Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa! Kysyin ekaa kertaa ikinä miestä kahville

Vierailija
09.05.2024 |

Ja tietysti kieltäytyi! Ihan kamala tunne, taidan hypätä vaikka järveen! Nyt mä ymmärrän mille miehistä tuntuu!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
82/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saa pakit, niin se on ok ja mies hyväksyy sen. Jos naiselle antaa pakit, niin myöhemmin nainen kohtelee näkymättömänä ja vastassa on kylmää raivoa. Varsinkin kauniit naiset ovat usein tämmöisiä. Tottuneet vissiin  miesten huomioon ja tulleet siksi narsistisiksi. Kärjistin ja yleistin, mutta tämmöisiä kokemuksia minulla on. Kertoo paljon ihmisestä, että miten suhtautuu torjuntaan. Ja tietysti on käyttäydytty ihan asiallisesti annettaessa pakit.

Tunnistin itseni. Jos saan pakit, laitan välit kokonaan poikki ja jos näen miehen jossain, olen kuin en tunnistaisi koko ihmistä, vaikka ennen pakkeja välit olisivat olleet lämpimät. Onneksi näitä miehiä on vain kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä useimmin kysyt, sitä helpommaksi se käy :) Uutta matoa vaan koukkuun -sanotaan.

Itse mietin, että mikä on pahinta, mitä todennäköisimmin tilanteessa tapahtuu kysyessä kahville. Toinen kieltäytyy.

Voin sanoa pyytäneeni usein ja saanut myös pakkeja, mutta saanut myös kahvitteluseuraa. Parhainta oli harjoitella pyytämällä kahville ja lounaalle ihan randomisti omia kavereita vastakkaista sukupuolta, kun ei se mitään haittaa. Ei se tietysti ole ihan sama, mutta oppii tekemään aloitteita.

Pahinta olisi saada takaisin jotain oksennusemojeita ja vastaus: hyiiii mitä sä oikein kuvittelet itsestäsi!

Nykyaikana naiset postaavat videon miehestä nettiin ja haukkuvat sen. Tuo pelle luuli perusystävällisyyttä ihastumiseksi, mitä miehet oikein luulee itsestään!

Vierailija
84/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä useimmin kysyt, sitä helpommaksi se käy :) Uutta matoa vaan koukkuun -sanotaan.

Itse mietin, että mikä on pahinta, mitä todennäköisimmin tilanteessa tapahtuu kysyessä kahville. Toinen kieltäytyy.

Voin sanoa pyytäneeni usein ja saanut myös pakkeja, mutta saanut myös kahvitteluseuraa. Parhainta oli harjoitella pyytämällä kahville ja lounaalle ihan randomisti omia kavereita vastakkaista sukupuolta, kun ei se mitään haittaa. Ei se tietysti ole ihan sama, mutta oppii tekemään aloitteita.

Pahinta olisi saada takaisin jotain oksennusemojeita ja vastaus: hyiiii mitä sä oikein kuvittelet itsestäsi!

Nykyaikana naiset postaavat videon miehestä nettiin ja haukkuvat sen. Tuo pelle luuli perusystävällisyyttä ihastumiseksi, mitä miehet oikein luulee itsestään!

Varmaan näin jos yrittää pokailla teinejä. Aikuiset naiset eivät tuollaista harrasta.

Vierailija
85/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.

Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.

Ap

Jos se oli mun opiskelijapoika, niin se vain säikähti ja häkeltyi, eikä uskonut, että joku tyttö oikeasti kysyy kahville. Ujo nörtti, komea kyllä.

Itse sorruin nuorena poikana aina näihin paniikkipakkeihin. Oikeasti olisin ollut kiinnostunut mutta paniikissa sopertelin että ei tai valehtelin että on tyttöystävä. Harmitti jälkikäteen mutta ei ne naiset uusineet enää ehdotusta niin yksin sain olla

Jos kärsii sosiaalisesta fobiasta niin ei voi mennä enää kyselemään ja sen lisäksi se antaisi epätoivoisen vaikutelman. Jos se nainen oikeasti olisi kiinnostunut niin tulisi uudestaan pyytämään treffeille. En ole tuo kirjoittaja mutta ymmärrän hänen toimintaansa. 

Vierailija
86/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kärsii sosiaalisesta fobiasta niin ei voi mennä enää kyselemään ja sen lisäksi se antaisi epätoivoisen vaikutelman. Jos se nainen oikeasti olisi kiinnostunut niin tulisi uudestaan pyytämään treffeille. En ole tuo kirjoittaja mutta ymmärrän hänen toimintaansa."

No ei todellakaan tulisi pyytämään uudestaan. Monille pakit ovat aika kova paikka, varsinkin jos ollut aidosti siitä ihmisestä kiinnostunut, eikä todellakaan halua saada niitä vielä toistamiseen. Aika harva myöskään haluaa ahdistella, ja sitä se käytännössä olisi, jos ei kerrasta uskoisi pakkeja.

Vierailija
87/87 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana naiset postaavat videon miehestä nettiin ja haukkuvat sen. Tuo pelle luuli perusystävällisyyttä ihastumiseksi, mitä miehet oikein

Varmaan näin jos yrittää pokailla teinejä. Aikuiset naiset eivät tuollaista harrasta.

Älä viitsi, aikuiset naiset juuri nauttivat tuosta, se on ainoa valta mitä heillä on. Kosto miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan