Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahakkaat miehet, kertokaa rehellisesti. Huolisitko köyhän mutta ihanan naisen?

Vierailija
09.05.2024 |

Mulla on Tinder Gold, ja monesti tulee tykkäyksiä miehiltä, joilla on selkeästi rahaa. Tää käy ilmi pienistä asioista profiilissa. Sellaista rahalla ja omaisuudella kalastelevaa en edes kahdesti katso, mut sitten on ne muuten kaikin puolin kivan oloiset miehet, joilla näyttää olevan rahaa. Heistä jätän tykkäämättä takaisin vain koska olen köyhä, vaikka käyn töissä. 

Mä en kaipaa leveämpää elintasoa, enkä siksi tätä asiaa kysele. Olen aina elänyt vaatimattomasti. En toki kiistä etteikö kiinnostaisi jos palkkani yhtäkkiä tuplaantuisi, en ole tekopyhä. Mut kun noista ns itseni tasoisista miehistä ei ole vielä kenenkään kanssa synkannut alkua pidemmälle, niin tuntuu että olisi pakko laajentaa hakua noihin joilla selkeästi korkeampi elintaso. Ja rahasta ei tosiaankaan ole kysymys. Elämänkumppania tositarkoituksella etsin.

Voi kun joku tajuaisi mitä tarkoitan. Siis koen että en yksinkertaisesti pysty osallistumaan esim matkusteluun kun ei ole rahaa. Niin miehet, jätänkö suosiolla tykkäämättä heistä takaisin, ettei ole ajanhukkaa kenellekään?

Mussa on kyllä paljon ihania ominaisuuksia kumppanina, ja niitä ei tosiaankaan rahalla saa. Rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa. Mut kun lähtökohta on se, että en edes omista treffailuun sopivia vaatteita kuin kourallisen, ja loput on sellaisia rääsyjä. Tuntuu että olen ihan eri maailmasta niiden miesten kanssa ulkoisesti, vaikka arvot ja kiinnostuksenkohteet muuten mätsäisikin.

N42

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot gold-diggeri, MYÖNNÄ!

Vierailija
82/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen, mutta elää vaatimatonta elämää. Ei matkustele tai ostele kalliita vaatteita. Ei kaikki rikkaat miehet ole samanlaisia. 

Ei ole, mutta tällä asetelmalla ollaan pariuduttu jo parikymppisinä ja siitä lähdetty rakentamaan yhteistä tulevaisuutta. Keski-iässä tai vanhempana markkinoille vapautuneet varakkaat miehet tietävät arvonsa, eivätkä halua sitoutua helpolla. Oppivat vaihtamaan parin vuoden päästä uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mikäli kyseessä ei ole pysyvä tila. Oma vaimoni opiskelee juristiksi, eli on köyhä opiskelija, mutta tulee aikanaan olemaan mukavassa ammatissa, kun itse alan eläköitymään. Varalkkaat miehet eivät ole tyhmiä, eli mikäli olet oletettavasti p.a koko loppuelämäsi, ei tarvitse vaivautua kuin hetken hauskanpitoon.

Taidat silti olla aika tyhmä, jos sinulla, kohta eläköityvällä miehellä, on parikymppinen opiskelijatyttönen, ja kuvittelet että vielä kymmenen vuoden päästä tämä fiksu, uransa huipulla oleva nuori nainen on vielä kanssasi. Vaihtaa kolmikymppisenä vaippojasi kun ihan kaikki maailmassa on hänelle avoinna? You wish 🤭

Lisäyksenä voit olla varma, että vaimosi tietää miten kyniminen onnistuu huomaamattasi jopa avoerossa.🤭

Vierailija
84/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ala naista elättämään. Enkä matkoja makselrmaan.  Enkä kuukausirahaa antamaan.

Hyviä ihania naisia on pilvin pimein.  Naisia, jotka ovat itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia.

Tästä saat vastauksen. Olen itse N52 ja jos olisin sinkku ja köyhä, olisin kiinnostunut vain ja ainoastaan älykkäistä ja sydämellisistä miehistä. Sellaiset etsivät ihmistä, eivät omillaan toimeen tulevaa tai elätettävää vaan ihmistä.

Varakkaille miehille, joilla on sydän paikoillaan, raha ei ole elämäntavan keskiössä eikä sitä aleta laskea parisuhteessakaan. Toki se tosiaan tarkoittaa, että elämä on yhteistä ja siihen tuodaan eri tavoin toista rakastaen kaikki se, mitä on annettana eikä tässä eroteta rahoja tai muuta työtä yhteisen hyvän eteen. Näin lisääntyy molempien onni, ei rahoja laskemalla.

En väitä, että tällaisia miehiä on paljon, mutta minun on enkä koskaan tule yhtään vähempään tyytymään. 

Vierailija
85/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ala naista elättämään. Enkä matkoja makselrmaan.  Enkä kuukausirahaa antamaan.

Hyviä ihania naisia on pilvin pimein.  Naisia, jotka ovat itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia.

Tästä saat vastauksen. Olen itse N52 ja jos olisin sinkku ja köyhä, olisin kiinnostunut vain ja ainoastaan älykkäistä ja sydämellisistä miehistä. Sellaiset etsivät ihmistä, eivät omillaan toimeen tulevaa tai elätettävää vaan ihmistä.

Varakkaille miehille, joilla on sydän paikoillaan, raha ei ole elämäntavan keskiössä eikä sitä aleta laskea parisuhteessakaan. Toki se tosiaan tarkoittaa, että elämä on yhteistä ja siihen tuodaan eri tavoin toista rakastaen kaikki se, mitä on annettana eikä tässä eroteta rahoja tai muuta työtä yhteisen hyvän eteen. Näin lisääntyy molempien onni, ei rahoja laskemalla.

En väitä, että tällaisia miehiä on paljon, mutta minun on enkä koskaan tule yhtään vähempään tyytymään.

Koska olet loinen ja saajapuolella.

Vierailija
86/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taloudellisesti riippumaton, en rikas, mutta varakas. Rikkaan (UHNWI) kansainvälinen määritelmä on $30M sijoitusomaisuutta pääasiallisen asunnon lisäksi.

Naisen varallisuudella ei ole mitään merkitystä. Sivistyksellä on enemmän.

Listasit hyviä ominaisuuksia: rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa.

Puolisoni on maisteri, mutta ollut aina kotona lasten kanssa. Olen elättänyt perheen ja se on ihan ok. Ei varakkailla miehillä ole mitään ongelmaa elätää naista, lähtökohdista riippumatta.

Tykkää rohkeasti kaikista miehistä, jotta heiluttavat sinun venettäsi. Jos mies haluaa matkustaa sinun kanssasi, hän maksaa matkasi, kulut paikan päällä ja ostoksesi.

Onnea ja menestystä!

Vierailija
87/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hyväpalkkainen, mutta elää vaatimatonta elämää. Ei matkustele tai ostele kalliita vaatteita. Ei kaikki rikkaat miehet ole samanlaisia. 

Millainen on hyväpalkkainen?

Mielestäni joku 500K p.a. alkaa olla hyväpalkkainen. Verot nielee kuitenkin niin paljon netosta.

For the record, olen taloudellisesti riippumaton ja elän hyin pelkillä pääomatuloilla.

Vierailija
88/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm...

Meinasin sanoa, että joo jos olet valmis tekemään paljon lapsia ja hoitamaan ne kotona mutta oletkin jo liian vanha siihen. Eli ei sitten mitään.

Vierailija
89/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähintainen asunto ja autot teillä molemmilla?

Vain tyhmä laittaa paljon rahaa autoon. Varakkaat eivät yleensä ole tyhmiä.

Vierailija
90/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit 20v nuorempi, kaunis ja timmi. Enkä vastaa nyt varakkaana vaan köyhänä, mutta miehenä siis. Ihan sama naismaku minulla on kuin rikkaallakin miehellä.

Aloittajan pitää tutkia siis yli kuuskymppisten profiileja?

Näin juuri

Vierailija
91/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välitä. Jo vuosikausia olen deittaillut vain varakkaita miehiä. Itsellä tulot käteen noin 2200e/kk. Niitä kiinnostaa lähinnä hyvä s eksi ja hauska seura. 

Vierailija
92/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan vatun urpo. Miehen tehtävä on elättää perhe mukaanlukien puoliso. Tämä on kunnia-asia.

Vierailija
93/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon pitää olla rahaa ja tuloja että on varakas?

Kansainvälinen HNWI määritelmä on, että on $1M sijoituksia vakituisen asunnon päälle. Ei kovinkaan paljon siis.

Vierailija
94/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon että on rikas?

UHNWI - $30M vakituisen asunnon päälle

Vierailija
95/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on yleensä yhteydessä älykkyyteen ja laiskuuteen. En huolisi köyhää naista.

Mitä taas olen koulutettu, varakas ja herkkä mies, ja ottaisin mieluusti kumppanikseni naisen joka on sopivalla tavalla hieman yksinkertainen. Ahkeruudeksi riittää että jaksaa ottaa muutaman peppu-selfien instaan ja hoitaa perusasiat. Rahaa naisella ei tarvitse olla, kun itsellä sitä on yli kahden ihmisen edestä.

Vastakohdat nimittäin kiinnostavat. Itseni kaltaisen ihmisen kanssa en lähtisi suhteeseen, vetovoima puuttuisi.

Vierailija
96/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon että on rikas?

Varakas 2 miljoonaa, tai 1 miljoona ja kova palkka.

Rikas 20 miljoonaa.

Nämä on kansainvälisesti varainhoitajien toimesta määritelty:

Varakas - HNWI : vakituinen asunto plus $1M muuta varallisuutta

Rikas - UHNWI : vakituinen asunto plus $30M muuta varallisuutta

Vierailija
97/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä kelpaat jollekin se on varma.

Minä olen sellainen, että en vedä ketään perässä jne. Avovaimollani on hyvät tulot myös, niin ei tartte riidellä turhista asioista, ja voidaan tehdä asioita mihin tarvii vähän enemmän rahaa. . Kumppanilla on myös niitä ihania ominaisuuksia mitä rahalla ei saa. Rakastava, empaaattinen, hyvä kroppa, koska huolehtii itsestään niinku minäkin. Kaunis ja erittäin mukava ja kiva.

Se, miksi minulle toi tulopuoli oli yksi iso asia on, kun elin ihmisen kanssa, missä maksoin 90% kaikki. En enää suostu sellaiseen.

Mutta ei hätää, kyllä sinä kelpaat varmasti jollekin, joka ei ajattele näin niin kuin minä. Mutta niin se maailma muuttuu myös näissäkin asioissa mitä olen kaveripiiriä kuunnellut miehissä ja naisissa. Aika moni on eronnut taloudellisista syistä, kun ei jaksa olla se maksaja. Eräs nainen 2kk otti eron miehestään, koska ei enää suostunut maksamaan kaikkea. Hän myös s

Olen maksanut aina 100% ja maksan tulevaisuudessakin. Se on miehen rooli. Älä inise.

Vierailija
98/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Liian iso riski lokkeilulle. Sorry mut tämä on totuus mun tilanteessa

T: rikas

Vierailija
99/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ap sun teksti

Vierailija
100/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta Kukkosen mies otti vaatimattoman naisen itselleen.