Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudun aina friendzonelle miesten kanssa?

Vierailija
08.05.2024 |

En tarpeeksi kaunis vai miksi? 

Pitkät vaaleat hiukset, 170cm, hiukan pyöreä, nätiksi sanottu, ikää 46v

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä varmaan pitäisi kysyä niiltä miehiltä. Ei me täällä voida tietää joidenkin random ukkojen ajatuksia.

Noin niin kuin yleisenä huomiona kuitenkin, että yleensä ihmisiä kiinnostaa muukin kuin ulkonäkö. Ja lisäksi ei ole olemassa mitään hiton friend zonea. Se, että joku ei ole sinusta kiinnostunut seksuaalisesti tai romanttisesti, ei ole mikään zone vaan ihan normaalia.

Vierailija
2/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän pullava😘 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä tarpeeksi määrätietoinen.

4/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 31 

Annetut pakit 9 

Sadut pakit 21 ( joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)

Yksi vielä avoin tapaus 

Vierailija
5/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla oma vikasi, jos kerran noin aina tapahtuu. Joudut sitä itse miettimään, koska tunnet oman elämäsi ja me emme.

Vierailija
6/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätä varmaan pitäisi kysyä niiltä miehiltä. Ei me täällä voida tietää joidenkin random ukkojen ajatuksia.

Noin niin kuin yleisenä huomiona kuitenkin, että yleensä ihmisiä kiinnostaa muukin kuin ulkonäkö. Ja lisäksi ei ole olemassa mitään hiton friend zonea. Se, että joku ei ole sinusta kiinnostunut seksuaalisesti tai romanttisesti, ei ole mikään zone vaan ihan normaalia.

On se kiinnostuneen näkökulmasta kaverisektori, koska kiinnostunut olisi halunnut enemmän.

Vierailija
7/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetullut kommentti.

Vierailija
8/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen vahvasti että kyse on vartalosta.

Flaksi paranee jos laihdutat ja treenaat.

Naiset, kroppaan panostus tuo suurimman hyödyn.

Vierailija
9/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö- ja ikäkysymys. Ei ole sitä kuuluisaa "kipinää".

Itse en harkitsisikaan omanikäistä daamia

M45

Vierailija
10/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisektorille päätyy kun on liian saatavilla, liian tunteellinen ja ei tarpeeksi viehättävä, mutta on muuten mukava ja sosiaalinen. Tämä pätee molempiin sukupuoliin. 

Vierailija
11/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä toki enemmän ja vähemmän jo kuriositeetti kylläkin. Ei isoa vaikutusta vientiin. Primetime meni 20 vuotta sitten.

Vierailija
12/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pyöreä tarkoittaa yleensä BMI 30+

Vierailija
13/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä tarpeeksi määrätietoinen.

Tätä minäkin epäilen. Nyt käyt kimppuun kuin sika limppuun, etkä päästä hommaa jäämään siihen friendzonelle. Ennen kaikkea hyppäät nopeasti sänkyyn. Eikä tämä ole vitsi.

Vierailija
14/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zonelle joutuu yleismmin keskiverrosta poikkeava joko elintapojensa, luonteensa tai ulkonäkönsä vuoksi.

Harva mies tai nainenkaan jaksaa draamaa, riippuvuussairauksia (seksi, päihteet, ruoka, liikunta) tai luonnehöiriöitä. Yksi yleinen syy on myös yleinen aliarvostus muihin ihmisiin ja yleinen negatiivisuus, jotka kuulee usein jo ensi tapaamisilla iihmisen puheesta.

En sano, että näin on ap:llä, vaan yleisesti, koska ap ei tarkemmin kertonut haasteistaan. Jos asia kovasti mietityttää, kannattaa kysyä suoraan loukkaantumatta sanojalle, että mikä oli rehellisesti se syy pakeille. Syyksi voit sanoa, että haluat tunnistaa syyt ja kehittyä, jos asia on sellainen, missä voi kehittyä.

Vierailija
15/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friend zonelle joutuu yleismmin keskiverrosta poikkeava joko elintapojensa, luonteensa tai ulkonäkönsä vuoksi.

Harva mies tai nainenkaan jaksaa draamaa, riippuvuussairauksia (seksi, päihteet, ruoka, liikunta) tai luonnehöiriöitä. Yksi yleinen syy on myös yleinen aliarvostus muihin ihmisiin ja yleinen negatiivisuus, jotka kuulee usein jo ensi tapaamisilla iihmisen puheesta.

En sano, että näin on ap:llä, vaan yleisesti, koska ap ei tarkemmin kertonut haasteistaan. Jos asia kovasti mietityttää, kannattaa kysyä suoraan loukkaantumatta sanojalle, että mikä oli rehellisesti se syy pakeille. Syyksi voit sanoa, että haluat tunnistaa syyt ja kehittyä, jos asia on sellainen, missä voi kehittyä.

Siis haluatko sinä noita kuvailemiasi ihmisiä kavereiksi? Minä täältä sivusta en haluaisi heitä yhtään millekään zonelle.

Vierailija
16/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä kropalla pääsee sitten fuckzonelle. Ei sitä rakkautta saa sen enempää. 

Vierailija
17/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pu pu pu pullava pullava pullava...

Vierailija
18/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI=27

Ap

Vierailija
19/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla kysyä, pelkään että tulee jotain todella pahaa kuten että olen liian ruma tai epätoivoinen

Ap

Vierailija
20/90 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen omena, olen omena, pieni pyöreä omena...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme