Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä ihmisiä, jotka ei käy salilla tai tee kotitreeniä painoilla

Vierailija
27.05.2025 |

Miten jaksatte sitä vetelää oloa?

Ps. Kotityöt tai rikkaruohojen kitkeminen eivät käy lihaskuntotreenistä

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liian kiirettä töissä

Vierailija
2/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä ihmisiä jotka ovat näin kiinnostuneita siitä, mitä muut eivät elämällään tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi kun pitää kääntää kasvimaata talikolla ja tehdä polttopuita. Ei taida punttien nostelijat jaksaa sitä.

Vierailija
4/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööh

Vierailija
5/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka käy salilla ja kertoo siitä muille. 

Vierailija
6/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööööh

Kerrankin samaa mieltä! 

Vierailija
7/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi kun pitää kääntää kasvimaata talikolla ja tehdä polttopuita. Ei taida punttien nostelijat jaksaa sitä.

Etpä kuitenkaan taida näitä tehdä ympäri vuoden useampaa kertaa viikossa. Talikolle on tarvetta suunnilleen kerran vuodessa.

Ap

8/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostelen talvella lapsia töis, kesällä kiskon kaikenlaisia kaaria 😎

Vierailija
9/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käynti ei kannata jos ei ole sitten sosiaalinen ihminen. kahvakuula löytyy. Se onkin ainoa mistä on pitänyt maksaa. Tosin suomen luonnossa on kiviäkin joita nostella sekä käyttää kaupassa käyntiin jalkoja ja muovipussia niin siinä on painonnosteluu kanssa. Lisäksi voi ehkä käydä uimassakin ellei sitten asu ihan kuivalla maalla niin ilmaiseksi. itseä alkoi potuttaa oma saamattomuuteni ja kunnon rapistuminen joten pistin taas toimeksi.

Vierailija
10/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla käynti ei kannata jos ei ole sitten sosiaalinen ihminen. kahvakuula löytyy. Se onkin ainoa mistä on pitänyt maksaa. Tosin suomen luonnossa on kiviäkin joita nostella sekä käyttää kaupassa käyntiin jalkoja ja muovipussia niin siinä on painonnosteluu kanssa. Lisäksi voi ehkä käydä uimassakin ellei sitten asu ihan kuivalla maalla niin ilmaiseksi. itseä alkoi potuttaa oma saamattomuuteni ja kunnon rapistuminen joten pistin taas toimeksi.

Mihin sitä sosiaalisuutta salilla muka tarvitaan? Mä olen enemmän introvertti kun ekstrovertti ja kykenen vallan hyvin käymään salilla.

Mutta ap:n kysymys on ihan absurdi silti, sillä voi harrastaa monenkinlaista liikuntaa ja olla käymättä salilla / tekemättä muunkaanlaista lihaskuntotreeniä.

Vierailija
11/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpainotreeni esimerkiksi mahdollinen tai ulkokuntosali.

Vierailija
12/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilee taas minkä ehtii..

Ottakaa lunkisti nämä porvooismit..

Kenenkään treenit tai treenaamattomuus ei

minua hetkauta siinä määrin, että vauvalle

siitä kirjoittaisin.

Vierailija
13/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noinko sitä elämää pitääkin suorittaa, käsipainoja nostelemalla? Sittenkö koko olemassaolomme totaalinen merkityksettömyys jotenkin muuttuu radikaalisti?

Vierailija
14/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sosiaalisuus liittyy salilla käyntiin? Ikinä en ole kenenkään kanssa salilla jutellut ja kymmenen vuotta tullut eri saleilla pyörittyä :D

Mutta mitä aloittajaan tulee, voisit sinäkin huolehtia vain omista asioistasi.

Vierailija
15/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä sosiaalisuutta salilla muka tarvitaan? Mä olen enemmän introvertti kun ekstrovertti ja kykenen vallan hyvin käymään salilla.

Mutta ap:n kysymys on ihan absurdi silti, sillä voi harrastaa monenkinlaista liikuntaa ja olla käymättä salilla / tekemättä muunkaanlaista lihaskuntotreeniä.

Tarkoitin että itsekin introverttinä en tajua että salilla pitää käydä pullistelemassa jotkut kyyläämässä ja some instasun muut valokuvailevat sitte. Porukkaa monesti on. Harrastaa voi hyvinkin tosiaan ulkopuolella  salia, eikä kukaan tuijottelemassa ja pahimmillaan morkkaamassa.. En tosiaankaan rupee maksamaan jostain jonka voi tehdä ainakin melkein ilmaiseksikin.

Vierailija
16/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Tässä olen työntänyt raskasta ruohonleikkuria 1500m2 rinteessä, kantanut kiviä ja tiiliä, retuuttanut painavaa trimmeriä, kärrännyt multaa ja hiekkaa, käyttänyt pensassaksia vesaikkoon kohta 2kk 2-4h päivässä. Nämä siis normi kotihommien lisäksi

Askeleitakin tulee päivässä yli 10000. 

Ai salille? Miksi ihmeessä?? Enemmän minä näin kulutan kuin salilla hienhajussa

Paino pudonnut 2,5kg ja kroppa tiivistynyt kummasti 

t mummo 65v

Vierailija
17/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysurheilijana saan kaiken tarvittavan treenin hiihdosta (2000 km vuodessa), pyöräilystä (10000 km vuodessa), joten ei tarvitse mennä nynnyjen kanssa salille.

Vierailija
18/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaruohojen kitkentähän on mitä parhainta treeniä, lisää venyvyyttä ja parantaa terveyttä. Oikeastaan painavien asioiden nostelu on varmaan retardein treenaamismuoto, mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
19/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan juoksua. Voimaharjoittelu ei nappaa, mutta tiedän sen olevan minulle välttämätöntä. Olen ratkaissut asian kahvakuulalla ja jumppakuminauhalla. Pidän niitä työpöydän läheisyydessä ja jumppaan fiiliksen mukaan, kun on tylsiä palavereita tai muita töitä, joissa osani on vähän passiivisempi. 

Vierailija
20/28 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huhtikuun alusta asti käynyt salilla 2-3 kertaa vk. Muutos ei näy peilissä mutta jaksan nostaa noi. 2x isompia painoja kuin pari kuukautta sitten eikä hampaat irvessä nostaminen enää aiheuta voimakkaita maitohappokipuja vaan ainoastaan pienen tuntemuksen. Tulokset ovat nousujohteista vielä tässä kohtaa. 

Ongelma on se että painoni on noussut parilla kilolla. En vedä roinaa joten se ei voi olla lihasmassaa. En myöskään syö lisäproteiinia koska minulla on jonkun verran mahaa, ts keski-ikäisen miehen viskeraalirasvaa. Varmaan vaan syön liikaa ja aineenvaihdunta ei ole toibotulla tavalla lisääntynyt. Nyt on siis pakko vähentää salitreeniä ja lisätä melontaa, uintia ja pyöräilyä. Kävelystä puhumattakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän