesti loukkaava. Kokisin ennemminkin, että onneksi sain pakit, pelastuin. Toivon myös, ettei kukaan mielestäsi fiksu ja kaunis ihminen törmää sinuun.
Eli kun käyttäytyy samalla tavalla kuin naiset on automaattisesti alemmantason ihminen. Olet asian ytimessä.
No ei ole maailmanloppu :D Eihän se torjutuksi tuleminen hyvältä tunnu, mutta sattuu kaikille joskus. En itsekään ajattele mitään pahaa niistä, joille annan pakit, eli miksi nolottaisi jos joku tyrmää omat tutustumisyritykseni. Älä ota sitä niin vakavasti, ei kaikkien kanssa voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät miltä miehistä tuntuu? Kyllä komea mies saa vähemmän pakkeja kuin vaatimattoman näköinen nainen.
Ai? Minua on kehuttu mitä uskomattomimmilla tavoilla komeaksi valehtelematta satoja kertoja elämäni aikana, mutta pakkeja olen myös saanut runsaasti. Niin paljon, että enää ei itsetuntoni kestä aloitteiden tekoa.
Miksi tuota pitäisi nolostua? Ei mua hävettäis ainakaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät miltä miehistä tuntuu? Kyllä komea mies saa vähemmän pakkeja kuin vaatimattoman näköinen nainen.
Ai? Minua on kehuttu mitä uskomattomimmilla tavoilla komeaksi valehtelematta satoja kertoja elämäni aikana, mutta pakkeja olen myös saanut runsaasti. Niin paljon, että enää ei itsetuntoni kestä aloitteiden tekoa.
Äideille on tyypillistä kehua poikaansa komeaksi ja tytärtään kauniiksi aivan vastuuttomasti. Ymmärtämättä että nämä rumat lapset joutuvat kohtaamaan lopulta todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äideille on tyypillistä kehua poikaansa komeaksi ja tytärtään kauniiksi aivan vastuuttomasti. Ymmärtämättä että nämä rumat lapset joutuvat kohtaamaan lopulta todellisuuden.
On äitinikin kehunut, mutta tarkoitin satoja eri naisia.
Ei sitä kysymättä tiedä heh. Pois turhat nolotukset.
T: Keski-äkäinen mies
Joo mä olenkin paras sanoja : /