Rahakkaat miehet, kertokaa rehellisesti. Huolisitko köyhän mutta ihanan naisen?
Mulla on Tinder Gold, ja monesti tulee tykkäyksiä miehiltä, joilla on selkeästi rahaa. Tää käy ilmi pienistä asioista profiilissa. Sellaista rahalla ja omaisuudella kalastelevaa en edes kahdesti katso, mut sitten on ne muuten kaikin puolin kivan oloiset miehet, joilla näyttää olevan rahaa. Heistä jätän tykkäämättä takaisin vain koska olen köyhä, vaikka käyn töissä.
Mä en kaipaa leveämpää elintasoa, enkä siksi tätä asiaa kysele. Olen aina elänyt vaatimattomasti. En toki kiistä etteikö kiinnostaisi jos palkkani yhtäkkiä tuplaantuisi, en ole tekopyhä. Mut kun noista ns itseni tasoisista miehistä ei ole vielä kenenkään kanssa synkannut alkua pidemmälle, niin tuntuu että olisi pakko laajentaa hakua noihin joilla selkeästi korkeampi elintaso. Ja rahasta ei tosiaankaan ole kysymys. Elämänkumppania tositarkoituksella etsin.
Voi kun joku tajuaisi mitä tarkoitan. Siis koen että en yksinkertaisesti pysty osallistumaan esim matkusteluun kun ei ole rahaa. Niin miehet, jätänkö suosiolla tykkäämättä heistä takaisin, ettei ole ajanhukkaa kenellekään?
Mussa on kyllä paljon ihania ominaisuuksia kumppanina, ja niitä ei tosiaankaan rahalla saa. Rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa. Mut kun lähtökohta on se, että en edes omista treffailuun sopivia vaatteita kuin kourallisen, ja loput on sellaisia rääsyjä. Tuntuu että olen ihan eri maailmasta niiden miesten kanssa ulkoisesti, vaikka arvot ja kiinnostuksenkohteet muuten mätsäisikin.
N42
Kommentit (113)
Jos itse olisin varakas, niin tyttöystävän varakkuudella tai köyhyydellä ei olisi ,minkäänlaista merkitystä. Mutta kun en ole varakas, niin onhan se ihan kiva jos tyttöystävä olisi varakas. Siltikin, mieluummin ihana ja köyhä kuin vähemmän ihana mutta varakas tyttöystävä..
Vierailija kirjoitti:
En minä ala naista elättämään. Enkä matkoja makselrmaan. Enkä kuukausirahaa antamaan.
Hyviä ihania naisia on pilvin pimein. Naisia, jotka ovat itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia.
Ole huoleti, ei tainnut ap olla sun almuista kiinnostunut.
Miehiä ei lähtökohtaisesti kiinnosta naisen tulot tai varallisuus. Varsinkaan rikasta miestä.
Kauneus, nuoruus, hedelmällisyys ja elinvoimaisuus kiinnostaa, noin niinkuin biologisessa mielessä.
Ei mitään merkitystä, kun rakastuu. Harvoin tulotaso/omaisuus on sama kumppanin kanssa.
Viestistäsi päätellen olet kuitenkin työelämässä ja jos oletan, että teet täyttä työaikaa, niin uskoisin että sinulle jää kuitenkin jonkinlainen summa kuukaudessa käteen. Sitten pitäisi vielä tietää, että mihin ne käteen jäävät rahat kuluvat. Eli jos käytät rahasi kutakuinkin järkevästi, niin miehenä en näe isoa tuloeroa kovinkaan suurena ongelmana. Mutta jos rahat kuluvat turhuuksiin, niin se on kyllä lähtökohtaisesti aika haastava tilanne.
Eli tietyin reunaehdoin selvästi pienempi tulotaso ei minun mielestäni ole mikään este parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.
M44
Jotenkin niin puuduttavaa tuollainen asenne ja jatkuva suomalaisten naisten haukkuminen. Samalla myös huvittavaa ja säälittävää.
Kun fakta on, että pelkän kansalaisuuden perusteella ei voi sanoa kaikkien naisten olevan tietynlaisia. En mä ainakaan mitään toksista miesvihaa kylvä. Miksi ihmeessä niin tekisin? Se, että puuttuu miesten epäasialliseen käytökseen ei tee siitä miesvihaa. En kuitenkaan väitä kaikkien miesten käyttäytyvän epäasialliseti. Itsehän sä tässä nyt kylvät toksista naisvihaa yleistämällä tuolla tavalla lapsellisesti.
Kokemukseni mukaan, mitä nyt ystäväpiiristäni olen nähnyt, niin samalla tasolla olevat parit ovat normi.
Mies haluaa naisen josta tulee osa hänen ystäväpiiriin, jota hänen ei tarvitse hävetä, josta voi olla ylpeä. Joka on kasvanut kivassa kodissa, sama tausta, sama varallisuus, sama uskonto ja arvot.
minä kysyisin miksi tämä on sinulle tärkeätä nyt? Eikö sinulle kelpaa sellainen mies joka on samassa asemassa kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.
M44
Jotenkin niin puuduttavaa tuollainen asenne ja jatkuva suomalaisten naisten haukkuminen. Samalla myös huvittavaa ja säälittävää.
Kun fakta on, että pelkän kansalaisuuden perusteella ei voi sanoa kaikkien naisten olevan tietynlaisia. En mä ainakaan mitään toksista miesvihaa kylvä. Miksi ihmeessä niin tekisin? Se, että puuttuu miesten epäasialliseen käytökseen ei tee siitä miesvihaa. En kuitenkaan väitä kaikkien miesten käyttäytyvän epäasialliseti. Itsehän sä tässä nyt kylvät toksista naisvihaa yleistämällä tuolla tavalla lapsellisesti.
Juuri tämän takia naiset muualta kuin Suomesta.
Kuka haluaa politisoituneen, itsestään liikaa luulevan feminatsin pomottamaan?
Ihan aikuisten oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit 20v nuorempi, kaunis ja timmi. Enkä vastaa nyt varakkaana vaan köyhänä, mutta miehenä siis. Ihan sama naismaku minulla on kuin rikkaallakin miehellä.
No sulla ei rahkeet tuollaisiin naisiin riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Juuri tämän takia naiset muualta kuin Suomesta.
Kuka haluaa politisoit
Et sitten ymmärtänyt yhtään mitää lukemastasi. Joo, ei kiitos tuollaista naisvihaa täynnä olevaa sovinistia. Mene ihan vapaasti sinne ulkomaille.
Olen itse diplomi-insinööri, ja yleensä minua viehättävät yhtä koulutetut naiset. Sellaiset harvemmin olet köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pitää olla rahaa ja tuloja että on varakas?
Kuinka paljon että on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse diplomi-insinööri, ja yleensä minua viehättävät yhtä koulutetut naiset. Sellaiset harvemmin olet köyhiä.
DI ei ole rikas eikä edes varakas.
Miesystäväni on minua huomattavasti varakkaampi. Asumme hänen kodissaan, joka silloin jo, ostettaessa maksoi yli millin.
Hän ei halua minun osallistuvan kustannuksiin, koska hän asuu täällä, olin tai en, eikä hän kaipaa rahaa.
Esim pidän nyt pientä airbnb.tä alakerran huoneissa ja hän vähän hymyilee tälle, lähinnä mitä jää viivan alle. Mutta nyt on 2 huonetta majoituskunnossa, kun vieraita jää yöksi.
Minä olen se, joka keksii ja toteuttaa, hän seuraa vierestä. Olen mm kasvattanut taimia, pihalla on mm kasvihuone, istutusaltaita ja ensi kuussa täällä vietetään hänen esikoisensa häitä.
Meillä on hyvä kombo. Tein ja touhusin ennen häntäkin ja mm tähän ominaisuuten hän ihastuikin. Tienaan kuitenkin sen verran, etten kaipaa häneltä mitään materiaalia. Olisi ostanut minulle laukkuja, kellon jne. Sanoin laukkuja on tarpeeksi ja kelloa en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on minua huomattavasti varakkaampi. Asumme hänen kodissaan, joka silloin jo, ostettaessa maksoi yli millin.
Hän ei halua minun osallistuvan kustannuksiin, koska hän asuu täällä, olin tai en, eikä hän kaipaa rahaa.
Esim pidän nyt pientä airbnb.tä alakerran huoneissa ja hän vähän hymyilee tälle, lähinnä mitä jää viivan alle. Mutta nyt on 2 huonetta majoituskunnossa, kun vieraita jää yöksi.
Minä olen se, joka keksii ja toteuttaa, hän seuraa vierestä. Olen mm kasvattanut taimia, pihalla on mm kasvihuone, istutusaltaita ja ensi kuussa täällä vietetään hänen esikoisensa häitä.Meillä on hyvä kombo. Tein ja touhusin ennen häntäkin ja mm tähän ominaisuuten hän ihastuikin. Tienaan kuitenkin sen verran, etten kaipaa häneltä mitään materiaalia. Olisi ostanut minulle laukkuja, kellon jne. Sanoin laukkuja on tarpeeksi ja kelloa en käytä.
Löysitkö tinderistä?
Minulle kelpaisit kyllä. Minulla on 7k palkka, mutta olen luonteeltani provider eli tunnen itseni mieheksi kun voin huolehtia naisesta.
Vastineeksi sitten odottaisin, että nainen pitää huolta minusta. Tukee ja tuo sitä hellää feminiinistä energiaa taloon. En tarkoita siivousta ja kokkailua vaan sellaista mimun nainen, minun mies asennetta.
Mä olen köyhä ja ollut kimpassa kahden lähelle kymppitonnia tienaavan kanssa. Kummallekin tein selväksi että mua ei ne rahat kiinnosta, ja mä taas mun työllä en ikinä tuu tätä rikkaammaksi. Hyvin meni, joskus hyväksyin jotakin lahjoja jos oli jollekin tarve. Mitään luksusta en ikinä suostunut ottamaan vastaan.
Sitten kun alkoi mennä huonosti ja tulla riitoja, _kumpikin_ miehistä melkein identtisesti latasi tiskiin luvut mitä minuun oli mennyt rahaa. Että jonkinlainen asetelma siitä rahasta oli kuitenkin muodostunut, vaikka muuta kumpikin alussa vannoi.
Joten jatkossa mä en enää rikasta miestä huoli, olkoon miten ihana hyvänsä.
Ei. Lähiöruusut eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen köyhä ja ollut kimpassa kahden lähelle kymppitonnia tienaavan kanssa. Kummallekin tein selväksi että mua ei ne rahat kiinnosta, ja mä taas mun työllä en ikinä tuu tätä rikkaammaksi. Hyvin meni, joskus hyväksyin jotakin lahjoja jos oli jollekin tarve. Mitään luksusta en ikinä suostunut ottamaan vastaan.
Sitten kun alkoi mennä huonosti ja tulla riitoja, _kumpikin_ miehistä melkein identtisesti latasi tiskiin luvut mitä minuun oli mennyt rahaa. Että jonkinlainen asetelma siitä rahasta oli kuitenkin muodostunut, vaikka muuta kumpikin alussa vannoi.
Joten jatkossa mä en enää rikasta miestä huoli, olkoon miten ihana hyvänsä.
Ja ne luetellut kulut olivat sellaisia, että mies oli itse ehdottanut esim vklreissua johonkin, ja että ei tarvitse huolehtia hän kyllä maksaa kun kerta varaa on. Ja näitä lukuja sitten lyötiin päin naamaa sopivassa kohtaa.
Paljon pitää olla rahaa ja tuloja että on varakas?