Ylireagoiko mies, vai teinkö aidosti todella tyhmästi?
Eli lyhykäisyydessään suhteemme on tällä hetkellä erittäin kireässä tilassa ja mies on antanut ymmärtää ettei halua jatkaa kanssani. Tilanne eskaloitui siitä kun mies sai tietää minun katsoneen salaa hänen whatsapp-viestejään. Meillä ei ole varsinaisesti sovittu, että toisen puhelimeen saisi koskea toiselta salaa, mutta kummatkin tietää toisemme koodit joilla puhelimen lukituksen saa auki.
Katsoin siksi miehen puhelinta, koska minua häiritsee se, että hän on usein uppoutuneena luurinsa ääreen mitään minulle puhumatta. Tuntui, että sisälläni pakahtuu jos en saa mielenrauhaa tarkistamalla hänen viestejään. Nyt sitten mies on tästä äärimmäisen vihainen. Hän sanoi (hieman kärjistäen toki), että lyö vaikka nyrkillä naamaan, mutta älä lue viestejäni, koska kokee olevansa vastuussa myös toisten kirjesalaisuudesta, jotka hänelle viestiä laittavat. Mies on sanonut että hänestä tuntuu, ettei voi jatkaa kanssani, koska luottamus on kokenut niin suuren kolauksen ja hänen on vaikea olla ajattelematta tapahtunutta kun katsoaa minua.
Kumpi tässä nyt on tehnyt kärpäsestä härkäsen?
Kommentit (86)
Ja sitten akat ihmettelee kun eivät löydä hyviä miehiä 😂
Ei kenenkään viestejä pidä mennä lukemaan salaa, mutta jos on tuollainen epäily, kuten sinulla on, niin puolison tulisi näyttää viestinsä ihan itse pyynnöstä. Jos ei näyttäisi, niin ei muuta kuin jätkälle reppu selkään, toivota onnea matkaan ja potki se helvettiin siitä sun kainalostasi. Chättäilkööt sitten vapaana miehenä just niin paljon kuin sielu sietää ja puhelimessa muistia riittää. Koska jos mua puolisoni epäilisi ja pyytäisi nähdä viestit, niin todellakin näyttäisin. Ja siellähän ei olisi mitään. Ne voi näyttää, kun siellä ei ole mitään. Jos en näyttäisi, niin aika selvä pelihän se olisi, että siellä on sellaista mitä parisuhteessa elävällä ei pitäisi viesteistä löytyä. Ei tuossa einstein tarvitse sentään olla tuon tajutakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään viestejä pidä mennä lukemaan salaa, mutta jos on tuollainen epäily, kuten sinulla on, niin puolison tulisi näyttää viestinsä ihan itse pyynnöstä. Jos ei näyttäisi, niin ei muuta kuin jätkälle reppu selkään, toivota onnea matkaan ja potki se helvettiin siitä sun kainalostasi. Chättäilkööt sitten vapaana miehenä just niin paljon kuin sielu sietää ja puhelimessa muistia riittää. Koska jos mua puolisoni epäilisi ja pyytäisi nähdä viestit, niin todellakin näyttäisin. Ja siellähän ei olisi mitään. Ne voi näyttää, kun siellä ei ole mitään. Jos en näyttäisi, niin aika selvä pelihän se olisi, että siellä on sellaista mitä parisuhteessa elävällä ei pitäisi viesteistä löytyä. Ei tuossa einstein tarvitse sentään olla tuon tajutakseen.
Minä en todellakaan näyttäisi pyynnöstä, koska pidän tärkeänä ylläpitää myös muiden kirjesalaisuutta. Ei tulisi mieleenkään pyytää sitä näyttämistä toiseltakaan. Tuokin on huvittavaa, että et katsoisi viestejä toiselta salaa, mutta silti pakottaisit häntä ne viestit näyttämään tai ero tulee. Tuoko on jotenkin moraalisempaa toimintaa, että pakottaa toisen näyttämään kolmannelle osapuolelle muiden lähettämiä viestejä 😄
Suhteessa on jo pahasti jotain pielessä, jos ylipäätään haluaa nähdä toisen viestejä. Jos suhde voi hyvin ja oma pääsi on terve, niin et edes halua kytätä kumppanin viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Entä kolmansien osapuolien yksityisyys?
Jos sinä/miehesi näyttäisi toiselle viestinsä pyynnöstä, niin kaverinnehan eivät ole antaneet lupaa tähän!
Siellä ei todellakaan ole kivaa, kun toisen puoliso lukee tilitystä seurustelu suhteesta tai kamalista läheisistä.
Että vähän voi oikeasti miettiä.
No ap, mitä sä nyt sitten löysit sieltä miehen viesteistä?