Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahakkaat miehet, kertokaa rehellisesti. Huolisitko köyhän mutta ihanan naisen?

Vierailija
09.05.2024 |

Mulla on Tinder Gold, ja monesti tulee tykkäyksiä miehiltä, joilla on selkeästi rahaa. Tää käy ilmi pienistä asioista profiilissa. Sellaista rahalla ja omaisuudella kalastelevaa en edes kahdesti katso, mut sitten on ne muuten kaikin puolin kivan oloiset miehet, joilla näyttää olevan rahaa. Heistä jätän tykkäämättä takaisin vain koska olen köyhä, vaikka käyn töissä. 

Mä en kaipaa leveämpää elintasoa, enkä siksi tätä asiaa kysele. Olen aina elänyt vaatimattomasti. En toki kiistä etteikö kiinnostaisi jos palkkani yhtäkkiä tuplaantuisi, en ole tekopyhä. Mut kun noista ns itseni tasoisista miehistä ei ole vielä kenenkään kanssa synkannut alkua pidemmälle, niin tuntuu että olisi pakko laajentaa hakua noihin joilla selkeästi korkeampi elintaso. Ja rahasta ei tosiaankaan ole kysymys. Elämänkumppania tositarkoituksella etsin.

Voi kun joku tajuaisi mitä tarkoitan. Siis koen että en yksinkertaisesti pysty osallistumaan esim matkusteluun kun ei ole rahaa. Niin miehet, jätänkö suosiolla tykkäämättä heistä takaisin, ettei ole ajanhukkaa kenellekään?

Mussa on kyllä paljon ihania ominaisuuksia kumppanina, ja niitä ei tosiaankaan rahalla saa. Rakastava, empaattinen, seksuaalinen, ihan nätti ja kiva kroppa. Mut kun lähtökohta on se, että en edes omista treffailuun sopivia vaatteita kuin kourallisen, ja loput on sellaisia rääsyjä. Tuntuu että olen ihan eri maailmasta niiden miesten kanssa ulkoisesti, vaikka arvot ja kiinnostuksenkohteet muuten mätsäisikin.

N42

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse diplomi-insinööri, ja yleensä minua viehättävät yhtä koulutetut naiset. Sellaiset harvemmin olet köyhiä.

DI ei ole rikas eikä edes varakas.

Vai niin. Minä kyllä olen varakas. Miten on oma laitasi?

Vierailija
42/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on täysin yhdentekevää paljonko nainen tienaa, kunhan on miellyttävä pyöreä takamus, kauniit kasvot, eikä ole feminismin tai suorituskeskeisyyden pilaama luonne. Ja ikä mielellään sen verran alhainen, että voisi vielä pari lasta pyöräyttää tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nämä vastaukset huolella ja etsi kunnollinen köyhä mies. Semmoinen mukava ja sivistynyt, päihteetön, ei materialisti. Ei tarvitse löytyä kuin yksi, se on sen arvoista.

Vierailija
44/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen köyhä ja ollut kimpassa kahden lähelle kymppitonnia tienaavan kanssa. Kummallekin tein selväksi että mua ei ne rahat kiinnosta, ja mä taas mun työllä en ikinä tuu tätä rikkaammaksi. Hyvin meni, joskus hyväksyin jotakin lahjoja jos oli jollekin tarve. Mitään luksusta en ikinä suostunut ottamaan vastaan.

Sitten kun alkoi mennä huonosti ja tulla riitoja, _kumpikin_ miehistä melkein identtisesti latasi tiskiin luvut mitä minuun oli mennyt rahaa. Että jonkinlainen asetelma siitä rahasta oli kuitenkin muodostunut, vaikka muuta kumpikin alussa vannoi. 

Joten jatkossa mä en enää rikasta miestä huoli, olkoon miten ihana hyvänsä.

Ja ne luetellut kulut olivat sellaisia, että mies oli itse ehdottanut esim vklreissua johonkin, ja että ei tarvitse huolehtia hän kyllä maksaa kun kerta varaa on. Ja näitä lukuja sitten lyötiin päin naamaa sopivassa kohtaa.

Tuttua. Sikamaista paskaa ja ei kiitos minullekaan enää. 

Vierailija
45/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin myönnellä mieheni puolesta, mutta ei sillä ihanuudella tainnut olla niin väliä. 

Vierailija
46/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai huolin. Luonne minulle on ollut tärkein ominaisuus naisessa. Minun tyttöystävä oli  tavallinen köyhä tai pärjäsi mutta ei ollut ylimääräistä rahaa matkusteluun vaikka silloin kun tapasimme. Se oli baarissa töissä vieläpä ja tienasi jotain 1200 euroa kk. En minä miljonääri ole mutta säin äidin perinnön 400000 euroa ja talon. Ei minusta näe että olisin jotenkin varakas. Niin minun tyttöystävä sanoi ettei pysty matkustelemaan koska ei jää säästöön paljon mitään mutta sanoin että ei haittaa ja jos sitä ei haittaa että maksan koska haluan kuitenkin yhteisiä kokemuksia. Nyt sen tulotaso on kohentunut 8 vuoden aikana ja itsekkin olen töissä ollut joten elämää ihan normi elämää. Matkustamme kerran vuodessa ulkomailla. Enemmän matkustamme kotimaassa ja vuokraamme mieluusti mökin jostain järveltä.

Vierailija
47/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä sinne maaseudun lavatansseihin. Siellä voi törmätä mukavaan isäntä mieheen. Heilläkin on paljon omaisuutta ja monesti yhtä paljon velkaa. Siellä ajele toista rattoria aina kun omilta töiltä ehdit. Entinen työpaikka varmaan kannattaa pitää, kun maalla ei ole palkanmaksua. Vilja ja maitotilejä saattaa tulla hyvänä vuonna. Ja juhannuksena voi jyräyttää veekasin käyntiin ladosta.

Vierailija
48/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vaimoa, joka kyselee tällaisia ja edes kuvittelee, että kumppanin henkisellä tasolla on jotain tekemistä hänen taloudellisen tilanteensa kanssa.

Mielenkiinnosta, millä tavalla sitten ratkaisit tilanteen, jossa itse haluaisit vapaa-ajalla valmistaa kallista sisäfilettä, kun toisen varat riittäisivät sika-nauta -jauhelihaan?

Ymmärrän ap:n pointin. Itsekin juttelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka kertoili rakennuttavansa itselleen omakotitaloa. Kun puhe kääntyi uteluihin, että asunko itsekin omakotitalossa vai rivarissa, tiesin ettei maailmat tulisi kohtaamaan. Asuin pienessä kerrostalo-vuokrayksiössä, eikä taloudellinen tilanne sen parempi taida koskaan tulla olemaan. 

Vierailija
49/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.

M44

M44 vaiko ryssä44?

Vierailija
50/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätin ihanaa mutta köyhää naista 20 vuotta. Kalliiksi tuli eikä rakkaus kestänyt.

Nyt minulla on nainen joka haluaa maksaa omat kulunsa.

Vierailija
51/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä, nuoria ja kauniita ne kaikki minun tyttöystävät ovat olleet. Ja kehitysmaista jottei mukana tule sitä suomimuijien toksista miesviha asennetta.

M44

M44 vaiko ryssä44?

Ihan suomenruotsalainen miljonääri.

Vierailija
52/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Jotenkin niin puuduttavaa tuollainen asenne ja jatkuva suomalaisten naisten haukkuminen. Samalla myös huvittavaa ja säälittävää. 

Kun fakta on, että pelkän kansalaisuuden perusteella ei voi sanoa kaikkien naisten olevan tietynlaisia. En mä ainakaan mitään toksista miesvihaa kylvä. Miksi ihmeessä niin tekisin? Se, että puuttuu miesten epäasialliseen käytökseen ei tee siitä miesvihaa. En kuitenkaan väitä kaikkien miesten käyttäytyvän epäasialliseti. Itsehän sä tässä nyt kylvät toksista naisvihaa yleistämällä tuolla tavalla lapsellisesti.

Kaikki ulkomaalaiset naiset eivät ole hyviä, mutta yksikään tapaamani suomalaisnainen ei ole ollut hyvä.

