Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoiko mies, vai teinkö aidosti todella tyhmästi?

Vierailija
09.05.2024 |

Eli lyhykäisyydessään suhteemme on tällä hetkellä erittäin kireässä tilassa ja mies on antanut ymmärtää ettei halua jatkaa kanssani. Tilanne eskaloitui siitä kun mies sai tietää minun katsoneen salaa hänen whatsapp-viestejään. Meillä ei ole varsinaisesti sovittu, että toisen puhelimeen saisi koskea toiselta salaa, mutta kummatkin tietää toisemme koodit joilla puhelimen lukituksen saa auki.

Katsoin siksi miehen puhelinta, koska minua häiritsee se, että hän on usein uppoutuneena luurinsa ääreen mitään minulle puhumatta. Tuntui, että sisälläni pakahtuu jos en saa mielenrauhaa tarkistamalla hänen viestejään. Nyt sitten mies on tästä äärimmäisen vihainen. Hän sanoi (hieman kärjistäen toki), että lyö vaikka nyrkillä naamaan, mutta älä lue viestejäni, koska kokee olevansa vastuussa myös toisten kirjesalaisuudesta, jotka hänelle viestiä laittavat. Mies on sanonut että hänestä tuntuu, ettei voi jatkaa kanssani, koska luottamus on kokenut niin suuren kolauksen ja hänen on vaikea olla ajattelematta tapahtunutta kun katsoaa minua.

Kumpi tässä nyt on tehnyt kärpäsestä härkäsen?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rikollinen. Varmaan varastat myös kaupasta.

Vierailija
22/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit todella tyhmästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat häneltä huomiota ja seuraa silloin kun hän on keskittynyt ruutuunsa, niin voit pyytää sitä. Sillä tavalla minä ainakin teen. Aina en tosin saa sitä, jos miehelläni on jotain kiireitä sen kanssa. Silloin minun pitää keksiä jotain muuta tekemistä itselleni. Mustasukkaisuudesta ja luottamuksesta en tiedä, siihen en osaa vastata.

Vierailija
24/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikolla pohjalla on mikä tahansa suhde jos 

a) pitää mennä lukemaan toisen viestejä

b) ei pysty antamaan asioita anteeksi. 

No en minäkään antaisi anteeksi sitä, jos nainen lukisi viestejäni salaa. Minäkään en koske hänen puhelimeensa ja samaa odotan myös toisin päin.

Vierailija
25/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen reaktio. Aika ikävästi toimit. 

Vierailija
26/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varman ihana suhde siinä mielessä, että jaimme puhelimien salasanat ja saamme katsoa toistemme viestejä ihan milloin haluamme. Meillä ei ainakaan kaveripiirissä koskaan lähetellä mitään salaisuuksia viestien kautta, vaan aina soitetaan jos on jotain tärkeää. Ongelmaa ei ole koskaan ollut, koska ei mun puhelimeassa ainakaan ole mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi nähdä eikä miehenikään puhelimassa. 

Meillä ainakin luottamus on ihan loistavaa tässä suhteessa ja jos tämä suhde joskus loppuisi, niin en kyllä ikinä enää mene suhteeseen puhelimien ja sähköpostien piilottelijoiden kanssa. Kyllä me ainakin luotamme toisiimme niin vahvasti, että jos lukee jotain sieltä viesteistä, niin eise mihinkään kiertoon lähde saatikka niillä tiedoilla mitään tehdä. Eipä tosin ole edes tullut luettua miehen puhelinta, kun tietää että siihen on mahdollisuus ja mies luottaa minuun ja minä häneen.

Harmi, että tälläinen luottamus ja avoimuus parisuhteissa on jotenkin harvinaista. 

Vierailija
27/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit kyllä tyhmästi ja todennäköisesti maksat siitä kovan hinnan.

Vierailija
28/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noin paha pillastuminen normaalilta kuulosta, mutta en myöskään kykene käsittämään, mikä mielenhäiriö saa sinut kuvittelemaan että toisen ihmisen viestien tarkastelu salassa olisi jotenkin normaalia tai hyväksyttävää vain koska sinusta tuntui siltä, että on pakko.

Mies pillastui aivan normaalisti. Ei tuossa ole mitään poikkeavaa. Samalla tavalla sinäkin reagoisit.

Vierailija
29/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei puutu tuohon uhkaukseen, että lyö nyrkillä naamaan?

Mulle olisi aivan hirveä järkytys tuollainen puhe. Keräisin kamani, moikka.  

Häh. Aloituksessa luki, että miehen mielestä AP saisi mielummin lyödä miestä kuin vakoilla hänen puhelimestaan hänen ystäviensä yksityiseksi tarkoitettuja viestejä. Ei mies uhannut aloittajaa lyödä, jos oikein ymmärsin.

Vierailija
30/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä muut osaavat lukea ja ymmärtävät lukemansa.

