Rahakkaat miehet, kertokaa rehellisesti. Huolisitko köyhän mutta ihanan naisen?
Mulla on Tinder Gold, ja monesti tulee tykkäyksiä miehiltä, joilla on selkeästi rahaa. Tää käy ilmi pienistä asioista profiilissa. Sellaista rahalla ja omaisuudella kalastelevaa en edes kahdesti katso, mut sitten on ne muuten kaikin puolin kivan oloiset miehet, joilla näyttää olevan rahaa. Heistä jätän tykkäämättä takaisin vain koska olen köyhä, vaikka käyn töissä.
Mä en kaipaa leveämpää elintasoa, enkä siksi tätä asiaa kysele. Olen aina elänyt vaatimattomasti. En toki kiistä etteikö kiinnostaisi jos palkkani yhtäkkiä tuplaantuisi, en ole tekopyhä. Mut kun noista ns itseni tasoisista miehistä ei ole vielä kenenkään kanssa synkannut alkua pidemmälle, niin tuntuu että olisi pakko laajentaa hakua noihin joilla selkeästi korkeampi elintaso. Ja rahasta ei tosiaankaan ole kysymys. Elämänkumppania tositarkoituksella etsin.
Voi kun joku tajuaisi mitä tarkoitan. Siis koen että en yksinkertaisesti pysty osallistumaan esim matkusteluun kun ei ole rahaa. Niin miehet, jätänkö suosiolla tykkäämättä heistä takaisin, ettei ole ajanhukkaa kenellekään?
Mussa on kyllä paljon ihania ominaisuuksia kumppanina, ja niitä ei tosiaankaan rahalla saa. Rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa. Mut kun lähtökohta on se, että en edes omista treffailuun sopivia vaatteita kuin kourallisen, ja loput on sellaisia rääsyjä. Tuntuu että olen ihan eri maailmasta niiden miesten kanssa ulkoisesti, vaikka arvot ja kiinnostuksenkohteet muuten mätsäisikin.
N42
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse diplomi-insinööri, ja yleensä minua viehättävät yhtä koulutetut naiset. Sellaiset harvemmin olet köyhiä.
Niinkö? Filosofian maisterit ovat usein köyhiä, ja koulutus on tasan yhtä korkea kuin sinullakin.
Köyhä ei sitten välttmättä olekaan niin köyhä. Eräs nainen näytti köyhältä. Olikin sitten loppujen lopuksi rikkaan talon viinaan menevä tytär. No en sitten ollut enää tekemisissä. Syy ei ollut köyhyys, vaan tämän naisen elämän tapa.
Mä hetken deittailin tosi varakasta miestä, joka oli maailman mukavin ja meillä synkkasi tosi hyvin. Tosin siinä vaiheessa kun varakkuus tuli ilmi, puhalsin pelin poikki. Itse olen aikoinaan sössinyt raha-asiani, en ulosottoon asti tai menettänyt edes luottotietoja, mutta ylivelkaantunut kuitenkin. On mulle tosi iso häpeän aihe ja pelkäsin (ja pelkään edelleen), että sen vuoksi mua pidetään jonain onnenonkijana, vaikka itse hoidan maksuni. Mulla on siis ihan vakityö ja teen välillä vielä viikonloppuna keikkaa, jotta saan velkaa lyhennettyä nopeammin.
En kertonut miehelle todellista syytä sille miksi halusin lopettaa tapailun, joten en tiedä mikä hänen reaktionsa olisi asiaan ollut.
Ymmärrän mitä ap tarkoittaa, olen itse melkein samassa asemassa, en sentään koe itseäni kovin köyhäksi mutta olen perääntynyt kun miehellä on selkeästi varakkaampi elämä kuin itselläni. Koen etten voi mitenkään tuoda mitään siihen suhteeseen.
Emme kaikki ole Netta Kukkosia.
Mulle tärkein ominaisuus naisessa on hyvä ulkonäkö, joten jos se köyhä nainen on hyvännäköinen niin kyllä mä todennäköisesti hänet huolisin.
Toki iso varallisuusero voi aiheuttaa jotain ristiriitatilanteita, mutta kyllä mä olisin valmis ainakin jossain määrin subventoimaan kauniin naisen menoja jotta voitaisiin esim matkustella yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen taloudellisesti riippumaton, en rikas, mutta varakas. Rikkaan (UHNWI) kansainvälinen määritelmä on $30M sijoitusomaisuutta pääasiallisen asunnon lisäksi.
Naisen varallisuudella ei ole mitään merkitystä. Sivistyksellä on enemmän.
Listasit hyviä ominaisuuksia: rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa.
Puolisoni on maisteri, mutta ollut aina kotona lasten kanssa. Olen elättänyt perheen ja se on ihan ok. Ei varakkailla miehillä ole mitään ongelmaa elätää naista, lähtökohdista riippumatta.
Tykkää rohkeasti kaikista miehistä, jotta heiluttavat sinun venettäsi. Jos mies haluaa matkustaa sinun kanssasi, hän maksaa matkasi, kulut paikan päällä ja ostoksesi.
Onnea ja menestystä!
En usko sanaakaan tästä sepityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä hetken deittailin tosi varakasta miestä, joka oli maailman mukavin ja meillä synkkasi tosi hyvin. Tosin siinä vaiheessa kun varakkuus tuli ilmi, puhalsin pelin poikki. Itse olen aikoinaan sössinyt raha-asiani, en ulosottoon asti tai menettänyt edes luottotietoja, mutta ylivelkaantunut kuitenkin. On mulle tosi iso häpeän aihe ja pelkäsin (ja pelkään edelleen), että sen vuoksi mua pidetään jonain onnenonkijana, vaikka itse hoidan maksuni. Mulla on siis ihan vakityö ja teen välillä vielä viikonloppuna keikkaa, jotta saan velkaa lyhennettyä nopeammin.
En kertonut miehelle todellista syytä sille miksi halusin lopettaa tapailun, joten en tiedä mikä hänen reaktionsa olisi asiaan ollut.
Aika hölmöä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä minusta.
Mikä?
Tottakai! Kunhan on vähintään 25 v nuorempi kuin minä.
Miljonääri m50 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä minusta.
Mikä?
Se, että jätti miehen tuollaisesta syystä. Jos kerran mies olisi miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä minusta.
Mikä?
Niin, olihan se varmaan hölmöä. Ja kaduttaa jälkikäteen. Tuntuu kuitenkin, että nää talousasiat on kauhea tabu ja ne määrittelee sut loppuelämän. Että ennemmin saa olla vaikka entinen narkkari, persoonallisuushäiriöinen jne. Tämä on toki vain mun kokemus.
Koska on itsekin älyllisesti vaatimaton.