Vierailija
53/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon pitää olla rahaa ja tuloja että on varakas?

Kuinka paljon että on rikas?

Varakas 2 miljoonaa, tai 1 miljoona ja kova palkka.

Rikas 20 miljoonaa.

Vierailija
54/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin. Tietysti kustantaisin kaikki yhteiset reissut, koska minulla olisi enemmän varallisuutta. Sinä osallistuisit omalta osaltasi joihinkin muihin kuluihin sen mukaan, mikä on tulotaso. 

Jos vain luonne on kohdallaan, et ole estoinen seksissä ja et kilahtele joka päivä jostain asiasta, niin ei olisi mitään estettä yhdessä ololle.  

Vierailija
55/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Miksei ne enää ole sun tyttöystäviä, löysivät vihdoin ikäistänsä seuraa ja perustivat onnellisen perheen?

Harvemmin nuo tuon tyyliset jutut kestävät, kuten eivät suhteet ylipäätänsä. Aika harva niistä eksistä on onnellisessa parisuhteessa (tietääkseni). 

Monilla on nykyisin lapsi/lapset, ja ovat yksinhuoltajia. Isien ikää en tiedä, mutta olettaisin että ovat lähellä naisten omia ikiä. Useimmat parisuhteet kehitysmaissa kun ovat oman ikäisten kanssa, siitäkin huolimatta naiset eivät välitä että mies on paljon vanhempi.

Vierailija
56/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mikäli kyseessä ei ole pysyvä tila. Oma vaimoni opiskelee juristiksi, eli on köyhä opiskelija, mutta tulee aikanaan olemaan mukavassa ammatissa, kun itse alan eläköitymään. Varalkkaat miehet eivät ole tyhmiä, eli mikäli olet oletettavasti p.a koko loppuelämäsi, ei tarvitse vaivautua kuin hetken hauskanpitoon.

Vierailija
57/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä kelpaat jollekin se on varma.

Minä olen sellainen, että en vedä ketään perässä jne. Avovaimollani on hyvät tulot myös, niin ei tartte riidellä turhista asioista, ja voidaan tehdä asioita mihin tarvii vähän enemmän rahaa. . Kumppanilla on myös niitä ihania ominaisuuksia mitä rahalla ei saa. Rakastava, empaaattinen, hyvä kroppa, koska huolehtii itsestään niinku minäkin. Kaunis ja erittäin mukava ja kiva.

Se, miksi minulle toi tulopuoli oli yksi iso asia on, kun elin ihmisen kanssa, missä maksoin 90% kaikki. En enää suostu sellaiseen.

Mutta ei hätää, kyllä sinä kelpaat varmasti jollekin, joka ei ajattele näin niin kuin minä. Mutta niin se maailma muuttuu myös näissäkin asioissa mitä olen kaveripiiriä kuunnellut miehissä ja naisissa. Aika moni on eronnut taloudellisista syistä, kun ei jaksa olla se maksaja. Eräs nainen 2kk otti eron miehestään, koska ei enää suostunut maksamaan kaikkea. Hän myös sanoi, jos joskus löytää jonkun, niin talous vaikuttaa hyvin paljon siihen.

Vierailija
58/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätin ihanaa mutta köyhää naista 20 vuotta. Kalliiksi tuli eikä rakkaus kestänyt.

Nyt minulla on nainen joka haluaa maksaa omat kulunsa.

Juuri näin. En ota elättiä. Jokainen tervejärkinen maksaa omat kulunsa. Samoin puoliksi millilleen lasten menot. 

Vierailija
59/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen varallisuudella tai tulotasolla on hyvin vähän merkitystä, ainakaan mun mielestä. Ihan muut asiat tekevät naisesta mielenkiintoisen. Paljon tärkeämpiä asioita on arvot ja maailmankatsomus. Plussaa konservatiivisuudesta!

Vierailija
60/113 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin huolisin. Jos muuten olemus, arvot, luonne ja elämän ilo mätsää. Yhdenkään pessimistin nurisijan kanssa en enää aio olla. Olipa köyhä tai rikas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi