Nolottaa! Kysyin ekaa kertaa ikinä miestä kahville
Ja tietysti kieltäytyi! Ihan kamala tunne, taidan hypätä vaikka järveen! Nyt mä ymmärrän mille miehistä tuntuu!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle: Eikö mies edes sanonut, että voidaan silti olla ystäviä ("vaikka ymmärränkin, jos se ei sinulle riitä")?
Siis ei!!! Hämmentyi jotenkin ja suunnilleen änkytti "ei?" ja lähti pois? Meillä on samoja luentoja ja välillä rientoja yms. En oikeesti voi näyttää naamaani enää missään! Takuulla puhuu kaikille että oon joku ahdistelija!!
Nyt aloin miettiä että hän voi olla homo, eikä silloin loukkasin häntä? Pitäiskö laittaa snäppiä hänelle?
Ap
Eli pakkohan hänen olla homoseksuaali, eihän muita syitä pakeille ole. Eihän?
Hyvin sä vedät. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät miltä miehistä tuntuu? Kyllä komea mies saa vähemmän pakkeja kuin vaatimattoman näköinen nainen.
Ai? Minua on kehuttu mitä uskomattomimmilla tavoilla komeaksi valehtelematta satoja kertoja elämäni aikana, mutta pakkeja olen myös saanut runsaasti. Niin paljon, että enää ei itsetuntoni kestä aloitteiden tekoa.
Eihän pakit tarkoita ettei mies ole komea tai kiinnostava, nainen saattaa olla varattu ja siksi antaa pakit.
Hajotkaa epävarmuuksiinne luuserit.
Jos mies saa pakit, niin se on ok ja mies hyväksyy sen. Jos naiselle antaa pakit, niin myöhemmin nainen kohtelee näkymättömänä ja vastassa on kylmää raivoa. Varsinkin kauniit naiset ovat usein tämmöisiä. Tottuneet vissiin miesten huomioon ja tulleet siksi narsistisiksi. Kärjistin ja yleistin, mutta tämmöisiä kokemuksia minulla on. Kertoo paljon ihmisestä, että miten suhtautuu torjuntaan. Ja tietysti on käyttäydytty ihan asiallisesti annettaessa pakit.
Ideaalimaailmassa olisi helppoa kysyä ketä tahansa kahville juuri sen yhden kahvikupillisen ajaksi. Siis sillä tavalla, että asiaan ei liittyisi etukäteen ladattuja ylimitoitettuja odotuksia kummallakaan osapuolella. Pieniä ihastumisia tulee ja menee, ne eivät perustu kohdehenkilön todellisiin ominaisuuksiin vaan omiin kuvitelmiin toisesta ihmisestä. Rennot rupattelutuokiot erilaisten ihmisten seurassa kartuttaisivat ihmistuntemusta. Ja niiden avulla pääsisi nopeasti eroon vääristä kuvitelmista, minkä jälkeen ei tarvitsisi edes miettiä, uskaltaako ehdottaa uutta tapaamista ihmiselle, joka ei todellisuudessa ole niin kiehtova kuin ensin tuntui. Tällaisista tapaamisista voisi sitten myös valikoitua se ihminen, jonka kanssa oikeasti synkkaa. Mutta eihän se reaalimaailmassa mene näin, koska alakoulussa tyttöbakteeri ja aikuiselämässä metoo.
Ei ole noloa. Minäkin teen itse aloitteet ja aion tehdä jatkossakin.
Mä snäppäsin hänelle ja hän pyysi mua jättämään hänet rauhaan :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, kerta kiellon päälle. Eipähän kannata enää jatkossa tuhlata häneen ajatuksia. Selväksi tuli.
Osaat jatkossa asettautua myös miesten asemaan, kun annat itse pakit.
Itsekin sain pakit samassa tilanteessa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toivottavasti tämä ei ole oikea AP, herraisä ei pakkien jälkeen enää aleta ahdistelemaan ketään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö siis ihan livenä? Itse en ikinä uskaltaisi. Jo se on ihan älyttömän noloa jos tindertreffien jälkeen ehdottaa jatkoa ja toinen antaakin hienovaraiset kaveripakit.
