Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoiko mies, vai teinkö aidosti todella tyhmästi?

Vierailija
09.05.2024 |

Eli lyhykäisyydessään suhteemme on tällä hetkellä erittäin kireässä tilassa ja mies on antanut ymmärtää ettei halua jatkaa kanssani. Tilanne eskaloitui siitä kun mies sai tietää minun katsoneen salaa hänen whatsapp-viestejään. Meillä ei ole varsinaisesti sovittu, että toisen puhelimeen saisi koskea toiselta salaa, mutta kummatkin tietää toisemme koodit joilla puhelimen lukituksen saa auki.

Katsoin siksi miehen puhelinta, koska minua häiritsee se, että hän on usein uppoutuneena luurinsa ääreen mitään minulle puhumatta. Tuntui, että sisälläni pakahtuu jos en saa mielenrauhaa tarkistamalla hänen viestejään. Nyt sitten mies on tästä äärimmäisen vihainen. Hän sanoi (hieman kärjistäen toki), että lyö vaikka nyrkillä naamaan, mutta älä lue viestejäni, koska kokee olevansa vastuussa myös toisten kirjesalaisuudesta, jotka hänelle viestiä laittavat. Mies on sanonut että hänestä tuntuu, ettei voi jatkaa kanssani, koska luottamus on kokenut niin suuren kolauksen ja hänen on vaikea olla ajattelematta tapahtunutta kun katsoaa minua.

Kumpi tässä nyt on tehnyt kärpäsestä härkäsen?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo 0/5

Vierailija
2/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noin paha pillastuminen normaalilta kuulosta, mutta en myöskään kykene käsittämään, mikä mielenhäiriö saa sinut kuvittelemaan että toisen ihmisen viestien tarkastelu salassa olisi jotenkin normaalia tai hyväksyttävää vain koska sinusta tuntui siltä, että on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tyhmästi

Vierailija
4/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollolloo 0/5

Trollkihullut vauhdissa!

Vierailija
5/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et luottanut mieheen, je nyt mieskään ei voi luottaa sinuun. Luottamuksen menettää vain kerran. Selittelyt ei auta. 

Vierailija
6/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sen olla niin, että jompi kumpi olis "tehny kärpäsestä härkäsen", vai voisko vaan olla että teit väärin ja toinen reagoi siihen? Kyllähän tuollainen suututtaisi, jos aattelee että tuttavat on puhunu luottamuksellisesti asioista ja sitten joku tekee noin. Totta kai siinä menee jostain kohtaa luottamus rikki. 

Vierailija
7/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noin paha pillastuminen normaalilta kuulosta, mutta en myöskään kykene käsittämään, mikä mielenhäiriö saa sinut kuvittelemaan että toisen ihmisen viestien tarkastelu salassa olisi jotenkin normaalia tai hyväksyttävää vain koska sinusta tuntui siltä, että on pakko.

Koska minusta todella tuntui, että kuristun siihen epävarmuuteen. Kyllähän jokainen tietää, että jos joku haluaisi kumppaniltaan salata jotain, niin ei häneltä silloin suoraan kysymällä kuitenkaan välttämättä rehellistä vastausta saisi.

Ap

Vierailija
8/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasit skitsoämmän paperit. Ei jatkoon.

Vierailija
9/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toki reagoi turhan voimakkaasti, mutta ihan asiasta. Sinun tekosi on kuitenkin enemmän väärin, toisen puhelinta ei ikinä katsota ilman lupaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos mies salaa katsoisi sinun viestejä? Tai jos kaverisi kumppani lukisi ilman lupaa sinun ja kaverisi viestejä?

Vierailija
10/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Olen aivan samoilla linjoilla kuin miehesi. Et tehnyt vain aidosti todella tyhmästi vaan olit aivan helv.tin typerä. Todellakin, sen lisäksi, että loukkasit hänen yksityisyyttään ja kirjesalaisuuttaan, teit sen myös hänen viestiensä toisille osapuolille. Jos minulle joku tekisi noin, niin siinä menisi vielä työkavereideni terveystietoja samaan syssyyn. Olisi kyllä ainakin minulle välitön eron paikka. Eikä mielestäni tuo ole mikään sellainen asia, josta sovitaan. Et voi vedota siihen ettette ole sopineet ettei niin saa tehdä. Sehän on ihan itsestäänselvyys sopimattakin.

Vierailija
11/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tosi mokan, sehän osoittaa että olet mustasukkainen ja epäluuloinen, omalla kohdallani suhde olisi siinä. 

Vierailija
12/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minusta todella tuntui, että kuristun siihen epävarmuuteen. Kyllähän jokainen tietää, että jos joku haluaisi kumppaniltaan salata jotain, niin ei häneltä silloin suoraan kysymällä kuitenkaan välttämättä rehellistä vastausta saisi.

Ap

Asian voi silti ottaa puheeksi, kuunnella vastauksia ja katsoa reaktioita. Sitten arvioida itse vastausten laatua. Ei ensin syvään päätyyn nuuskimaan viestejä, mutta ehkä opit tuosta jotain sitten ens suhteeseen.

Vierailija
13/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Päätit siis etukäteen ettei mies ole rehellinen, jos kysyt. Hän olisi voinut vastata ja vaikka näyttää puhelimensa. 

Vierailija
14/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikolla pohjalla on mikä tahansa suhde jos 

a) pitää mennä lukemaan toisen viestejä

b) ei pysty antamaan asioita anteeksi. 

Vierailija
15/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta. Olet ihan normaali miesvihaaja palstaeukko.

Vierailija
16/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puutu tuohon uhkaukseen, että lyö nyrkillä naamaan?

Mulle olisi aivan hirveä järkytys tuollainen puhe. Keräisin kamani, moikka.  

Vierailija
17/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tarkoittaa sitä että vastaisuudessakin tutkit salaa hänen puhelintaan, sitten taskuja jotta löytyykö jotain epämääräistä, sitten soittelet perään, sitten menet tarkistamaan että meneekö hän sinne minne sanoo, toivottavasti kaverisi ymmärtää häipyä 

Vierailija
18/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen sinulla hukassa?

Vierailija
19/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän ap:n mies aikonut lyödä aloittajaa nyrkillä naamaan, vaan oli todennut kuvainnollisesti, että ennemmin olisi ottanut vaikka nyrkiniskun naamaan kuin tuon mitä tapahtui.

Vierailija
20/86 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies uhannut lyödä. "Lyö vaikka mielummin" eli nainen saisi mielummin lyödä miestä kuin lukea tämän viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan