Nolottaa! Kysyin ekaa kertaa ikinä miestä kahville
Ja tietysti kieltäytyi! Ihan kamala tunne, taidan hypätä vaikka järveen! Nyt mä ymmärrän mille miehistä tuntuu!
Kommentit (87)
Naiset eivät kestä pakkeja? Hassua. Itse olen antanut naisille pakit ihan naisilta opituilla lempeillä tavoilla kuten nauraen päin naamaa sanoen, että ei kiitti, en mä noin lihavan ja lyhyen kanssa mihkään lähe mut paukun sä voisit tarjota 😂😂😂
Eipä ole koskaan kukaan pyytänyt treffeille. :D Vai lasketaanko kehitysmaalaiset miehet, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan?
t. rumempi nainen
Nainen, kysy minua ja minä lähden kanssasi kahville. Tosin haasteenasi on löytää minut, koska et tiedä paikkakuntaa. Vaikka tietäisitkin, olen linnoittautunut luolaani, poistun vain kauppareissuille ja palaan äkkiä lukkojen taakse kotiin.
Jatka yrittämistä niin saat valtavasti onnistumisia ja opit kuinka tulla mestariksi ihmissuhteissa.
Itse en edes ehdota kellekään mitään kun olen varma että noin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kestä pakkeja? Hassua. Itse olen antanut naisille pakit ihan naisilta opituilla lempeillä tavoilla kuten nauraen päin naamaa sanoen, että ei kiitti, en mä noin lihavan ja lyhyen kanssa mihkään lähe mut paukun sä voisit tarjota 😂😂😂
Mä oon sanonu yleensä silleen etten kokonaan torju ja aiheuta naises epätoivoo. " En mä viel lähe, mut jos kukaan muu nainen ei lähde mun matkaan niin palataan asiaan."
Jos teet miehelle aloitteen älä sitten myöhemmin ihmettele miksei suhteessa mies halua ikinä tehdä mitään kanssasi eikä muista syntymäpäivääsi ja vaikka olette olleet 8 vuotta yhdessä niin mies ei halua naimisiin eikä lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes ehdota kellekään mitään kun olen varma että noin kävisi.
Höpö höpö! Sun kanssa lähden milloin vaan. Lets gouuuuuu mitä sä vielä odotat. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan kukaan pyytänyt treffeille. :D Vai lasketaanko kehitysmaalaiset miehet, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan?
t. rumempi nainen
Ei edes ole rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa . En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole noloa. Et sinäkään kiinnostu aina kaikista, se on elämää.
Naiset torjuvat moninkertaisesti enemmän miehiä kuin miehet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rumempi nainen
Ei edes ole rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa . En ole koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa.
Mutta monenko ruman akan vierestä olet aamulla herännyt?
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.
Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.
Ap
Mä olen ehdottanut suhdetta monet kerrat. Vastaus oli ei.
Ap:lle: Eikö mies edes sanonut, että voidaan silti olla ystäviä ("vaikka ymmärränkin, jos se ei sinulle riitä")?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.
Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.
Ap
Ehkä mies vain luuli olevansa piilokamerassa ja säikähti ja häkeltyi kun jos naine kysyy kahville, niin seuraavaksi se varmaan haluaa pyytää rahaa.....
Se saattaa tuntua nololta, mutta niin se tuntuu kaikista. Mielestäni sinun kannattaisi pikemminkin olla ylpeä rohkeudestasi. Eipähän jäänyt ainakaan siitä kiinni.
Mä nolostun muutenkin ihan pikkujutuistakin, niin tää olis niin karmeeta että en ehdottele kenellekään mitään.
N40
Toi EI ole noloa. Noloa on ainoastaan jos hän ei osannut vastata asialliseen kysymykseen asiallisesti. Peukku sulle rohkeasta toiminnasta! 👍