Kyllä!!! Kysyin ihan livenä. Se hämmennys miehen kasvoilla oli ihan kamalaa! Opiskelutoveri kyseessä.
Ap
Jos se oli mun opiskelijapoika, niin se vain säikähti ja häkeltyi, eikä uskonut, että joku tyttö oikeasti kysyy kahville. Ujo nörtti, komea kyllä.
Itse sorruin nuorena poikana aina näihin paniikkipakkeihin. Oikeasti olisin ollut kiinnostunut mutta paniikissa sopertelin että ei tai valehtelin että on tyttöystävä. Harmitti jälkikäteen mutta ei ne naiset uusineet enää ehdotusta niin yksin sain olla. Jos kokeilet uudestaan? Rohkeasti vaan. Voi hyvink
Jos harmitti jälkikäteen niin miksi ihmeessä et itse lähestynyt ko naisia?! Tiesit jo että he olivat kiinnostuneita. Pikkusen hei liikaa vaadittu että joku "uusisi ehdotuksen" kun sen jo kerran torjuit. Se menisi ahdistelun puolelle, kyllä normaali ihminen antaa olla kun kerran sai pakit. On sen pakit antaneen vastuulla kertoa jos mieli muuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saa pakit, niin se on ok ja mies hyväksyy sen. Jos naiselle antaa pakit, niin myöhemmin nainen kohtelee näkymättömänä ja vastassa on kylmää raivoa. Varsinkin kauniit naiset ovat usein tämmöisiä. Tottuneet vissiin miesten huomioon ja tulleet siksi narsistisiksi. Kärjistin ja yleistin, mutta tämmöisiä kokemuksia minulla on. Kertoo paljon ihmisestä, että miten suhtautuu torjuntaan. Ja tietysti on käyttäydytty ihan asiallisesti annettaessa pakit.
Jos mies saa pakit, niin pahimmillaan hän t4pp44 naisen. Itsekin olen saanut todella paljon vihaa ihan kohteliaista pakeista, että nykyään vain ghostaan.
Ap:lle neuvo: ilmaise itseäsi suorempaan eli anna suoraan ymmärtää että haluat seksiä miehen kanssa niin ei tule pakkeja. Minulta ainakaan.
T. Ukm 52
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tämä on oikeasti ap, niin selvä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies saa pakit, niin pahimmillaan hän t4pp44 naisen. Itsekin olen saanut todella paljon vihaa ihan kohteliaista pakeista, että nykyään vain ghostaan.
Kahjoja riittää varmasta kaikissa sukupuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä useimmin kysyt, sitä helpommaksi se käy :) Uutta matoa vaan koukkuun -sanotaan.
Itse mietin, että mikä on pahinta, mitä todennäköisimmin tilanteessa tapahtuu kysyessä kahville. Toinen kieltäytyy.
Voin sanoa pyytäneeni usein ja saanut myös pakkeja, mutta saanut myös kahvitteluseuraa. Parhainta oli harjoitella pyytämällä kahville ja lounaalle ihan randomisti omia kavereita vastakkaista sukupuolta, kun ei se mitään haittaa. Ei se tietysti ole ihan sama, mutta oppii tekemään aloitteita.
Pahinta olisi saada takaisin jotain oksennusemojeita ja vastaus: hyiiii mitä sä oikein kuvittelet itsestäsi!
No, jos jotain tuon suuntaista tulisi, niin eiköhän sen voisi jättää ihan omaan arvoonsa (ja olla tyytyväinen, ettei turhaan mennyt kahvittelemaan jonkun törpön kanssa)
Itseäni on pyydetty kerran kahville ihan randomisti bussipysäkillä. Olin varattu, joten kieltäydyin kohteliaasti. Sinänsä kysymisessä ei ole mitään pahaa, mutta kyllä se silti vähän oudolta tuntuu täysin ventovierasta kysyä.
Et toiminut oikein.
Ensi kerralla pakkien jälkeen muistat huutaa: "Vit*** homo!!!".
Niin se sujuu.
Et siis ollut niin kaunis että mies olisi kiinnostunut.
Ei ole noloa. Jos mies kieltäytyi tylysti, niin mies oli nolo, et sinä. Jatka vaan samalla tavalla :-)