Vierailija
31/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen etkä luota mieheen joten sinun ei kannata koskaan seurustella.. Noin käy koska kelpuutat komean miehen ja komealla miehellä on aina joku juttu toisten naisten kanssa vaikka ei olisi mitään seksuaalista niin juttelua kuitenkin ja sitä sinä et kestä että miehellä olisi nais ystäviä joten sinun ei kannata miehen kanssa seurustella.

Vierailija
32/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin jos joku muu (kuten kaverin puoliso) lukisi viestejä joita lähetän kavereilleni. Ne ovat yksityisiä vaikka ei niissä mitään salattavaa ole. Viestien sävy on erilainen kuin suurelle yleisölle tarkoitetussa viesteissä.  Voisi verrata siihen että tännekin kirjoitetaan nimimerkin takaa. 

miehesi ei ole ylireagoinut, tuo on ihan normaali reaktio. Sinä toimit seläntakana typerästi etkä kunnioita miehesi tai hänen ystäviensä yksityisyyttä.

Vierailija
33/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin pikkumaisen miehen luiskaan.

Vierailija
34/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toki reagoi turhan voimakkaasti, mutta ihan asiasta. Sinun tekosi on kuitenkin enemmän väärin, toisen puhelinta ei ikinä katsota ilman lupaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies salaa katsoisi sinun viestejä? Tai jos kaverisi kumppani lukisi ilman lupaa sinun ja kaverisi viestejä?

Miten niin reagoi liian voimakkaasti? Ap ylitti miehen rajat ja nyt suhde on vaakalaudalla.

Ap:n kuvauksen perusteella mies ei tehnyt mitään sopimatonta. 

Vierailija
35/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mies sanoi, että ap voisi mieluummin lyödä häntä kuin tutkia viestit.  Luottamuksen rikkominen tuntui pahemmalta kuin lyönti.

Tässäkin mies sitten teki väärin? Liian raflaava vertaus?

Vierailija
36/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle paras kumppani on kiltti ja kunnollinen mies koska sellaisella miehellä ei ole  muita naisia tai nais ystäviä edes joten ei voi siis tulla mitään mustasukkaisuuta sinulta. Jätä ne komea miehet rauhaan koska niillä on kymmeniä naisia joiden kanssa ne pitää yhteyttä eikä sinun mielenterveys kestä sitä.

Vierailija
37/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin jos joku muu (kuten kaverin puoliso) lukisi viestejä joita lähetän kavereilleni. Ne ovat yksityisiä vaikka ei niissä mitään salattavaa ole. Viestien sävy on erilainen kuin suurelle yleisölle tarkoitetussa viesteissä.  Voisi verrata siihen että tännekin kirjoitetaan nimimerkin takaa. 

miehesi ei ole ylireagoinut, tuo on ihan normaali reaktio. Sinä toimit seläntakana typerästi etkä kunnioita miehesi tai hänen ystäviensä yksityisyyttä.

Samaa mieltä. Oli lähellä, etten laittanut hyväuskoiseen ystävääni välejä poikki, kun ei suojannut puhelintaan ja meidän viestejä asianmukaisesti. Miehensä meni tietysti lukemaan. Minulla on sormenjälkitunnistus puhelimeen ja viestisovelluksiin pääsee vain koodilla.

Vierailija
38/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kun alitajunta sanoo, että kumppani salaa jotain. Luotan  alitajuntaan yhden pettäjämies-kokemuksen jälkeen. Turha siltä on kysellä, kieltää vaan kaiken. Lähtisin suhteesta.

Vierailija
39/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varman ihana suhde siinä mielessä, että jaimme puhelimien salasanat ja saamme katsoa toistemme viestejä ihan milloin haluamme. Meillä ei ainakaan kaveripiirissä koskaan lähetellä mitään salaisuuksia viestien kautta, vaan aina soitetaan jos on jotain tärkeää. Ongelmaa ei ole koskaan ollut, koska ei mun puhelimeassa ainakaan ole mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi nähdä eikä miehenikään puhelimassa. 

Meillä ainakin luottamus on ihan loistavaa tässä suhteessa ja jos tämä suhde joskus loppuisi, niin en kyllä ikinä enää mene suhteeseen puhelimien ja sähköpostien piilottelijoiden kanssa. Kyllä me ainakin luotamme toisiimme niin vahvasti, että jos lukee jotain sieltä viesteistä, niin eise mihinkään kiertoon lähde saatikka niillä tiedoilla mitään tehdä. Eipä tosin ole edes tullut luettua miehen puhelinta, kun tietää että siihen on mahdollisuus ja mies luottaa minuun ja minä häneen.

Harmi, että tälläi

Toivottavasti ei ole tosiaan kaveripiirissä tapana lähetellä luottamuksellisia viestejä. On outo ideaali suhteelle, ettei samalla voisi olla myös luotettava ystävä muille.

Vierailija
40/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mies, uhkaa lyödä eikä kommunikoi. Katsonut salaa ap:n viestejä ei vain ole jäänyt kiinni. Siksi ylireagoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi